English Version
English

جایگاه‌ها باعث تغییر و آموزش انسان‌ها می‌شوند

جایگاه‌ها باعث تغییر و آموزش انسان‌ها می‌شوند

چهاردهمین جلسه از دوره سی و چهارم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی رودکی،با استادی راهنمای محترم لژیون ویلیام وایت مسافر مسلم، نگهبانی مسافر کریم و دبیری مسافر حسینعلی با دستور جلسه «سیگار» چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

 سخنان استاد:

سلام دوستان مسلم هستم یک مسافر
خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. دستور جلسه امروز سیگار است. ما باید تفکر بیشتری روی سیگار داشته باشیم. وادی اول می‌گوید با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد. هرکاری باید با تفکر انجام شود که آیا ما می‌توانیم آن کار را انجام دهیم یا خیر. برای حرکت در یک مسیر باید اول شرایط لازم را آماده کرد. کسانی که وارد کنگره می‌شوند باید یک‌سری تفکرات کرده باشند. بدانند به چه دلیل می‌آیند. باید فرمانبردار باشی تا در مسیر کنگره قرار بگیری. کنگره می‌گوید باید قوانین را رعایت کنید. کنگره آموزش می‌دهد و من باید به آن‌ها عمل کنم. سروقت در کنگره باشم، مشارکت کنم، سی‌دی بنویسم. این قوانین برای همه خدمتگزاران هم می‌باشد. با نوشتن سی‌دی آموزش و آگاهی ما بیشتر می‌شود. در سفر من سی‌دی نوشتن نبود اما به دستور راهنما من سی‌دی می‌نوشتم.
شخص سیگاری وقتی زمان مصرفش می‌شود اگر یک کام سیگار را نگیرد با همه جنگ دارد ولی اولین دودی که می‌گیرد آرام می‌شود و می‌تواند یکسری کاراهایش را انجام بدهد. اگر ما دقت کنیم فرد سیگاری ریه‌اش مثل اگزوز خاور سیاه است. کنگره ۶۰ خیلی راحت راه درمان را در اختیار ما گذاشته است. سیگار شرایط خاص خودش را دارد در کنگره. باید در لژیون ویلیام وایت حاضر شوی. برای سیگار جایگزین وجود دارد در کنگره که در طول حداقل ۱۰ ماه به درمان برسیم. امیدوارم کسانی که هنوز مصرف سیگار دارند در لژیون ویلیام وایت شرکت کنند.
در ادامه به آقای پیمان میر ایجنت جدید تبریک و خوش آمد می‌گویم و به آقا سعید بابت ۱۴ ماه خدمت ایجنتی خدا قوت می‌گویم.
ممنون که به صحبت های من گوش کردید.

در ادامه جلسه برای تقدیر از ایجنت دوره پیشین راهنمای محترم مسافر سعید و اجرای مراسم پیمان و اهدای شال ایجنتی راهنمای محترم مسافر پیمان به دیده‌بان محترم کنگره ۶۰ جناب آقای زرکش سپرده شد. 

چکیده سخنان دیده‌بان محترم آقای زرکش:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر
در کنگره جایگاه‌ها باعث تغییر و آموزش انسان‌ها می‌شوند. یک سفر اولی یک جایگاه و صندلی دارد تا حرکت کند. سفر دوم تا جایگاهی نداشته باشی نمی‌توانی درست حرکت کنی. یعنی یک سفر دومی آزمون می‌دهد قبول می‌شود بعد می‌تواند ۴ سال جایگاه راهنمایی را داشته باشد. همه باید حرکت داشته باشند تا جایگاهی را بدست بیاورند یک مرزبان، ایجنت، نگهبان حتی یک دیده‌بان هم همین‌طور. هرکس برای تغییر باید جایگاهی داشته باشد و این جایگاه ها باید اسم هم داشته باشد مثلا مسئول اوتی ، راهنما تازه واردین ، راهنمای سیگار و... وقتی در این جایگاه ها قرار بگیری آموزش می بینی. جایگاه ایجنتی جایگاهی پر از آموزش است و به عنوان بزرگ شعبه باید پاسخگو همه مسائل باشی. یکسری مسائل را باید ایجنت بررسی و حل کند که کسی آسیبی نبیند.
من به سعید عزیز تبریک و خداقوت می‌گویم که این ماموریت را به خوبی به انجام رساندند و به پیمان هم بابت این جایگاه تبریک می‌گویم و امیدوارم در راهبرد اهداف کنگره موفق باشند.

چکیده سخنان ایجنت محترم دوره پیشین مسافر سعید:

سلام دوستان سعید هستم مسافر
متشکرم بابت حضور دیده‌بان محترم آقای زرکش در این شعبه. در زمان سفر هروقت ایشان را می‌دیدم یک ترسی دروجودم می‌آمد که تمام این‌ها در جمله‌ای از بین رفت. من درگیری ذهنی‌ای داشتم ایشان حس کردند و گفتند که نگران نباش درست می‌شود، این مشکلات به وجود می‌آید که تو حلش کنی. این جمله از ایشان برای من به خاطره ماند. مشکلات برای توقف کردن من نیست. تشکر می‌کنم که به من اعتماد داشتند تا این دوره آموزشی را تجربه کنم. سپاسگزار این سیستم و بنیان‌گزار آن هستم. از همه خدمتگزاران این شعبه تشکر می‌کنم که در کنار من بودند. در همه‌ی این دوران جمله‌ای همراه من بوده که من را رهنمود کرده تا رو به جلو بروم و آن جمله این است که خداوند آگاه بر همه‌چیز است. امیدوارم ایجنت جدید در جهت اهداف کنگره حرکت کنند و موفق باشند. یک دست صدا ندارد تک‌تک اعضای نمایندگی جهت پیشبرد اهداف کنگره باید همکاری داشته باشند. از جناب آقای حکیمی که رابط شعبه ما هستند خیلی تشکر می‌کنم. همگی موفق باشید.  متشکرم.

چکیده سخنان ایجنت محترم مسافر پیمان:

سلام دوستان پیمان هستم یک مسافر
از آقای زرکش تشکر می‌کنم. اول این‌که باعث خوشحالی و خرسندی بنده است که در این شعبه در کنار شما هستم و بایت این خداوند را شاکرم. در ادامه تشکر می‌کنم از شورای محترم دیده‌بانان بابت این‌که این فرصت را به من دادند تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بیشتری بگیرم و در راه شناخت خودم بیشتر قدم بردارم. به آقا سعید عزیز خداقوت می‌گویم بابت ۱۴ ماه خدمت صادقانه‌شان در این جایگاه. خدارا شکر کنگره ۶۰ به یک فرد متکی نیست و یک ناخدای بسیار قوی به نام جناب مهندس دارد که ایشان هم نیروهای خودشان را در شورای دیده‌بانان دارند و با قدرت حرکت می‌کنند. وجود من در اینجا فقط بابت جهت دادن به قوانینی است که این عزیزان وضع می‌کنند و هیچکس نمی‌تواند خللی در آن ایجاد کند. امیدوارم منم بتوانم قدم مثبتی در پیشبرد اهداف کنگره بردارم. من در کنار شما عزیزان باید این کارها را انجام بدهم و امیدوارم به بهترین نحو آن‌ها را انجام دهیم.
متشکرم به صحبت‌های بنده گوش کردید.

ضبط و نگارش: مسافر رمضان لژیون هشتم

عکس خبری: مسافر محمد لژیون نهم

ویرایش و ارسال: مسافر محمد لژیون نهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .