English Version
English

با درمان سیگار سیستم ایکس به درمان کامل می‌رسد

با درمان سیگار سیستم ایکس به درمان کامل می‌رسد

نهمین جلسه از دوره سی و سوم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر علی اکبر، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «سیستم ایکس» جمعه 19 آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

در ادامه تولد اولین سال رهایی مسافر خیرالله از بند سیگار را جشن گرفتیم.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی اکبر هستم مسافر سیگار؛

از نگهبان جلسه سپاس گزارم که اجازه خدمت در این جایگاه رو به من دادند، امیدوارم همه دوستان روز های خوبی داشته باشند، دستور جلسه امروز دو بخش است بخش سیستم ایکس و بخش دوم تولد یکسال رهایی مسافر سیگار خیر الله، البته همانطوری که اقای مهندس فرمودند از ابتدای آذر در ویلیام وایت پارک طالقانی تولد برگزار نخواهد شد!
و اما دستور جلسه «سیستم ایکس » موضوع مخدر های طبیعی بدن موضوع مهم بدن است! از انجایی که علم پزشکی دنیا هنوز به صورت کامل به ساختار این سیستم پی نبرده است آن را سیستم ایکس می نامیم.

مخدر های طبیعی اصولا به سه قسمت تقسیم می شوند، انکافلین ها مرفین ها و دینورفین ها و درواقع امروزه تعداد بسیار زیادی از مخدر های طبیعی بدن را علم پزشکی کشف کرده که در یکی از این سه گروه می توان قرار داد از جمله سرتونین، پاپاورین ، دوپامین و…
اصولا ما قبل از ورود به کنگره از سر نا اگاهی مخدر های بیرونی را از جایگزین مخدر های طبیعی بدن کردیم و این باعث بروز اختلالات در بدن ما می شود مثلا اگر دوپامین زیاد شود فرد اسکیزوفرنی می گیرد یا اگر دوپامین کم شود فرد پارکینسون می گیرد.
اندروفین و دینورفین و انکفالین در فعالیت روزانه بسیار نقش مهمی دارند، سرتونین شادی آور است و به گونه ای هرکدام از این ناقل ها نقش مهمی را بدن ما ایفا می کند و اختلال هریک باعث بروز بیماری می شود.

درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل می شود یعنی اگر من سفر سیگارم را درست انجام ندهم سیستم ایکس من درست به درمان نمی رسد و به عبارتی ناقل های عصبی من خوب کار نمی کند.
بخش دوم دستور جلسه تولد خیر الله که یکی از فرمان بردار ترین رهجو ها هست، بسیار سفر خوبی داشت و کاملا حرف من را اجرا می کرد و خداروشکر نتیجه گرفت و الان با هم داریم تولدش را جشن می گیریم، من امروز همه کسانی که سفر سیگار نکرده اند را دعوت میکنم تا بعد از ده ماه نتیجه اش را ببینند، امیدوارم که خیرالله در مسیر کنگره60 جزو خدمتگذار های کنگره باقی بماند .

اعلام سفر مسافر:

آخرین آنتی ایکس مصرفی سیگار روش درمان DST داروی درمان آدامس نیکوتین به مدت ۱۰ماه و سه روز سفر کردم با راهنمایی آقا علی اکبر و در حال حاضر ۱سال ۱ماه و ۳روز هست که آزاد و رها هستم.

پیام مسافر:

انشا الله که همه مسافر های کنگره60 رها بشوند و آزاد مردیشان را جشن بگیریم.

خلاصه سخنان مسافر:

سلام دوستان خیر الله هستم مسافر سیگار؛ بسیار خوش حال هستم از اینکه امروز در این جمع حضور دارم، حدودا دو سال و نیم است که من در کنگره60 هستم و این مدت برایم به گونه ای بوده است که من در کل طول عمرم به اندازه این مدت آموزش نگرفته بودم! از آقای علی اکبر بسیار سپاس گزارم که زحمت زیادی برایم کشیده اند همچنین از راهنمایم سپاس گزارم.

امیدوارم همیشه در مسیر ارزش ها باقی بمانم و همانطور که به صورت تدیجی سیگار و مواد مخدرم درمان شد دیگر ضدارزش ها هم به درمان برسند و امیدوارم که لطف و خدمت کنگره60 را هیچ وقت از یاد نبرم .
از آقای خدامی عزیز و آقا کامران که زحمت زیادی برای ویلیام وایت می کشند سپاس گزارم و از همه کسانی که در این جمع حضور دارید سپاس گزارم.

 

 

عکس و تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .