English Version
English

با وجود خدمت کردن ما به کنگره بدهکاریم

با وجود خدمت کردن ما به کنگره بدهکاریم

جلسه دهم از دوره بیست‌وپنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی عطار نیشابوری به استادی «همسفر مهدیه»، نگهبانی همسفر محبوبه و دبیری همسفر راضیه با دستور جلسه «در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟» در روز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 16 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه این هفته: در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟ این دستور جلسه از من سؤال می‌کند که چه‌کاری برای کنگره انجام داده‌ام؟ گفته نشده که فلان شخص برای کنگره چه‌کاری کرده است؟ گفته‌شده است شما برای کنگره چه‌کاری انجام داده‌اید؟

من زندگی قبل از کنگره‌ی خودم را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. باوجود مصرف‌کننده بودن مسافرم همیشه استرس این را داشتم که مهمان سرزده وارد خانه شود! آرزوی شادی و خنده که در خانه ما نبود را همیشه داشتم. کنگره درس درست زندگی کردن و عشق و محبت را به من داد، آرامش داد و اگر بخواهم تمامی چیزهایی را که کنگره به من داد را نام ببرم تا یک هفته حرف برای گفتن دارم.

تمام این‌ها را کنگره به من داد ولی من مهدیه هیچ کاری برای کنگره نکردم. وقتی‌که خانم لیلا راهنمای من گفت: شما استاد جلسه هستید من گفتم من هیچ کاری برای کنگره نکردم و حرفی برای گفتن ندارم. من باید از کدام کارم حرف بزنم؟ تنها کاری که انجام داده‌ام حمایت از قانون یازدهم بوده است و این استادی برای من تلنگری شد. من سال گذشته خیلی دوست داشتم عضو لژیون مالی بشوم ولی مسافرم پیش‌قدم شد. ولی اعلام می‌کنم که امسال خودم عضو لژیون مالی می‌شوم.

اوایل تأسیس کنگره دچار یک مشکل مالی شدند و مکانی برای اجرای کلاس‌ها نبود که این مشکل باعث شد جناب مهندس به فکر استوار کردن پایه‌های مالی کنگره بشوند و لژیون‌های مالی را ایجاد کردند.  برای تحقیقات علمی نیز پول خیلی زیادی لازم است. وقتی پایه‌های مالی کنگره محکم باشد، تأثیر مستقیم روی تحقیقات علمی می‌گذارد و باعث رشد آن می‌شود. من هم جناب مهندس را الگو قراردادم و سعی می‌کنم ستون‌های مالی خانواده‌ام را محکم کنم تا در قسمت علمی هم موفق شوم.ممنون که به حرف های من گوش کردید.

عکاس: مرزبان خبری همسفر انسیه
تایپ ویرایش: همسفرمعصومه
نمایندگی همسفران عطار نیشابور

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .