English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛هفته راهنما

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛هفته راهنما

 

لینک دانلود فایل صوتی

هشتمین جلسه از دوره هشتاد و یکم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری همسفر نرگس با دستورجلسه "هفته راهنما" چهارشنبه 05 اردیبهشت ماه ۱۴۰2 ساعت10:30 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.


هفته راهنما در پیش داریم و قبل از صحبت راجع به آن چند نکته را به اطلاع تان می رسانم: برای ایجنت افرادی می توانند انتخاب شوند و باید دوره مرزبانی را گذرانده باشند و در همه قسمت ها خدمت کرده باشد و اخلاق و رفتار و کردارش خوب باشد چه خانم ها و چه آقایان. ما همه می خواهیم بدون منت خدمت کنیم. بچه هایی که می خواهند پهلوان شوند به آن ها می گویم هیچ تمنایی نباید از خداوند و بنده خدا داشته باشید.
در شعبه ای رفته بودم و دیدم از کسانی خدمتی به شعبه کرده اند تقدیر می شود و نامشان برده می شود و برایش دست میزنند. گفتم این تشویق ها و دست زدن ها را انجام ندهید. ما هیچ توقعی از خدمت کردن نباید داشته باشیم و همه بخاطر دلمان انجام دهیم.
کسانی که پهلوان می شوند، هشتاد درصد مبلغی که می دهند می شود برای شعب و بیست درصد آن می شود برای تحقیقات. امیدوارم این کار به نتیجه خوبی برسد.
در جلسات کارگاهی استاد فقط می تواند پنج دقیقه صحبت کند و تنها بایستی راجع به دستور جلسه صحبت کند. اگر استاد خواست پرسش و پاسخ بذارد باید کسب تکلیف کند. در جلسات باید سعی کنیم مشارکت به سفر اولی ها داده شود. مرزبان ایمنی و ایجنت ها باید همه مسائل شعب مانند، در، کولر و... را کنترل کند. راهنماها باید به شاگرد ها درس و آموزش دهند زیرا ما در کنگره 60 نظم بسیار خاصی داریم. یک نفر از یک شعبه در استخر عصبانی شد و تمام آن شعبه دیگر نمی تواند بیاید استخر و لژیون راهنمای او هم بسته شد و خودش هم فقط می تواند دارویش را بگیرد.
سرانه هزینه برای جشن راهنما تا ییست و پنج هزارتومان برای هر نفر افزایش یافت. راهنماهایی که ما در کنگره60 داریم در هیچ جای جهان نداریم.هر جا که راجع به راهنماهای کنگره صحبت می شود همه با تعجب نگاه می کنند. در کنگره 60 راهنما باید آموزش دیده باشد در غیر این صورت همه را به مسلخ می برد. تاکنون بالا 9000 نفر در آزمون کمک راهنمایی ثبت نام کرده اند . از این بیست درصدشان قبول می شوند. سپس باید راهنما و مرزبانان او را تایید کنند و شرایط مختلفی را سپری کنند. کسی که کمک راهنما است شخص را به درمان می رساند.
تحقیقاتی که رو روش های دیگر انجام دادیم فاجعه است. شخص مواد را ترک کرده اما سیستم ایمنی و یا دوپامین انرژیک او کاملاً مختل شده است و آسیب دیده است اما راهنمای کنگره 60 به جایی می رساند که شخص از روز اولش هم بهتر شود.
باید از راهنما تقدیر شود. ما در کنگره 60 به هیچ عنوان با هم جمع نمی شویم یک کادو بدهیم به راهنما هر کسی باید خودش انجام دهد. ما باید ارزش راهنما را بالا ببریم و آن را حفظ کنیم. اگر ما همه اینکارها را انجام دهیم نتیجه این می شود که رهایی های زیادی حواهیم داشت. دوشنبه تا دیروقت و امروز صبح هم ما کلی رهایی دادیم. این همه نتایج زحمات راهنمایان است. راهنمایان مزرعه و کارخانه های تولیدی ما هستند. درخت هر چه بارش بیشتر سرش پایین تر است. راهنما باید با احترام با رهجو برخورد کند. ما در هر نقطه ای کار می کنیم باید یکدیگر را احساس کنیم.
هفته دیگر یک سخنرانی داریم که من را به عنوان سخنران کلیدی معرفی کرده اند، سخنران کلیدی کسی است که به دلیل اهمیت مطالبش می تواند بیشتر از دیگران صحبت کند.
از شما توقع دارم از روزی که هفته راهنما شروع می شود جلسه اول صحبت کنند و توجیه کنند سفراولی ها. ما باید جشن ها و قدردانی هایمان را به جا بیاوریم.


خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .