English Version
English

تعادل جسم و روان

تعادل جسم و روان

جلسه اول از دوره دوم لژیون آموزشی کنگره ۶۰ لژیون بوئین‌زهرا؛ با استادی راهنما مسافر آرش و نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر محمدرضا با دستور جلسه «تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰» جمعه 24 فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
درباره این دستور جلسه اگر بخواهم صحبت کنم باید بگویم که اگر فردی وارد کنگره شود با اولین برخورد با این دستور جلسه برای خودش سؤال پیش می‌آید که این صحبت‌ها چه ارتباطی با درمان اعتیاد دارد. در کتاب 14 مقاله یک‌ قسمتی دارد که در مورد تقسیم‌بندی مصرف‌کنندگان صحبت می‌کند. گروه اول افراد هستند که نامزد اعتیاد هستند، به‌طور مثال هرچند ماه مصرف می‌کند و اوایل مصرف است و اگر این مدت ادامه‌دار باشد به ازدواج با مواد مخدر مسیر می‌شود و طلاق گرفتن با مواد مخدر برای او سخت می‌شود. گروه دوم افرادی هستند که اعتیاد را دوست دارند و در کنار زندگی خودشان درگیر مصرف مواد هستند. برای آن افراد کنگره نمی‌تواند کاری انجام دهد و فقط می‌تواند بگوید که از مصرف زیاد مواد جلوگیری شود. کنگره 60 به افرادی می‌تواند کمک کند که خواستار درمان و رهایی هستند و باید با تمام وجود خودشان بخواهند و با تفکر مسیر خودشان را ادامه دهند.

شخصی که خواستار درمان و رهایی است، بعد از رهایی باید به فکر خدمت باشد و بعد آن به امید خدا شال راهنمایی را از جناب مهندس دریافت نماید. کنگره در قدم اول درمان اعتیاد و بعدازآن به درمان سیگار می‌پردازد و بعدازآن به اصلاح نوع نگرش و نحوه زندگی کردن ما می‌پردازد. در مورد نحوه تغذیه ما، کنگره این دستور جلسه را قرار داده است تا ما بدانیم که چگونه و به چه مقدار در طول روز غذا و کالری مصرف کنیم. ما با مصرف بی‌رویه غذا هم یک نوع اعتیاد را تجربه می‌کنیم که حاصل آن اعتیاد به پرخوری، چاقی و اضافه‌وزن می‌شود. ما به‌واسطه‌ی اعتیاد درگیر یک بی‌نظمی شدیم که آن بی‌نظمی بر روی تغذیه و سبک غذا خوردن ما تأثیر گذاشته است.

ما به‌واسطه‌ی اعتیاد تخریب‌های فراوانی داشتیم هم بر روی جسم خودمان و هم بر روی روان خودمان که ما به‌واسطه‌ی آموزش‌ها و دستور جلسات گوناگون کنگره در حال درمان جسم روان خودمان هستیم. انشالله تمام عزیزان تلاش کند و در مسیر رهایی قدم بگذارند و تمام کسانی که در این جلسه حضور دارند تا آخر امسال به رهایی برسند. در کلام آخر از آقای ادیب بسیار تشکر می‌کنم که با تمام درگیری‌های خودشان، برای اداره‌ی این جلسات در شهر شما تلاش می‌کنند و همچنین از تمام خدمتگزارانی که در این شعبه در حال خدمت هستند از خداوند بهترین‌ها را برایشان می‌خواهم.

لژیون یکم نمایندگی بوئین زهرا

تایپ و تنظیم: مسافر محمدرضا
نمایندگی بوئین زهرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .