English Version
English

لژیون سردار راهی برای ادای دین به کنگره60

لژیون سردار راهی برای ادای دین به کنگره60

هشتمین جلسه از دور دوم سری جلسات لژیون سردار به نمایندگی شعبه سنقر با استادی مسافر مجتبی ، نگهبانی مسافر حسنعلی و دبیری مسافر بهرام با دستور جلسه « اهمیت لژیون سردار و حضور در آن » یکشنبه 10 بهمن ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.



خلاصه سخنان استاد: سلام دوستان مجتبی هستم یک مسافر. قبل از هر چیزی خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که در این جایگاه قرار گرفتم و از نگهبان لژیون سردار و گروه مرزبانی تشکر میکنم که به من فرصت دادند در این جایگاه خدمت کنم. هر کشور ، ارگان یا حتی خانواده‌ای نیازمند آن است که برای بقا و توسعه ، پایه‌های مالی خودش را قوی کند. آقای مهندس به همین دلیل لژیون سردار را برقرار کردند تا پایه‌های مالی کنگره قوی‌تر شود. من مسافر اگر توانایی داشته باشم و در لژیون سردار شرکت نکنم یعنی آدم شکرگزاری نیستم. اگر من کشاورز نتوانم در فصل پاییز گندم بکارم چگونه می‌توانم در فصل تابستان حاصل آن را برداشت کنم؟



من باید در زندگی تاوان اعمال خودم را بپردازم. من مشکلات و بیماری‌های زیادی داشتم که در کنگره با مصرف داروی اوتی و همچنین دیسب به درمان رسیدم و هم‌اکنون که در مسیر سلامتی و آرامش قرار دارم برای من هیچ کجا بهتر از لژیون سردار نیست که بتوانم دین خودم را به کنگره پرداخت کنم. از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید از همه شما سپاسگزارم.

تدوین و بارگزاری: مسافر رضا

عکس: مسافر محمدرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .