English Version
English

برای رسیدن به هدف تلاش مداوم لازم است

برای رسیدن به هدف تلاش مداوم لازم است

چهاردهمین جلسه از دوره سی و سوم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر عماد، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «هفته بنیان» جمعه 24 آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان عماد هستم مسافر سیگار؛

از نگهبان جلسه سپاس گذارم که اجازه خدمت کردن را به من دادند، دستور جلسه بنیان کنگره است و موضوع در مورد شخص بنیان گذار کنگره و نحوه شکل گیری کنگره است. موضوعی که همیشه در مورد آقای مهندس من از خودم سوال می کنم این است که آیا آقای مهندس به صورت مادرزادی ویژگی ها و توانایی های بیشتری نسبت به دیگران داشتند یا خیر؟ و به این نتیجه رسیدم که تفاوت آقای مهندس با دیگران تلاش مداومشان است، آقای مهندس حدود ۲۶سال است که بدون تعطیلی در خدمت کنگره60 هستند یا حتی قبل از شکل گیری کنگره سال ها درمورد شناخت انسان یا مساله اعتیاد تفکر و تحقیق کرده اند و زمانی که انسان با تمام وجود به موضوعی فکر کند الهامات و القائات الهی هم به کمک او می آید و راه را به او نشان می دهد.

من کسی را سراغ ندارم که چندین سال از عمرش را صرف تفکر کردن روی موضوعی بکند که همه دنیا به درمان و حل مساله آن امیدی نداشتند.
من اوایل که وارد کنگره60 شده بودم سیگار کشیدن در کنگره رواج داشت و‌ کسی راهکاری برای درمان آن نداشت اما آقای مهندس اول این موضوع درمان سیگار را خودشان به پایان رساندن و راه آن را کشف کردند و در اختیار دیگران گذاشتند، به قول استاد امین یک شیلنگ تا زمانی که خودش پر از آب نشود نمی تواند آبیاری کند، درمساله کاهش وزن آقای زرکش آغاز نامه ای را ارائه داده بودند و خودشان به همان روش جونز چند ده کیلو وزن کم کرده بودند.

مساله اضافه وزن حتی در امریکا هم مشکلات زیادی را به بار اورده است و اکثرا از این مشکل رنج می برند و خب به لطف خدا آقای مهندس صبر کردند و این متد را روی خودشان پیاده کردند و به عبارتی روی خودشان کنترل دارند و به مساله خود کنترلی رسیده اند به نظر من هر روز باید این موضوع را به خودمان یاد آوری کنیم که در طول این مدت اقای مهندس بی وقفه در جهت اهداف کنگره تلاش کرده اند و این تلاش آقای مهندس بوده است که ایشان را با بقیه متفاوت کرده است. ممنون از اینکه به صحبت های من توجه نمودید.

 

عکس و تایپ: مسافر سیگارامید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .