English Version
English

هیچ پوششی بدتر از ناآگاهی نیست

هیچ پوششی بدتر از ناآگاهی نیست

یازدهمین جلسه از دوره سی و سوم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر علی، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «رابطه یادگیری و معرکه گیری» جمعه 3 آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم مسافرسیگار؛
دستور جلسه امروزمان رابطه یادگیری و معرکه گیری هست، در اوایل شکل گیری کنگره60 کسانی که هنوز آموزش نگرفته بودند یا کنگره60 را مشابه سازمان های دیگر درنظر می گرفتند تشکیل تیم می دادند و به نوعی مانع آموزش گرفتن اعضای کنگره می شدند و خب آقای مهندس بارها و بارها گفتند که هر مشکلی که درکنگره به وجود آمده است یه گره از کنگره باز شده است و این موضوع هم به لطف خدا و تدبیر آقای مهندس حل شد.
یادگیری و معرکه گیری دو کلمه متضاد هم هستند و در گذشته بسیاری از ما وقت های زیادی را درگیر معرکه گیری بودیم در دورهمی های مختلف و گفتگوهایی می شد که هیچ جنبه آموزشی مثبتی نداشت و انگار که همه حرف ها پوچ و تو خالی گفته می شد، مثلا توی خیال خودمان ساختمان می ساختیم و درست بعد از دورهمی حتی یادمان می رفت که چه حرف هایی زده ایم و چه قول هایی داده ایم.
این مساله ریشه در نادانی دارد،آقای مهندس در وادی یازدهم خمر را هر چیزی که روی عقل پرده و حجاب بگذارد معنا می کنند، و این پوشش در هنگام مصرف مواد مخدر روی افکار و چشمان من بود و بسیاری از مسائل را متوجه نبودم!

هیچ پوششی بدتر از ناآگاهی نیست، خدایا به همه ما دانایی عطا کن که اگر دانا و اگاه بشویم بسیاری از مشکلات حل می شوند.
آقای مهندس گفتند کسی که مواد مخدر مصرف می کند ترکش های بمب مواد مخدرش زندگی اطرافیانش را هم درگیر می کند و بسیاری از ما در هنگام مصرف مواد مخدر از این واقعیت فرار می کردیم!
بسیاری از کسانی که توی سفر اول هستند و برای سی دی نوشتن بهانه می تراشند به نوعی معرکه گیری می کنند و به نوعی خودشان را به خواب زده اند.
زمان مصرف سیگار از بوی بد ما همه اطرافیان فراری بودند و این را خود ما متوجه نبودیم یا صبح با سرفه و به سختی از خواب بیدار می شدیم، خدا را شکر کنگره60 همه چیز را در ما اصلاح کرد زندگی کردن مارا اصلاح کرد.
ما به علم زندگی کردن آگاه نبودیم و به اعتقاد من کسی که علم زندگی کردن را ندارد کور حقایق است. ممنون از اینکه به حرف های من توجه کردید.

 

تایپ و عکس: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .