English Version
English

گزارش تصویری از مراسم اهدای شال و پیمان ایجنت نمایندگی ساوه

گزارش تصویری از مراسم اهدای شال و پیمان ایجنت نمایندگی ساوه

به نام قدرت مطلق الله

گزارش تصویری از مراسم تقدیر و اهدای شال ایجنتی

نگاهی به سماء بینداز و این توانایی ها را نظاره گر باش که تلألو آن مانند الماس های الهی است که در کف بحر و اقیانوس بخوابند و هرگاه بیرون آیند در معماری آن جز قدرت و توان الله را نمی‌توانید بیابید.
الماس‌های کنگره ۶۰، درخشش زمان را در حلقه‌های ناپیدای حیات و هستان و نیستان می رسانند. این عشق پایانی ندارد زیرا دایره وار می چرخد و شعاع اضافه می‌کند و از آن حلقه ها پدیدار می‌گردد تا به آنجا که فهم من و تو نمی گنجد.
به راستی که ایجنت ها در پیشبرد اهداف کنگره ۶۰ نقش بسزایی دارند. آنها باعث اتحاد مرزبانان می‌شوند و با عمل سالم خود ، پیوند محبت را در رابطه فی مابین مرزبانان ، راهنمایان و کلیه اعضاء ، عمیق و عمیق تر می کنند تا کنگره به چرخش خود ادامه دهد و روز به روز شعاع اضافه کند.

جناب آقای اکبر علیرضایی ، ایجنت محترم شعبه ساوه از این که در پیشبرد اهداف کنگره ۶۰ از هیچ تلاشی مضایقه نکردید صمیمانه از خدمات خالصانه و عاشقانه شما سپاسگزاریم. باشد که برکات این خدمت در تمام لحظات زندگی شما جاری باشد .

گزارش تصویری از مراسم اهدای شال و پیمان ایجنت راهنمای محترم مسافر پرویز با حضور دیدبان محترم مسافر اصغر منصوری نمایندگی ساوه

تقدیر و تشکر از ایجنت دوره قبل مسافر اکبر علیرضایی

تبریک و خدا قوت خدمت ایجنت جدید مسافر پرویز بلاغی

تهیه و تنطیم:مسافر رمضان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .