English Version
English

ورود نیروهای شیطانی

ورود نیروهای شیطانی

سیزدهمین جلسه از دوره سی وهفتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی نیما یوشیج بهشهر به استادی راهنمای محترم مسافر رجب، نگهبانی مسافر کاظم و دبیری مسافر روح الله با دستور جلسه"وادی سوم و تاثیر ان روی من" روز سه شنبه یکم خرداد ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رجب هستم مسافر.
از جناب مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم، از راهنمای درمانم آقا مهدی یوسفی تشکر می‌کنم و همچنین از مرزبانان دوره قبل بابت خدمت صادقانه تشکر و به مرزبانان منتخب نیز تبریک عرض می‌نمایم؛ خوش‌آمد عرض می‌نمایم خدمت آقای حکیمی دیده‌بان رابط نمایندگی و امیدوارم امروز جلسه خوبی در کنار یکدیگر برگزار نماییم. 

 

دستور جلسه در مورد وادی سوم و تاثیر آن روی من، باید دانست هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند.
از متن این وادی می‌توان به خیلی از نکات پی برد، در ابتدای این وادی با کلمه باید، شروع می‌شود و یک کلمه تاَکیدی به کار رفته است، در این جمله منظور از خویشتن خویش همان نفس انسان است. من وارد پروسه اعتیاد شدم و دروازه‌های منفی به روی من باز شد و در این راه مشکلاتی برای من به‌وجود آمد، اینکه آیا  در گوشه ای بنشینم و غصه بخورم و تمام دغدغه من این باشد که انگشت اشاره را به سمت خانواده و دیگران نشانه بروم بهتر است؟ یا اینکه دستان خود را به زانو بزنم و روی پای خود بلند شوم چون به هر دلیلی که مشکل اعتیاد برای ما به‌وجود آمده است و باید ببینم که خودم تا چه اندازه در به‌وجود آمدن بیماری اعتیاد دخیل بوده‌ام و بیماری اعتیاد در شخصیت من چه مقدار تاثیر داشته است؟ در زمان مصرف تصور می‌کردم اگر فرد خاصی در جمع نبود، من هرگز معتاد نمی‌شدم.
من جزو افرادی بودم که اگر شخصی داخل اتاق سیگار می‌کشید اذیت می‌شدم و معترض می‌شدم، و همین نفرت باعث شد به سمت مصرف مواد مخدر و قرص‌های گوناگون کشیده شوم؛ در همین وادی می‌گوید که نیروی شیطانی به بهترین شکل ممکن در افکار و اندیشه انسان ظاهر می‌شود و به همین گونه عمق فاجعه عمیق‌تر می‌شود چون همیشه انگشت اشاره من به سمت دیگران بود و هیج‌گاه خودم را مقصر نمی‌دانستم، به همین دلیل سال‌ها در تاریکی فرو رفتم که حتی این تاریکی عمیق‌تر هم شد. خداروشکر که کنگره ۶۰ یک نقطه تفکر است و فرد مصرف کننده هم با تفکر و حرکت در مسیر آموزش کنگره که همان روش Dst و شربت اوتی است حداقل ده تا دوازده ماه می تواند از این تاریکی و مشکلات رها شود و جسم او هم در این مدت با این روش باز سازی خواهد شد .
و در ادامه گزارش تصویری از مراسم تقدیر و تشکر مرزبانان دوره هشتم و معارفه و اهدای شال مرزبانان دوره نهم نمایندگی نیما یوشیج با حضور دیده‌بان محترم، جناب آقای حکیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تایپ: مسافر حسین
عکس و ارسال: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .