English Version
English

در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟

در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟

 ششمین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران آقا، نمایندگی شادآباد؛ به استادی مسافر مجتبی ، نگهبانی همسفر احسان و دبیری همسفر حسین؛ با دستور جلسه "در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام" پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰3، ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر. خدا را شاکرم که امروز در این جایگاه قرارگرفته‌ام تا خدمت کنم. دستور جلسه امروز بیش‌تر از هر موضوعی می‌خواهد من را به خودم ارجاع بدهد. من خودم بیش از ده سال است که در جایگاه‌های مختلف کنگره خدمتگزار هستم و از نگاه خودم هنوز فاصله زیادی دارم تا بتوانم بگویم برای کنگره کاری انجام داده‌ام. به گفته‌ی آقای مهندس، امروز روز عمل است و هرکس که می‌گوید من در کنگره خدمت کرده‌ام باید اعلام کند که چه خدمتی انجام داده است. هدف از اعلام کردن خدمت خودمان این است که دیگران ببینند یک شخص مصرف‌کننده درمان شده و به یک فرد مفید تبدیل‌شده است. لازم نیست جزییات خدمت خودمان را بگوییم و نمی‌خواهیم خودنمایی کنیم.
درزمینهٔ علمی کنگره60، فقط آقای مهندس تولید دارند و ما مثل سرشاخه‌های درختی هستیم که ریشه آن، آقای مهندس هستند. بهترین کاری که من می‌توانم برای کنگره انجام بدهم این است که در هر جایگاهی، مسئولیت خودم را به نحو احسنت انجام بدهم. هر عضو کنگره نماینده کنگره محسوب می‌شود  و باید در هر جایگاهی که هست رفتار، گفتار و حتی پوشش مناسبی داشته باشد.
هر خدماتی که در کنگره ارائه می‌دهیم، فرقی نمی‌کند مادی باشد یا غیرمادی، درهرصورت نباید به چشم معامله به آن نگاه کنیم. انرژی هیچ‌گاه از بین نمی‌رود و تنها از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود. در مورد خدمت کردن هم این قانون صادق است. ممکن است شما خدمت مالی در کنگره انجام بدهید و نتیجه آن را به شکل غیرمادی دریافت کنید. بابت اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از شما تشکر می‌کنم.

 

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .