English Version
English

بذر تغییر در وجودم شکفته شد

بذر تغییر در وجودم شکفته شد

سلام دوستان بهزاد هستم مسافر جونز، با ۱۰۰ کیلوگرم وزن وارد لژیون جونز شدم ۱۰ ماه سفر کردم باراهنمایی آقای رضا الآن با ۲۲ کیلوگرم کاهش وزن در وزن ۷۸ کیلوگرم به رهایی رسیده‌ام.

من قبل از سفر جونز خیلی احساس کمبود انرژی بی‌حالی و کسالت داشتم، مشکلات گوارشی و معده داشتم و دائماً در حال ترش کردن و نفخ زیاد بودم هیچ شناختی به ساختمان جسم خودم نداشتم هیچ نظم و برنامه‌ای نداشتم و با داشتن احساس آلوده به نسبت زیادی غذاهای فرآوری شده و ناسالم استفاده می‌کردم؛ و شروع به تفکر کردن کردم و بعد از تفکر ناامیدی از وضعیت در من شکل گرفت که چه شرایط نا به سامانی دارم و باید اقدام کنم به ترمیم خودم؛ و به نقطه‌ای رسیدم که این شرایط برایم قابل‌تحمل نبود.

بذر تغییر کردن در وجود من شکفته شد و خواستم بدونم که باید چه‌کار کنم و راه برایم هموار شد و وارد لژیون جونز و آموزش‌های تغذیه شدم. با آگاهی‌هایی که کسب کردم در طول سفر چند نمونه از اندیشه‌ها و رفتارهای غذایی غلط من نمایان شد. اینکه من صبحانه یک مدتی بود اکثراً کیک و آبمیوه و مواد قندی می‌خوردم و خیال می‌کردم قند به من انرژی می‌دهد و حال من را خوب می‌کند ولی فهمیدم که خوردن مواد قندی باعث می‌شده که سطح انرژی پایین بیاید و احساس گرسنگی در من شکل بگیرد ازاین‌رو من با خوردن زیاد چاق می‌شدم 

نکته‌ی دوم این بود که من اصلاً نمی‌دانستم چه موادی جسم من نیاز دارد و چون کالری غذاها رو نمی‌دانستم می‌گفتم تخم‌مرغ چاق‌کننده است ولی در عوض دوتا کیک و آبمیوه می‌خوردم با چندین برابر بیشتر کالری ولی متوجه نبودم. چون به حجم خوراکی نگاه می‌کردم و با خود می‌گفتم این کیک که وزنی ندارد و مثل یک میان وعده کوچک است. باور غلط دیگری که من داشتم این بود که فکر می‌کردم دیسپ چون اسید دارد برای معده‌ی من ضرر دارد و بعد فهمیدم که داروی درمان چاقی و بیماری معده من دیسپ هست که کلید طلایی برای کاهش وزن در کنگره است؛ و آخرین نکته را بیان کنم اینکه من همیشه با غذایم مقدار زیادی مایعات استفاده می‌کردم و اصلاً سالاد استفاده نمی‌کردم و این دلیل بر مشکلات گوارشی من و نفخ کردن من بود که در حال حاضر اصلاً با غذا مایعات نمی‌خورم و این امر باعث بهبود گوارش و معده‌ی من و کمک به کاهش وزن من کرد. من تجربه‌ی کاهش وزن به روش‌های دیگر را داشته‌ام ولی چون اصولی نبود دوباره به وزن اولیه خود برگشتم با امراض و بیماری‌هایی که دلیل بر نرسیدن مواد لازم برای جسم بود و کاهش وزن و ماندن در تعادل نیازمند به اندیشه‌ی سالم و احساس سالم دارد که در کنگره آموزش می‌گیرم و خداوند رو شاکرم که بهترین منابع آموزشی کاربردی و عملیاتی در اختیارم وجود دارد و در حال دریافت و پرداخت هستم‌؛ و الآن که به وزن متعادل رسیدم خیلی احساس خوبی دارم سطح انرژی بالایی نسبت به گذشته دارم و بیماری‌های من از بین رفته و خدا را شکر سلامتی خوبی دارم.

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .