English Version
English

جایگاه امروز من و آموزش‌های کنگره

جایگاه امروز من و آموزش‌های کنگره

جلسه ششم از دوره سوم لژیون ماهشهر به استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر محمد حسن با دستور جلسه «در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره ۶۰ من چه کرده‌ام؟» جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح در پارک فردوس ماهشهر آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر
خدا را شکر می‌کنم و خیلی سپاسگزار هستم بابت این‌ سعادتی که به من داده شد که در کنار عزیزان بتوانم آموزش‌های خوبی را دریافت کنم.

در مورد دستور جلسه، آقای مهندس می‌فرماید که در کنگره کلمات و مفاهیم برای قشنگی در کنار هم قرار داده نشده است، بلکه بر روی همه‌ی این‌ها تفکر شده است و در مورد این دستور جلسه، آقای مهندس می‌فرماید که برای پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام و اگر مالی را اول می‌آورند، دقیقا به ما می‌خواهند بگویند که ما برای هر کاری نیاز به این سه پارامتر داریم. نیروی انسانی، پایه مالی و پایه علمی و می‌خواهند اهمیت پایه‌های مالی را به ما یادآوری کنند که همه چیز توسط خودِ اعضای انجام می‌شود. حالا چه در پایه‌های مالی که خودِ اعضا هستند و چه در پایه‌های علمی که همین چیزی است که منِ علیرضا سفرم را شروع می‌کنم و این دانشِ درمان توسط راهنما و خدمتگزاران در اختیار من قرار داده می‌شود که من هم انشالله در آینده در اختیار دیگران قرار بدهم.

من فکر می‌کنم که یکی از مهم‌ترین چیزها در این دو قسمت از دستور جلسه، همین جایگاه راهنمایی است. یعنی آموزش‌ها دقیقا چه در پایه‌های مالی و یک وجه در پایه‌های علمی توسط زنجیره راهنما‌ها انجام می‌شود و به بقیه انتقال داده می‌شود. یک روز من آمدم و به من انتقال و آموزش دادند و یاد دادند و وظیفه‌ی من این است که در ادامه آموزش‌ها این را به دیگران انتقال بدهم.

در بخش مالی اگر من توانستم که این کار‌ها را در کنگره انجام بدهم و انجام دادم دقیقا آن چیزهای بود که بعد از حضورم در کنگره به دست آورده‌ام. اگر کمک مالی و زمینی اهدا کردم همه‌ی این‌ها یک بخشی از آن چیزهای بوده که کنگره به من داده است و هر چه نگاه می‌کنم که یک شخصی مثل آقای مهندس با همه‌ی آن توان علمی و دانشی که دارند و کمک‌های مالی که به کنگره کرده‌اند و می‌گویند که من برای کنگره هیچ کاری نکرده‌ام، دیگر حساب منِ علیرضا کاملا معلوم است.

همیشه این را برای خودم یادآوری می‌کنم که یادم نرود که چه روزگاری داشتم. و جایگاه امروز من، همه به برکت آموزش‌های کنگره است و آن چیزهای است که از کنگره به من رسیده است و از خداوند می‌خواهم که همیشه در این مسیر بتوانم آموزش‌ها را دریافت کنم و به درستی بتوانم خدمت کنم و انشالله بتوانیم که این زنجیره‌ی انتقال را مستحکم کنیم.

انشالله که ماهشهر هم با کمک اعضا و ما هر چه سریع‌تر یک مکان مناسب و خیلی خوبی داشته باشد که انشالله در آینده کارش را با قدرت بتواند انجام بدهد. مچکرم که به حرف‌های من گوش کردید.

گروه سایت نمایندگی ماهشهر

تایپ و ارسال مطلب: مسافر صادق

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .