English Version
English

سیگار آنتی ایکس است و کاملا مخرب و مخدر می‌باشد

سیگار آنتی ایکس است و کاملا مخرب و مخدر می‌باشد

جلسه هشتم از دور سوم لژیون ماهشهر به استادی مسافر احسان، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر محمد حسن با دستور جلسه « سیگار » جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح در پارک فردوس ماهشهر آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان احسان هستم یک مسافر 

از آقا محسن عزیز تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند که خدمت کنم. خدا را شکر می‌کنم که در پارک، کنار هم هستیم و انشالله که این جمع‌ها مفید باشد و اعتقاد قلبی من این است که بهترین لحظاتِ تاریخ زندگی‌یمان را رقم می‌زنیم و اگر امروز را به عنوان یک سفر اولی سفر کنیم و به عنوان یک خدمتگزار خوب خدمت کنیم، قطعا خاطره انگیز ترین لحظات را از این لحظات یاد خواهیم کرد که چقدر خوب بود. اجازه‌ی برای زمین و ملک‌مان که به زیر سقف برویم توسط آقای خدامی رسماً صادر شد. انشالله همه تلاش کنیم که زودتر مکان کنگره را پیدا کنیم.

دستور جلسه سیگار است. دو دستور جلسه در کنگره هست که مستقیم در مورد آنتی ایکس صحبت می‌کند. یکی دستور جلسه‌ی شیشه و یکی هم دستور جلسه‌ی سیگار است. و این دستور جلسه خودش اهمیت را نشان می‌دهد که چقدر سیگار از نگاه کنگره و آقای مهندس مسئله‌ی مهمی است. داشتم سی‌دی فهم استاد امین را گوش می‌کردم و یک زمانی و حتی خودِ من هم که وارد کنگره شدم نگاه سیگار در کنگره به این شکل نبود و به راحتی استفاده می‌شد و آقای مهندس فقط اجازه سفر سیگار را برای سفر دومی‌ها می‌دادند و سفر اولی‌ها اجازه سفر نداشتند. همان‌جور که اصول کنگره با آموزش و DST توأم است و اول آموزش می‌دهند و فرهنگش را ایجاد می‌کنند و بعد آقای مهندس کار را اجرا می‌کنند که ذره ذره رسید به جایی که هیچ‌کس از سیگار لذت نمی‌برد و دنبال این بودیم که چگونه راه و درمان سیگار را انجام بدهیم. در این سالها که دستور جلسه سیگار هست و مشارکت‌ها را که می‌شنوم همه می‌گویند که درمان سیگار خیلی سخت است. باید ببینیم که از نگاه چه کسی سخت است و کسی که به انجام کاری علاقه داشته باشد، سختی برایش لذت بخش است. 

ولی آقای مهندس وقتی آن آموزش را به ما می‌دهند که شرط اول و یاد گرفتن آن مسئله فهم آن است و چقدر مسیر برای ما ساده می‌شود و سفر سیگار هم برای ما به همین شکل شروع شد که اگر از انرژی و حسِ کنگره بخواهیم استفاده کنیم، ناگزیر هستیم که قوانین کنگره را اجرا کنیم و در همین هفته، آقای مهندس گفتند که در آینده نزدیک درمان سیگار هم‌زمان با درمان مواد اجبار خواهد شد. به خاطر اینکه اعتقاد کامل آقای مهندس به سیگار بر خلاف این است که سیگار یک ماده دخانیات است و آقای مهندس می‌گویند که سیگار آنتی ایکس است و کاملا مخرب و مخدر می‌باشد. به خاطر اینکه وقتی پرده از تخریب‌های سیگار بر می‌دارند و نگاه می‌کنیم چیزی که در جامعه هنوز یک ارزش است و قشر خاصی هم ندارد و چه بچه و بزرگ‌سال و در هر جمعی و رسانه و تلویزیون و تبلیغات، هیچ قبحی ندارد و در همه‌جا در دسترس است ولی در کنگره کاملا یک ضد ارزش است و باید من بشناسم که چرا ضد ارزش است و من آمده‌ام که سفر از ضد ارزش‌ها به ارزش‌ها انجام بدهم و واقعا باید نگاه کنم که کنگره از سیگار هم به شکل دیگری پرده بر‌می‌دارد.

وقتی سفر سیگار را شروع کنیم تازه متوجه می‌شویم که تمام سخنانی که آقای مهندس می‌فرمایند بی دلیل نبوده است و با گوشت و پوست و استخوان کاملا لمس می‌کنیم. بعد از مدتی که سفر سیگار را شروع می‌کنیم تازه لذتِ خوابیدن و غذا خوردن را متوجه می‌شویم. اگر به این شکل به سمت سیگار حرکت کنیم واقعا چیز سخت و درد آوری نیست و از آقای خدامی شنیدم و به اعتقاد خودم هم در سفر سیگار ما اصلا خماری نیکوتین نداریم و به راحتی نیکوتین را جایگزین می‌کنیم و فقط کافی است نیکوتین خوراکی را جایگزین کشیدنی کنیم و فقط ما سیگار را جایگزین سیگار می‌کنیم و آدامس را جایگزین سیگار نمی‌کنیم و از روز اول من به خودم گفتم که سیگار را جایگزین سیگار می‌کنم و با سیگار خوراکی مثل سیگار کشیدنی برخورد می‌کردم و به همان شکل بی نظم است و با همان اصولی که آقای مهندس پیاده کردند، من هم سعی کردم که اجرا کنم.

باید با آگاهی انتخاب کنیم که در لژیون سیگار بنشینیم و این لذت بخش است و انگار که با همه‌ی وجود زندگی سالم را پذیرفته‌ام و نگهبان سلامتی برازنده آقای مهندس است که زندگی سالم را برای ما برنامه ریزی می‌کنند و این زندگی را باید تجریه کرد و با گذشته باید مقایسه کرد و وقتی تمامش کنیم می‌توانیم مقایسه کنیم و نه اینکه اول و یا وسط راه مقایسه کنیم که راه را سخت می‌شود.

ما الگوی مصرف نکردنِ سیگار در کنگره زیاد داریم و نباید برای شروع و در اول راه الگوی ما شخصی باشد که دوگانه سوز شده است و تازه می‌گوید که بعد از آدامس سیگار می‌چسبد و وقتی به افرادی نگاه می‌کنیم که در راستای همین اصول آقای مهندس حرکت می‌کنند تازه متوجه می‌شویم و آقای مهندس مسئله را باز کردند و وقتی صورت مسئله را بشناسم خیلی راحت‌تر می‌پذیریم و یک زمانی درمان سیگار خیلی کار سختی بود ولی در کنگره معما حل شد و موضوع کاملا قابل حل است و یک شاهکار است. در کنگره بالای ۵ هزار نفر درمان قطعی از سیگار داریم و این باعث شگفتی است.

اگر در ابتدا درست فکر کنیم و فهم حاصل بشود خیلی راحت‌تر در کنگره می‌شود حرکت کرد و ما این جمع را پذیرفتیم و بیرون از این حاشیه خیلی کم پیدا می‌شود که صبح‌شان انقدر بشاش و پر انرژی شروع بشود و چرتِ سر صبح نداریم و سَر صبح روشن می‌شویم و اگر سیگار باشد به این شکل نیست و وقتی سیگار به کنار می‌رود تازه متوجه می شوید که چه پارازیتی را با خود حمل می‌کردیم و با مصرف سیگار، نیکوتین جایگزین استیل کولین می‌شود و دقیقا پیام رسان اصلی بدن ماست که ذره ذره جایگزین آن می‌شود و اختلال ایجاد می‌کند و آدرنالین به همین شکل و در خواب هم اختلال ایجاد می‌کند و همه تجربه کردیم و با مصرف سیگار قطعا به مواد رسیده است و آخرین خانِ خروج ما از اعتیاد همان سیگار است و اگر دروازه ورود ما با سیگار بوده است قطعا بدانیم که درمان ما با سیگار کامل می‌شود و باید از دروازه سیگار خارج بشویم که زندگی را به شکل دیگری از نگاه دیگری بتوانیم ببینیم. انشاالله که همه دوستان را در سفر سیگار ببینیم و کسانی که دو ماه از سفرشان گذشته است باید در سفر سیگار شرکت کنند و انشاالله این باید با علاقه و اقتدار و اعتماد به نفس باشد.

به افتخار خودتان و آقای مهندس دست بزنید.

 

گروه سایت نمایندگی ماهشهر 

تایپ و ارسال مطلب: مسافر صادق

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .