English Version
English

ثروت با بخشیدن تمام نمی‌شود

ثروت با بخشیدن تمام نمی‌شود

هفتمین جلسه از دوره چهارم جلسات لژیون سردار ویژه همسفران نمایندگی زنجان به نگهبانی همسفر اعظم، ‌دبیری همسفر رویا و استادی همسفر کبری با دستور جلسه «پهلوان» در روز دوشنبه هفتم خرداد‌ماه 1403 رأس ساعت 15:00 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم در جمع بهترین‌هایی چون شما هستم و تشکر ویژه از خانم اعظم نازنینم و تیم فعالشان و ممنون از ایجنت و مرزبان‌های عزیز بابت تمام زحماتی که برای نمایندگی می‌کشند.

اما در مورد دستور جلسه که پهلوان است زمانی که ما اسم پهلوان رو می‌شنویم ناخودآگاه ذهن همۀ ما به سمت انسانی می‌رود که یک سری صفات و یک سری ویژگی‌های خوب و شایسته دارد. جالب است که آقای مهندس این صفات را متصل دادن به یک مصرف‌کننده که در جامعه همیشه صفات بد به او می‌دهند. فکر می‌کنم هیچ‌کس بهتر از ما همسفرها و مسافرها درد و رنج اعتیاد را نشناسد و چه کسی بهتر از ما می‌تواند درک کند اعتیاد چه خانواده‌هایی را ویران می‌کند و فرزند با داشتن پدر و مادر زیر بال پر مادربزرگ بزرگ می‌شود. همۀ اینها درد است. چه جوانانی که در گوشه خیابان‌ها مشاهده‌ می‌شود با سرووضع ژولیده آیا جایگاه انسانی این است.

وقتی به گذشتۀ خود فکر می‌کنم سر بر سجده می‌گذارم که با کنگره آشنا شدم، وقتی امروزم را نگاه می‌کنم هزاران بار از خدا تشکر می‌کنم. کنگره من کبری حال خراب را با آغوشی باز پذیرفت و فرشته‌های خوبی چون راهنماها و ایجنت و مرزبان‌های مهربان را برای یاری من گسیل کرد حالا که من حالم خوب شد نقشم چیست. بمانم تلافی کنم یا برم و خداحافظی کنم، اگر رفتیم خدا پشت و پناهمان و اگر ماندیم باید از خود اثری بگذاریم.

ما در کنگره گنجی را پیدا کردیم  به نام حال خوش به نام آرامش به نام حس خوب شکرانۀ این‌همه نعمت چیست. در جهت کنگره حرکت‌کردن برای پیشرفت کنگره تلاش‌کردن، از نظر علمی مالی و جانی. هر خدمتی کنیم در کنگره باز حال خوبش به خودمان بر می‌گردد. هر کس خودش را عضوی از کنگره بداند برای پیشرفت کنگره تمام توانش را می‌گذارد حتی بالاتر از توانش را. روزی ما در یک زیر زمینی مستأجر بودیم الان این‌همه ملک مال خودمان است و خودمان داریم لذتش را می‌بریم. آقای مهندس هر جایگاهی را عنوان می‌کنند اول خودشان عمل می‌کند وقتی لژیون سردار عنوان کردند اولین عضوش خود آقای مهندس بودند. بعدش که دنوری مطرح شد به مبلغ 50 میلیون خود آقای مهندس اولین دنور بودند وقتی عنوان پهلوانی را مطرح کردند باز خود جناب مهندس اولین پهلوانی بودند که به مبلغ 500 میلیون کمک کردند. معنی پهلوانی یعنی گذشتن از آنچه داری، پهلوانی یعنی عقل و نفس هماهنگ باشد. هر اتفاقی که در درون ما می‌افتد یا در زندگی ما رخ می‌دهد حتماً دو سر دارد، یک سر درونی یک سر بیرونی. صور پنهان این دستور جلسه قطعاً همان تزکیه و پالایش است که باید انجام بدهیم و باید به محبت واقعی برسیم تا آن را در بیرون عملی کنیم.

اگر غیر از این باشد در ما انفجار سلولی رخ می‌دهد و چه زیبا نوشته بود. مرداب از رود پرسید تو چه کردی که زلال شدی؟ رود گفت گذشتم. هر وقت به این باور رسیدیم که علم با آموزش‌دادن تمام نمی‌شود خواهیم دانست که ثروت هم با بخشیدن تمام نمی‌شود و خوش به حال آنانی که صاحب دارایی خود هستند نه نگهبان آن.

مشارکت اعضا؛
همسفر زهرا:

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر خداقوت عرض می‌کنم خدمت همه عزیزان افتخار می‌کنم در شعبه‌ای هستم که از همسفران پهلوان داریم خانم کبری عزیزم به خودتان و راهنما و خانواده‌تان تبریک عرض می‌کنم جناب مهندس می‌فرمایند این راهنما هست که دنور پرورش می‌دهد این راهنما است که پهلوان‌پرورش می‌دهد در قدیم رسم بوده که پهلوان‌ها می‌آمدند و زور خودشان را نشان می‌دادند؛ یعنی در صور آشکار قدرت خود را نشان می‌دادند مثل پاره‌کردن زنجیر ولی اتفاقی که در کنگره می‌افتد این قدرت باید در صور پنهان نشان داده شود شخصی که به این مرحله می‌رسد باید قدرتی داشته باشد که از تزکیه و پالایش به‌دست‌آمده و این قدرت به کلام نیست و حتماً باید مراحلی را طی نماید مقابله با جنگی که در درونش برپا می‌شود که این مبلغ را می‌توانم در جاهای دیگر زندگی‌ام خرج کنم عضو لژیون سردار شدن باعث اتفاقات زیادی در درون انسان می‌شود مثل وجود خداوند که نمی‌توانی برای دیگران توصیفش کنی و حتماً باید خودت حسش کنی وقتی به مرحله دنوری می‌رسی با پرداخت‌کردن تعهدت احساس سبکی می‌کنی و حتماً کسی که پهلوان می‌شود به جاهای بالاتری برده شده و حس‌های قوی‌تری را دریافت کرده است.

همسفر سمیه:
سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر وقتی سی‌دی نامه ۴ را می‌نوشتم در مشارکت مسافران خانم که ماجرای خودشان را تعریف می‌کردند من یک‌لحظه به خودم گفتم سمیه تو کنگره را دست‌کم گرفته‌ای و الان به‌راحتی اعلام سفر می‌کنی آنتی ایکس شیشه رهایی چند سال انگار یادم رفته و فراموش کرده‌ام که شیشه در گذشته با زندگی من چه کرده بود و الان آقای مهندس راجع به مقالات صحبت می‌کنند راجع به درمان انواع سرطان صحبت می‌کنند فکر کنید اگر سرطان درمان شود روزی بیماران بیایند و بگویند من روزی سرطان داشتم و الان ۱۰ سال است که از سرطان رها شده‌ام و درمان شده‌ام و الان همه این‌ها دارد ریشه گذاری می‌شود و قرار است کنگره به کجا برسد و این به کجا رسیدن همین پول‌های دنور و پهلوان و سردار است من باید خیلی فکر کنم که من کجا هستم و این پول سرداری که دارم می‌دهم برای چه کاری مصرف می‌شود به‌خاطر مشکلی که برایم پیش‌آمده بود استرس داشتم و نگران بودم با راهنمایم که صحبت کردم ایشان گفتند سردار انسان‌ها را حفظ می‌کند سجده شکر می‌کنم برای هر آنچه که سردار بخشیده و حفاظتی که از زندگی‌مان می‌کند سپاسگزارم.

تایپ: همسفر رویا (راهنما لژیون هشتم)
تنظیم و عکس ویرایش و ارسال: همسفر فرشته (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی زنجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .