English Version
English

رسیدن به بحر یعنی درمان کامل که این موضوع مستلزم حرکت کردن است

رسیدن به بحر یعنی درمان کامل که این موضوع مستلزم حرکت کردن است

سیزدهمین جلسه از دوره سی و سوم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر ابراهیم، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «وادی یازدهم و تاثیر آن روی من» جمعه 17 آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر سیگار؛

خیلی خوشحال هستم که امروز در کنار هم هستیم خداقوت عرض می کنم خدمت تمامی پیشکسوت های کنگره60 و قبل از هر چیزی هفته بنیان کنگره را به آقای مهندس و تمامی اعضای کنگره60 تبریک عرض می کنم.
دستور جلسه وادی یازدهم است «رودهای خروشان و چشمه های جوشان همه به بحر و اقیانوس می رسند».  همه چیز به اختیاری که انسان دارد برمیگردد که از طرفی نیرو های منفی هم در پی فرصت مختار بودن انسان بودند تا انسان رو از مسیر خارج کنند.

کسی که با اعتیاد اشنا می شود یا درگیر مصرف سیگار می شود قطعا فرماندهی جسم روان و عقل را از دست می دهد! برای اینکه به وادی یازدهم برسیم ده وادی قبل را باید طی کرده باشیم و اصلی ترین جوهره در این وادی حرکت کردن است، سعی و تلاش در جهت درمان است، یعنی بعد از گذشت حداقل دوماه از سفر مواد باید وارد درمان سیگار بشویم!
چراکه طبق تحقیق آقای مهندس کسانی که سیگار می کشند درمانشان به صورت کامل اتفاق نمی افتد، وقتی فرد سیگار می کشد بخشی از داروی  OT را از بین می برد و حال اگر به قطع مصرف OT برسد ممکن است برگشت بخورد.

رسیدن به بحر یعنی درمان کامل که این موضوع مستلزم حرکت کردن است که حرکت کردن همان رفتن به سمت درمان سیگار است، به عبارتی کسانی که حرکت می کنند مثل آب رودخانه در جریان و در حال زلال شدن هستند، خدمت کردن در کنگره60 انسان را از سکون خارج می کند و باعث تغییر جایگاه انسان و جاری شدن حال خوش می شود و به نظر من وادی اول بسیار کلیدی است که انسان تعیین می کند چه چیزی می خواهد تا برای رسیدن به خواسته اش تلاش کند و فرمان برداری به نوعی بهترین تلاش برای درمان است.

از اینکه به صحبت های من گوش دادید سپاس گزارم.

 

تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .