English Version
English

این وادی به من آموخت، هیچ کس به اندازه خودم نمی تواند به من کمک کند

این وادی به من آموخت، هیچ کس به اندازه خودم نمی تواند به من کمک کند

دومین جلسه از دوره چهل و نهم کارگا‎ه‌های آموزشی عمومی صبحگاهی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی مسافر وحید، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه «وادی سوم و تاثیر آن روی من» سه شنبه 1 اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۶:۰۰ صبح آغازبه کار کرد.

خلاصه سخنان استاد؛

سلام دوستان وحید هستم یک مسافر؛
خدا را شکر می کنم که در این جایگاه هستم.دستور جلسه این هفته "وادی سوم و تاثیر آن روی من" است. عنوان این وادی "باید دانست هیچ موجودی به اندازه خود انسان به خویشن خویش فکر نمی کند" می‌باشد.
این وادی خیلی توانست به من کمک کند و من را از تاریکی خارج کند. مدت زیادی از سفر اولم می‌گذشت و به واسطه مصرف قرص هایی که داشتم، حالم بهتر نمی شد و راهنمایم به من گفتند به استخر شیرودی و پارک لاله بروم، ولی به دلیل اینکه زمان پارک لاله و استخر اول صبح هست، بخاطر خواب آلودگی یا تنبلی نمی رفتم، تا جایی که بعد از 6 ماه تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم. باید بگویم خیلی به من کمک کرد و دو الی سه سال مرتب پارک لاله و استخر رفتن را تکرار کردم تا حالم بسیار خوب شد.
این وادی من را به این درک و فهم رسانید که هیچ کس به اندازه خودم نمی تواند به من کمک کند و آنجا نقطه شروعی شد برای خروج از تاریکی ها و ورود به حال خوب. این وادی به من آموخت که اگر مشکلی بر سر راهم وجود دارد دلیلش این است که خوب فکر نکرده‌ام و توامان این امید را به من می‌داد که با صبر و تلاش به حال خوب و خواسته‌ام خواهم رسید.
این وادی به من آموزش داد که چگونه مشکلاتم را حل کنم و آموخت با حل کردن هر مشکل یک درجه قوی تر می شوم. زمانی که  مرتب پارک لاله بیاییم، برنامه هایمان را به درستی انجام بدهیم و سفر درستی انجام بدهیم رهایی با کیفیتی خواهیم داشت. همانطور که در کتاب می گوید، تبدیل شدن به انسانی کار آموزده و رها خیلی سخت است ولی اگر بپذیریم و به سمت درستی حرکت کنیم آنگاه نیروهای الهی به کمک ما می آیند. ممنون که به صحبت های من گوش دادید.

تایپ: مسافر احسان
عکس: مسافر رضا
ویرایش و بارگزاری: مسافر میلاد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .