English Version
English

انسان بر پول باید سوار باشد

انسان بر پول باید سوار باشد

جلسه سومین از دوره دوم لژیون‌ سردار همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد با استادی راهنما همسفر مهدی ، نگهبانی (موقت) همسفر محسن و دبیری(موقت) راهنما همسفر علی با دستور جلسه « پهلوان » روز شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵ آغاز بکار نمود.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مهدی هستم یک همسفر.

خداوند سپاس گزارم که در جمع با محبت شما هستم. در فکر بودم که چه تعریفی را برای پهلوانی شرح بدهم که به این نتیجه رسیدم من در دوران جوانی با محله های مثل جاده قدیم ارتباط داشتم و چند نفر از این عزیزان بودند که برای راهنمایی من میگفتن: به پیش پهلوان جواد برو، مثلا. من برایم سوال بود که این پهلوان یعنی چه؟ اما وقتی به دیدار این عزیزان رفتم متوجه شدم که با وجود این که بدن های ورزیده و توانمند بودند احساس منیت نداشتن.

وقتی با این پهلوان ها هم صحبت شدم در حین صحبت هایشان از این فرصت برای نمایان کردن توانایی خودشان استفاده نمی کردند بلکه تجارب خود را در اختیار من می گزاشتند تا من به سوی خلاف یا عوامل ضد ارزش سوق داده نشوم

اما وقتی در کنگره واژه پهلوان را شنیدم تصورم این بود که اشخاصی با بدن های ورزیده و درشت هیکل باشند اما بعد متوجه این موضوع شدم که پهلوانی در کنگره داستانی متفاوت با بیرون از کنگره دارد.

ویژگی هایی که من از یک پهلوان دیدم این بود که پول نتواند بر انسان سوار باشد بلکه انسان بر پول سوار باشد و تسلط داشته باشد. من خود به شخصه یک ماشین داشتم وقتی می خواستم خرج اش بکنم ذهن ام مختوش می شد و دائما فکر ام مشغول بود. در گذشته پول تعیین می کرد که من چه کاری انجام بدم اما الان بررسی میکنم که چه کاری قرار است برایم انجام شود تا بهایش را بدهم. امیدوار هستم که خداوند متعال شرایطی را فراهم کند تا جایگاه پهلوانی را تجربه کنم. مرسی که با سکوتتان به صحبت هایم گوش کردید.

 

مرزبان خبری: همسفر علی 

تایپ: همسفر امین لژیون دوم

ارسال خبر: همسفر محمد مهدی لژیون یکم 

وبلاگ نمایندگی همسفران آقا شفا مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .