English Version
English

با هر بار قلیان کشیدن حالم بدتر و خراب‌تر می‌شد

با هر بار قلیان کشیدن حالم بدتر و خراب‌تر می‌شد

مسافر سیگار محمدجواد از لژیون ویلیام وایت همسفران آکادمی، مقاله‌ای در خصوص دستور جلسه "سیگار" ارائه نمودند که ذیلاً تقدیم حضور می‌گردد:

سلام دوستان محمدجواد هستم مسافر نیکوتین

خب امروزه سیگار، قلیان و دخانیات همه‌گیر شده است و همه مصرف می‌کنند. من هم دقیقاً 11 سالم بود که مصرف قلیان را شروع کردم؛ اولش حس خوبی از مصرف نیکوتین داشتم و خیلی برایم جذاب بود.

می‌دیدم که همه‌ی اطرافیانم مصرف می‌کنند و من هم می‌گفتم خب چه اشکالی دارد؟ من هم مصرف می‌کنم که حالم را خوب کند و هم از مصرفش لذت می‌برم.

اما پس از مدتی پدرم متوجه قلیان کشیدن من شد و من را باشگاه برد و ثبت‌نام کرد که من به مصرف نیکوتین اعتیاد پیدا نکنم. چند سالی درگیر ورزش کردن بودم تا اینکه بعد از حدود 4 سال در ورزش کشتی به دلیل آسیب‌دیدگی‌های مختلف ورزش را رها کردم و با شدت بیشتر به مصرف نیکوتین خودم ادامه دادم.

تا اینکه مسافرم که خود او از بند نیکوتین رهایی یافته بود برایم مضرات مصرف نیکوتین را گفت. ازآن‌پس دیگر مصرف قلیان به من لذت نمی‌داد و حال من را خراب می‌کرد؛ اما به دلیل اینکه وابسته قلیان شده بودم و دیگر شبه افیونی بدنم کار نمی‌کرد به‌ناچار مصرف می‌کردم.

چند باری به‌صورت سقوط آزاد ترک کردم؛ ولی این ترک‌ها زیاد دوام نمی‌آورد و هر بار با مصرف چند برابر شروع به قلیان کشیدن می‌کردم. این قضیه تا جایی ادامه داشت که روزانه 2 الی 3 بار قلیان مصرف می‌کردم.

مصرف نیکوتین ادامه داشت تا جایی که به‌عنوان یک همسفر وارد کنگره 60 شدم و در لژیون ویلیام وایت شرکت کردم. با روش DST و با آدامس نیکوتین شروع به سفر نیکوتین کردم و در حال سفر هستم.

زمانی که متوجه مضرات مصرف نیکوتین شده بودم با هر بار قلیان کشیدن حالم بدتر و خراب‌تر می‌شد. حس ناامیدی و ترس هم در وجودم بیشتر شده بود؛ چون چند بار ترک ناموفق داشتم ناامید بودم و می‌ترسیدم که این مصرف نیکوتین که آنقدر مضر هست تا آخر عمر با من بماند.

اکنون حس خوبی دارم و خوشحالم از اینکه دارم سفر نیکوتین انجام می‌دهم. درنهایت هم از راهنمای سفر درمان نیکوتین آقا ماجد عزیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

 

مسافر سیگار محمدجواد لژیون ویلیام وایت همسفران آقا، نمایندگی آکادمی
تایپ: همسفر محمدجواد (لژیون ویلیام وایت)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .