English Version
English

تمایز خدمت در کنگره وجود جهان‌بینی است.

تمایز خدمت در کنگره وجود جهان‌بینی است.

سیزدهمین جلسه از دوره نوزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران آقا، نمایندگی پرستار، به استادی راهنمای محترم همسفر سجاد، نگهبانی همسفر چنگیز و دبیری همسفر عادل، با دستور جلسه «در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره، من چه کرده‌ام؟» پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403، ساعت 14 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سجاد هستم یک همسفر.
استاد امین فرمودند خدمتی که انجام می‌دهیم دو جنبه دارد: جنبه فردی و جنبه جمعی.
هنگامی‌که خودم در کنگره خدمت می‌کنم ابتدا برای حال خودم است، اما این فرآیند در یک نقطه‌ای متوقف می‌شود. چیزی که تکراری نمی‌شود و حس مرا سرپا نگه می‌دارد، خدمت به جمع است.
استاد امین در جشن همسفر مثالی از فیلم پاندای کونگ‌فو کار زدند که آن پاندا همیشه به دیگران کمک می‌کرد؛ نه به خاطر اینکه ساده‌لوح بود، بلکه به خاطر مهربانی‌اش. موقعی که می‌خواست خودش با غول آخر بجنگد، همه‌کسانی که قبلاً به آن‌ها کمک کرده بود، حال به کمک خودش آمدند.
به دلیل اینکه انسان هم نمی‌تواند موجود کاملی باشد، لذا باید به دیگران کمک کند، تا موقعی که خودش کمک می‌خواهد دیگران به او کمک کنند.
خدمت در کنگره هم‌چنین جنبه‌ای دارد.
برای اینکه بخواهی علم کنگره را درک کنی، گره‌ای برای تو به وجود می‌آید که بتوانی با استفاده از دانش کنگره آن را بازکنی؛ زیرا اکنون نسبت به یکسری مسائل آگاه هستی.
برای خودم؛ در ابتدا درمان مسافرم رخ داد که با روش DST به رهایی رسید. سپس  بیماری کرونا پیش آمد و با مصرف مرتب D.SAP به بهبودی رسیدم. بعدازآن مشکل فیبروم رحم برای مادرم به وجود آمد که چندین سال درگیرش بود و حتی تشخیص سرطان هم داده بودند که با مصرف D.SAP انگور، پس از حدود سه ماه به درمان رسید. مشکل بعدی هم، اضافه‌وزن است که می‌توان با شرکت در لژیون جونز آن را درمان کرد.

هر چیزی که در کنگره دریافت کرده‌ای می‌بایست در همین‌جا مصرف کنی تا جریان حس، دوطرفه باشد. آقای مهندس در لژیون پزشکان روز جمعه فرمودند: مصرف آمفتامین باعث تشکیل تعداد زیادی سیناپس عصبی می‌شود که این امر باعث ایجاد توهم می‌گردد.
تمایز خدمت در کنگره وجود جهان‌بینی است که باعث می‌شود بدون مزد و حقوق، افراد زیادی به خدمت بپردازند. جهان‌بینی مرز باریکی است که اعضای کنگره آن را دارند.
خدماتی که من در کنگره تا به امروز انجام دادم:
در ابتدا ثبت حضوروغیاب اعضا در نمایندگی آکادمی بود، این کار باعث شد که دیگران مرا بشناسند و من هم دیگران را بشناسم.
بعدازآن خدمت سایت را انجام می‌دهم که خدمت شیرینی است و باعث می‌شود که به سخنان استاد چندین بار توجه کنی.
دو دوره خدمت دبیری انجام دادم که باعث می‌شد به مشارکت اعضا توجه کنم و از آن‌ها درس بگیرم. سپس خدمت مرزبانی پارک طالقانی را در حال گذراندن هستم که باعث افزایش ظرفیت و تحمل من شد. همچنین برای استحکام پایه‌های مالی کنگره دو دوره جایگاه سرداری و یک دوره در جایگاه دنوری خدمتگزار بودم.
درنهایت خدمت راهنمایی است که هنوز اجازه‌ تشکیل لژیون را دریافت نکرده‌ام.
طبق سخنان استاد امین که می‌فرمایند: نصف راهنما در تاریکی و نصف دیگرش در روشنایی است، لذا مشکلاتی که رهجویان مطرح می‌کنند، باعث آموزش و رشد خود راهنما هم می‌گردد.

متشکرم که به سخنانم گوش دادید.

تایپ، ویراستاری و بارگزاری: خدمتگزاران سایت همسفران آقا- شعبه پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .