English Version
English

دستور جلسه پهلوان

دستور جلسه پهلوان

یازدهمین جلسه از دوره دوم لژیون سردار همسفران آقا نمایندگی شادآباد با استادی همسفر وحید، نگهبانی همسفر اسد و دبیری همسفر مهرداد با دستور جلسه "پهلوان"، در مورخه 10 خردادماه ۱۴۰3 رأس ساعت ۱۴:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان وحید هستم، یک همسفر و عضو لژیون سردار. دستور جلسه امروز، (پهلوان) است. افرادی درگذشته وجود داشتند که برای ورزیده نشان‌دادن هیکل خودشان، از پنبه استفاده می‌کردند، یعنی در زیر لباس خودشان پنبه می‌گذاشتند و بدن آن‌ها عضلانی دیده می‌شد. به این افراد پهلوان‌پنبه می‌گفتند. به عقیده من پهلوان واقعی، نیاز به بدن ورزیده یا عضلانی ندارد، بلکه پهلوان‌های واقعی افرادی بودند که به فقرا کمک می‌کردند یا دست افتاده‌ای را می‌گرفتند، در واقع هدف آنها کمک و خدمت به ضعفا بود.
در کنگره 60، به افرادی پهلوان می گویند که بتوانند از پول و دارایی خود بگذرند و از آن دل بکنند. کسی که می خواهد پول خود را ببخشد، باید بداند کجا و با چه هدفی پول خودش را می بخشد و با رضایت خاطر و از ته دل این کار را انجام دهد. من در گذشته، جای مناسبی را برای کمک مالی یا بخشیدن پول پیدا نمی کردم و هرجایی کمک می کردم، در نهایت آن پول برای هدفی که مد نظر من بود هزینه نمی شد.
مبلغی که می‌خواهم کمک کنم هم خیلی مهم است. اگر من بخشیدن را یاد گرفته باشم، باز هم برای مبلغی که می‌خواهم ببخشم باید هدف‌گذاری کنم و در درازمدت می‌توانم با افزایش درآمد و برنامه‌ریزی، مبالغ بیشتری را ببخشم و در کنگره 60 پهلوان شوم.


 

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .