English Version
English

اگر از طبیعت الگوبرداری کنم به اهدافم نزدیک می شوم

اگر از طبیعت الگوبرداری کنم به اهدافم نزدیک می شوم

پنجمین جلسه از دوره سی و چهارم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر بهروز با دستور جلسه «نظم ،انضباط و احترام در کنگره 60» جمعه 29 دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد: 

سلام دوستان محسن هستم مسافر سیگار؛

شاکر خداند هستم که امروز در این جایگاه حضور دارم و آموزش می گیرم و از نگهبان و دبیر جلسه سپاس گزارم که این اجازه را به من دادند، دستور جلسه این هفته نظم و انضباط و احترام در کنگره 60می باشد. همه جهان هستی برمبنای نظم و انظباط و احترام ساخته شده و‌ این نظم و انضباط اگر وجود نداشته باشد جهان هستی بهم می ریزد. مثلا گردش ایام و روز شب و‌ بسیاری از مسائل دیگر اگر نظم شان بهم بخورد به مشکل برمی خوریم.

ما انسان ها باید از طبیعت الگو برداری کنیم، آقای مهندس و استاد امین همیشه یاد آوری می کنند که الگو برداری از طبیعت ما را به اهدافمان نزدیک تر می کند، مثلا نظمی که در سفر اول وجود دارد برای مصرف دارو یا نحوه لباس پوشیدن و ساعت حضور یا در سفر سیگار تغییر پله های آدامس نظم را به من آموزش می دهد.
دستور جلسه این هفته یکی از پایه های اساسی کنگره در طول این چند سال بوده است.

ما باید به تمام سطوح در کنگره60 احترام بگذاریم، احترام گذاشتن متقابل است، احترام به پیشکسوت ها احترام به جایگاه ها و کاملا بارز است که اگر احترام بگذاریم مورد احترام قرار می گیریم .
در کنگره60 همه چیزها با نظم و برنامه ریزی است، من در دوران سفر اول سه ماه سازگاری آدامس را فکر می کردم بدون برنامه ریزی است اما متوجه شدم که این مدت سازگاری خود به نوعی برنامه ریزی اولین پله است و بعد از پله اول سایر پله ها انجام می شود تا من در نهایت به رهایی برسم .
در اخر از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می کنم که این بستر را فراهم کردند.

 

عکس و تنظیم: مسافر سیگار امید 

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .