English Version
English

نوش دارو همان شربت تریاک بوده است

نوش دارو همان شربت تریاک بوده است

دومین جلسه از دوره سی و چهارم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر ابراهیم، نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر بهروز با دستور جلسه «هفته OT» جمعه 8 دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر سیگار؛
از نگهبان جلسه تشکر می کنم که اجازه خدمت کردن را به من دادند. دستور جلسه هفته OT است و این هفته را به آقای مهندس ، دیده بان محترم آقای لطفی و تمامی خدمتگزاران بخش OT تبریک عرض می کنم.
آقای مهندس فرمودند نوش دارو همان شربت تریاک بوده که مدتهاست در فرهنگ و جامعه ما وجود داشته و مورد استفاده قرار گرفته شده، البته بیشتر سوء استفاده شده است!
اما ما در کنگره60 به OT یا همان شربت تریاک رسیده ایم و به عنوان یک دارو مناسب و شفابخش از آن استفاده می کنیم و صدرصد نتیجه هم گرفته ایم، چیزی که بین نتایج حاصل از  OT در کنگره و خارج از کنگره تفاوت ایجاد می کند روش استفاده یا متد DST و جهانبینی است .

در کنگره60 دوز مصرف ، نحوه استفاده ، مدت استفاده به صورت دقیق محاسبه شده است و طبق پروتکل دارو استفاده می شود .
من سال۹۲که وارد کنگره60 شدم خداروشکر OT در کنگره وجود داشت و من با شربت OT سفر کردم و به رهایی رسیدم .
درلژیون ایکس با استفاده از شربت OT بسیاری از بیماری های پوستی، ریوی و خیلی از سرطان ها به درمان رسیده اند ، سیستم بیوشیمی افرادی که از تعادل خارج شده است با استفاده از OT و روش DST به درمان و حالت تعادل می رسد، بابت کشف این مساله مهم من شاکر خداوند و زحمات آقای مهندس هستم. از اینکه به صحبت های من گوش دادید سپاس گزارم.

 

عکس و تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .