English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛وادی سوم و تاثیر آن روی من

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛وادی سوم و تاثیر آن روی من

 

 

لینک دانلود فایل صوتی

یازدهمین جلسه از دوره هشتاد و یکم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری همسفر نرگس با دستورجلسه "وادی سوم و تاثیر آن روی من" چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه ۱۴۰2 ساعت 10:30 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.
دوشنبه هفته گذشته جلسه دیده بانان را داشتیم که موضوعات بررسی شده در آن را می خوانم:
آقای اشکذری ذریح به عنوان دیده بان ورزشی انتخاب شدند بو کلیه ها فعالیت های ورزشی در شته های محتلف به استثنای رشته تیر و کمان زیر نظر دیده بان ورزش ادامه فعالیت خواهند داد.
کلیه دیده بان بدون هماهنگی می توانند به نمایندگی های کنگره 60 سر بزنند و نقطه نظرات را در جلسه دیده بانان مطرح کنند.
در کارگاه های آموزشی کنگره 60 باید هفتاد درصد مشارکت ها به سفر اولی ها داده شود.
سفر اولی ها در هر پله ای که باشند بدون ترتیب می توانند اعلام سفر کنند.
در کارگاه های عمومی مشارکت در جلسه با خانم ها شروع می شود. و بعد به ترتیب یک نفر از آقایان و یک نفر از خانم ها مشارکت می کنند. باید در جلسه دو میکروفون باشد یک میکروفون گردان خانم و دیگری آقا.
استاد جلسه نمی تواند بخضی از جلسه را تغییر دهد و یا حذف کند.
در کارگاه های عمومی که جشن تولد است جلسه بایستی نیم ساعت قبل از زمان معمول آغاز شود.
از این به بعد در کارگاه های آموزشی افرادی که برای اعلام رهایی و ورود به سفر دوم در جایگاه حاضر می شوند فقط می توانند اعلام سفر کنند.
نمایندگی ها کرج: شامل البرز، دکتر حاج رسولی و باغستان از حالا به بعد دیده بان رابط آن آقای زرکش است. نمایندگی های قزوین: شامل کاسپین، دهخدا و الوند دیده بان رابط آن ها آقای صداقت است. نمایندگی ها اهواز و آبادان آقای ترابخانی و نمایندگی همدان آقای اصغر منصوری است.
من این جمعه نیستم و یک جمعه در میان پارک میایم.
امروز از دانشگاه های پزشکی معتبر با من تماس گرفت تا با هم تفاهم نامه بنویسیم. داریم سعی می کنیم دسنگاه ماکرو اری بیاوریم که تمام ساختار فیزیولوژی را به ما نشان می دهد. مسئله آمفتامین را روی موش ها آزمایش کردیم و تاثیر آن روی مسیرهای عصبی را بررسی کردیم. دیروز فنتالین را شروع کردیم. ما داریم دقیقاً بررسی می کنیم که مواد مخدر روی چه مسیر ها و ساختارهایی اثر می گذارد.
باید دانست هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی کند. این موضوع را ما به خوبی فهمیده ایم. این را فهمیده ایم که هیچکسی به غیر از اعضای کنگره به خود فکر نمی کند. ما با این ایده موفق شدیم. اگر شما بخواهید دیگران بیشتر از شما به شما فکر کنند ممکن نیست. هر کدام از ما باید در تمام سطوح زندگی متوجه شویم که بیشترین خدمت را به خودمان، خودمان کنیم. این مهم ترین درسی است که ما از این وادی می گیریم.
خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .