English Version
English

مصرف سیگار از مواد مخدر مخرب‌تر است

مصرف سیگار از مواد مخدر مخرب‌تر است

جلسه دوم از دوره بیست‌و‌یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی پاکدشت با استادی راهنمای محترم مسافر نصرالله، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه "سیگار" چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 17 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان نصرالله هستم مسافر
خداوند را شکر می‌کنم در مکانی نفس می‌کشم که دغدغه‌ی آن سلامتی ما است. در طول زندگی کسانی که نسبت به من مسئولیت داشتند این‌همه دغدغه بعد از ترک مواد مانند سیگار، اضافه‌وزن و مسائل منفی را نداشتند. مصرف سیگار از مواد مخدر خیلی مخرب‌تر است. مصرف زیاد سیگار، باعث مسدود شدن چهار تا از رگ‌های اصلی قلبم شد. چند روزی در بیمارستان بستری شدم و بعد از عمل انژیو که دو تا از رگ‌ها هم باز نشد، اصلاً به فکر مواد نبودم و بیشترین نگرانی من این بود تا مرخص شوم و سیگار بکشم. ز

مانی که از بیمارستان مرخص شدم داخل ماشین به پسرم گفتم جایی نگه‌دار تا سیگار بگیرم! اصلاً برای من اهمیتی نداشت تازه عمل انژیو انجام داده‌ام! این‌که آقای مهندس می‌فرمایند درمانف زمانی صورت می‌گیرد که دخانیات هم درمان شده باشد بی‌دلیل نیست. حتی ازنظر شخصیتی، قدیم می‌گفتند که فلانی، نه سیگاری نیست! یعنی شخص اگر سیگاری نبود خیلی از حرف‌ها در موردش از بین می‌رفت، سیگار پرچم اعتیاد بود. تجربه به من نشان داد که بهترین زمان برای درمان سیگار سفر اول است! من درمان سیگار را در سفر دوم انجام دادم که بار اول موفق نبودم و سختی‌های زیادی کشیدم تا توانستم به درمان برسم. آقای مهندس امروز فرمودند که درمان سیگار از این به بعد اجباری می‌باشد، یعنی دو ماه بعدازشروع سفر اولف باید برای درمان سیگار اقدام کنید.

عکاس: مسافر محمود لژیون 11

تایپ و ارسال کننده: مسافر محمود لژیون 14

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .