English Version
English

برای رسیدن به تعادل جسم باید ورزش کنم

برای رسیدن به تعادل جسم باید ورزش کنم

دوازدهمین جلسه از دوره سی و سوم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر دانیال، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «جهان بینی در ورزش» جمعه 10 آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان دانیال هستم مسافر سیگار؛
در ابتدا از خداوند سپاسگزارم و از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می کنم که این اجازه را دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.
دستور جلسه امروز جهان بینی در ورزش می باشد. خب از همان ابتدا که وارد کنگره60 شدم به من گفته شد که برای درمان اعتیاد باید سه ضلع جسم، روان و جهان بینی من به تعادل برسد و سپس ذره ذره این سه پارامتر را برای من بیشتر شکافتند که هر کدام چه هستند و چگونه به تعادل می رسند.
همین طور توی کنگره60 به من گفته شد که آدرس خودم به خودم داده می شود که سال ها از آن دور مانده بودم ولی یک شرط دارد و آن هم بالا بردن میزان آگاهی و دانایی می باشد. خب دانایی خود از سه ضلع آموزش، تجربه و تفکر تشکیل گردیده است.
نشریات و تمامی سی دی های کنگره60 بخش آموزش را برای ما کامل می کنند. یکی از این آموزش ها این بود که برای اینکه جسم من به تعادل برسد باید شروع کنم به ورزش کردن چون تا ورزش را شروع نکنی سیستم بیوشیمی به صورت کامل به تعادل نخواهد رسید. بنابراین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خب خود جهان بینی یعنی چی؟ یعنی آنچه من نسبت به جهان پیرامون و درون خودم دریافت، ادراک و احساس می کنم یعنی همان نگرش من نسبت به مسائل مختلف.
خب اگر توجه کنیم چون معمولا جهان بینی وجود ندارد شخضی پس از سال ها ورزش حرفه ای به سراغ مصرف مواد یا ... کشیده می شود ولی در کنگره60 شاهد این اتفاق نیستیم چون یاد گرفته ایم که به خاطر سلامتی خود ورزش می کنیم.
البته یک موضوع دیگر می ماند و اینکه اگر من مصرف سیگار خود را درمان نکنم ولی ورزشکار هم باشم باید بدانم همچنان یک مصرف کننده هستم. امیدوارم من هم در این مسیر بتوانم به درستی حرکت کنم.. ممنون از اینکه به صحبت های من گوش کردید.

 

تهیه و تنظیم: مسافر سیگار محمد8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .