English Version
English

مقدمه حل هر مشکل فهمیدن ان است

مقدمه حل هر مشکل فهمیدن ان است

سلام دوستان مریم هستم همسفر

استاد: ما به عینه مشاهده می‌کنیم چگونه آن‌هایی که خواستار رهایی از دست شیطان اعتیاد هستند به آزادی و خلاصی دائمی می‌رسند. اصولاً انسان یک موجود چالشی هست که از همان بدو خلقت در این مبنا قرارگرفته است و هیچ چاره‌ای هم ندارد. زندگی بر مبنای اضداد بناشده است این‌طور نیست که همیشه خوبی باشد و همه‌چیز بر وفق مراد ما قرار داشته باشد تا گرسنگی نباشد سیری معنایی ندارد تا نفرت نباشد عشق مفهوم ندارد پس این چالش هست در غیر این صورت انسان‌ها انگیزه‌ای برای ادامه زندگی ندارند. اگر در زندگی مشکلاتی به وجود می‌آید آن‌ها را لعنت خداوند ندانیم آن‌ها همیشه هستند و سر راه ما قرار می‌گیرند.

بعضی مشکلات هستند که انسان‌ها باور ندارند مثلاً فردی که ۲۵ سال اعتیاد دارد خیال می‌کند که همه‌چیز را می‌داند درصورتی‌که خیلی چیزها را در مورد درمان اعتیاد نمی‌داند. اول باید مشکل را بدانیم. اول ندانی را بدان تا بدانی را بدانیم. مقدمه حل هر مشکلی فهمیدن آن هست وقتی فهمید و حرکت کرد آن موقع مثلث تشکیل می‌شود اضلاع آن‌یکی این است که مشکل به‌طور موقت حل شود و دیگری مشکل دائمی حل شود و ضلع دیگر این‌که بی‌تفاوت باشیم در حل مشکلمان اگر مشکل به‌صورت همیشگی حل شود آن‌وقت است که ما رستگار می‌شویم.

درمان اعتیاد در گروه معتادان بی‌نام به‌صورت موقتی بود چون صورت‌مسئله را پاک‌کرده بودند این‌گونه مشکلات تا انتهای ابدیت در انسان می‌ماند. در کنگره مشکل ما به‌صورت دی اس تی حل می‌شود ما در این روش تابع افراط‌وتفریط نیستیم حال اگر درست آموزش‌دیده باشیم و کارمان را درست انجام بدهیم نه‌تنها اعتیاد بلکه هر مسئله دیگری به‌صورت دائم حل می‌شود. بعضی مواقع توقف در مشکلات از مسائل کائنات هستند که باعث رکود ما می‌شود ولی نباید ناراحت شویم چون رکود یک قسمت از سیستم خلقت است.

ما در کنگره به مسافر یا هم‌سفر اطلاعات و آگاهی می‌دهیم و راه را برایش مشخص می‌کنیم این بستگی به خواسته و نوع اندیشه فرد دارد که چه راهی را انتخاب کند. در کنگره نوع مدیریت در وقت و مقدار اوتی را به مسافران نشان می‌دهند که مقدار دارو کم یا زیاد نشود چون باعث تخریب سیستم ایکس می‌شود ما همسفران هم باید در نوع تفکرمان دقت کنیم که باعث خسران در قسمت سیستم ایکس خود نشویم. ما قالب‌ها را در قسمت سی‌دی‌ها و وادی‌ها و کتاب‌ها و جزوات داریم باید در این قالب‌ها گچ بریزیم و از آن‌ها در زندگی استفاده و بهره‌برداری کنیم.

تایپ و ویرایش: مریم همسفر مهدی (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال به سایت: همسفر اشرف (لژیون دوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .