English Version
English

درمان سیگار؛ بهترین تزکیه نفس

درمان سیگار؛ بهترین تزکیه نفس

پنجمین جلسه از دور چهل و هشتم کارگاه‌های صبحگاهی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی راهنمای محترم مسافر حامد، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه " سیگار " پنجشنبه 10خرداد ۱۴۰3 ساعت شش صبح آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حامد هستم مسافرخداوند را شاکرم که در حضور شما عزیزان در جلسه پارک لاله کنگره 60 هستم. خداقوت به تمامی عزیزان خدمتگزار، ایجنت محترم آقا حامد و مرزبانان.

طبق نکاتی که آقای مهندس در جلسه دیروز فرمودند انقدر مساله سیگار برای سلامتی و سفر کردن مهم است که به دنبال این مطلب هستند تا پروسه شروع درمان سیگار پس از دو ماه از سفر جزو روند عادی و معمول درمان در کنگره 60 بشود.
در سی دی اشراق آقای مهندس بیان می دارند که: انجام عمل در جهان‌های زیرین سخت است و زمانی که انسان به اشراق و جهان‌های بالاتر می رسد انجام دادن‌ها راحت تر است. من قبل از پیدا شدن روش دی اس تی برای درمان سیگار انواع روش‌های گوناگون برای ترک سیگار را استفاده کردم ولی هرگز موفق نشدم.
بعد از بیماری مهندس و مصرف آدامس نیکوتین به جای سیگار، زمانی که ایشان در بیمارستان بستری بودند، این روش درمان کشف شد. این مطلب نشان دهنده وابستگی شدید بدن انسان به نیکوتین است که حتی در سی سی یو هم نیاز به سیگار و وابستگی آن، انسان را مجبور به مصرف سیگار می کند.
بعد از گذشت دوماه از درمان، آقای مهندس شروع به برنامه دادن به داوطلبین این درمان کردند و 30 نفر اول به عنوان دستیار ایشان در درمان نیکوتین شروع به درمان وابستگی به نیکوتین نمودند و پس از آن خود آنها شروع به برنامه دادن به بقیه افراد کردند.
در سی دی فرق نفس و روح بیان می شود که فقط نفس باید تزکیه و پالایش شود و اگر نفسی این مسیر تزکیه را طی نکند به سمت تاریکی ها و پایین می رود. طبیعتا انسان‌ها تاریکی را دوست ندارند و یکی از بزرگترین پالایش ها و حرکات برای تعالی نفس انسان درمان سیگار است.
مطلب مهم این است، هر زمان انسان در هر جایگاهی که قرار دارد و می خواهد به سمت راه مستقیم و درمان حرکت کند یک نیروی درونی که جن درون نامیده می شود، شروع به نجوا کردن و سنگ انداختن جلوی راه انسان می کند.
پس از شروع درمان آقای مهندس، من اجازه درمان و برنامه را از خودشان گرفتم؛ باید قدر آن را بدانم و از این مسیری که برای من هموار شده استفاده کنم و نگذارم افکار منفی و مزاحم مانع تعالی و پیشرفت من بشود.
از این که به صحبت های من گوش کردید متشکرم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .