English Version
English

بدترین چیز برای انسان بدون برنامه عمل کردن است

بدترین چیز برای انسان بدون برنامه عمل کردن است

دهمین جلسه از دوره سی و سوم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر جعفر، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «وادی دهم و تاثیر آن روی من» جمعه 26 آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

در ادامه تولد اولین سال رهایی مسافر محسن از بند سیگار را جشن گرفتیم.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان جعفر هستم مسافر سیگار؛

حمد سپاس خدایی را که خود تله درست می کند و وقتی به تله افتادیم با ترفند هایی که خود ندانیم بیرون می آورد و ما که بنده او هستیم باید سپاسگزار باشیم که نجات می دهد.
خداروشکر می کنم که امروز در این جمع حضور دارم و امیدوارم که جلسه خوبی را درکنار هم برگزار کنیم، دستور جلسه صفت گذشته در انسان صادق نیست چون جاری است.

من احساس می کنم برای انسان چیزی بدتر از بی برنامگی و بی تکلیفی نیست! به نظر من همه دستور جلسات کنگره60 به نوعی به من برنامه می دهند تا من از آن بی برنامگی خارج بشوم و به نظر من تمامی وادی ها به نوعی در وادی دهم گنجانده شده است.

به نظر من در مقوله درمان اعتیاد نوع حرکت افراد در سفر دوم بستگی به نوع تفکر و حرکت کردن آن ها در سفر اول دارد، در متن وادی دهم گفته شده که برای تغییر صفات انسان باید اول حس انسان تغییر کند و برای تغییر و پالایش حس فقط یک راه وجود دارد و آن عمل سالم و به نوعی خدمت کردن و آموزش گرفتن است.
در متن وادی مثلث ارتقا آمده است که اولین ضلع ان تغییر است باید من اول تغییر را شروع کنم که با درمان اعتیاد تغییر صفت در انسان ایجاد می شود و به نوعی صفات من از صفات تاریک و ضدارزشی رفته رفته تغییر می کند.
درمورد قسمت دوم دستور جلسه تولد اولین سال رهایی مسافر سیگار محسن که به نوعی آخرین تولد سیگار محسوب می شود چراکه طبق گفته آقای مهندس بعد از آذر ماه تولد سیگار نخواهیم داشت.
محسن سفر بسیار خوبی داشت حدود دو سال من درکلینیک سحر اشتیاق فعالیت کردم، همه چیز به نوع نگاه ما بستگی دارد، من به اعضای کلینیک اعلام کردم که لژیون ویلیام وایت در پارک طالقانی برگزار می شود و محسن هم کفش آهنین درمان را پوشید و بدون یک روز غیبت کردن سفر کرد.
من این روز قشنگ را به محسن عزیز تبریک عرض می کنم و بهترین ها را برایش آرزو می کنم، درمان سیگار بسیار ارزشمند است چرا که درمان سیگار خداحافظی با دنیای دود است.

اعلام سفر مسافر:

آخرین آنتی ایکس مصرفی سیگار حدود ۱۰ماه سفر کردم به روش DST با داروی آدامس نیکوتین به راهنمایی آقا جعفر و در حال حاضر ۱سال و ۴ماه است که آزاد و رها هستم

پیام مسافر:

از خداوند می خواهم که هرکسی که با مواد مخدر و سیگار برای اولین بار اشنا می شود بد ترین حال به او دست بدهد

خلاصه سخنان مسافر:

سلام دوستان محسن هستم مسافر سیگار؛ قبل از هر چیزی خداوند را شکر می کنم که توانستم سفر سیگار بکنم بتوانم تولد بگیرم همیشه آرزو تولد گرفتن را داشتم و خداروشکر این محقق شد.
از آقای مهندس و خانواده بزرگ کنگره ۶۰ سپاس گزارم، قدردان آقای کمک راهنمای سیگار و موادم هستم که بسیار برای من زحمت کشیدند همچنین از همه پیشکسوت هایی که در لژیون ویلیام پارک زحمت می کشند ممنون هستم.

 

تایپ و عکس: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد8 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .