English Version
English

درمان سیگار مکمل درمان مواد

درمان سیگار مکمل درمان مواد

جلسه سوم از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی صادق قم؛ با استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر یاسین و دبیری مسافر احسان، با دستور جلسه "سیگار" یکشنبه 1 خرداد ماه۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان مهدی هستم مسافر.
از نگهبان جلسه آقا یاسین تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه حضورداشته باشم و خدمت کنم، از راهنمای محترمم آقای امید و ایجنت محترم و گروه مرزبانی تشکر می‌کنم که باعث شدند این جایگاه را دوباره تجربه کنم و آموزش بگیرم.
دستور جلسه؛ (سیگار)
واقعاً بدترین نوع آنتی ایکس‌ها سیگار هست، من زمان مصرف سیگار این موضوع را نمی‌دانستم چون سیگار را می‌توانستم به‌راحتی تهیه کنم، در سی دی سیگار و جایگزینی آقای مهندس می‌گوید که همه مرگ‌ومیری که در اثر حادثه رخ می‌دهد را جمع کنیم به مقدار مرگ میر در اثر استفاده از سیگار نمی‌رسد، این نشان می‌دهد که سیگار تخریب‌های زیادی را در سیستم بدن ما به وجود می‌آورد.

زمانی که من وارد کنگره شدم بعد از دو ماه و ده روز آقای امید به بنده دستور دادند که باید سفر سیگارم را شروع کنم، چون درمان اعتیاد با درمان سیگار صورت خواهد گرفت، چرا چون بنده اول سیگار مصرف کردم بعد مواد مخدر مصرف کردم و به بیماری اعتیاد دچار شدم.

من اول که سیگار می‌کشیدم دو کام که می‌گرفتم از سرگیجه‌ی زیاد باید بر روی زمین می‌نشستم، بعد از مدتی یه نخ کشیدم بعدازآن پاکتی شد و رو به بالا، این نشان می‌دهد که درمان اعتیاد من با درمان سیگار من کامل می‌شود.
در سیگار 4700 نوع سم وجود دارد که به بدن آسیب میزند، تنها چیزی  که برای بدن مفید است نیکوتین می‌باشد و ما بدون این‌که 4700 نوع ضرر به بدنمان بزنیم می‌توانیم با آدامس نیکوتین دار خوراکی نیکوتین خالص را وارد بدن کنیم.

زمانی که سیگار مصرف می‌کردم شب‌ها هنگام خواب نفس‌تنگی من را از خواب بیدار می‌کرد، خدا را شکر که به کنگره آمدم و این مشکلاتم حل شد والان دارم حال خوشی را تجربه می‌کنم، باید من قدر کنگره را بدانم قدر این حال خوش را بدانم چون اگر قدر حال خوش الانم راندانم این را از دست می‌دهم.

امیدوار هستم افرادی که هنوز سفر سیگار را شروع نکرده‌اند بیایند سفر سیگار خود را انجام بدهند چون روی رفتار و حس حال آدم تاثیر بسیاری می‌گذارد، من رفتار درستی با اطرافیانم نداشتم کسی با بنده حرف می‌زد یا جواب آن را نمی‌دادم و یا با بداخلاقی جواب آن را می‌دادم، الآن می‌فهمم زمانی که سیگار می‌کشیدم باعث می‌شد از تعادل خارج بشوم، نمی‌خواهم بگویم که الآن خیلی تعادل دارم، ولی می‌توانم بگویم مقداری پیشرفت کرده‌ام، میدانم روزبه‌روز دارم پیشرفت می‌کنم.

درگذشته، اوایل سفرم در جلسات که می‌نشستم هر پنج دقیقه می‌رفتم سیگار می‌کشیدم و آقای قاسم عزیز  به بنده می‌گفت آمدی اینجا سیگار مصرف کنی؟ هیچ‌گاه صحبت‌های ایشان را فراموش نمی‌کنم آموزش بسیاری گرفتم و باعث شد درمان اعتیادم کامل شود.
هرکسی سفر سیگار را انجام بدهد مطمئن باشد که می‌تواند به این حال خوش برسد و با اطرافیان خودش به‌درستی رفتار کند.

برگزاری آزمون داخلی

برگزاری لژیون های ویلیام (درمان سیگار)

تشریف فرمایی دیده بان محترم آقای شریفیان

عکاس: مسافر ابراهیم لژیون ششم
تایپ:مسافر حسام لژیون ششم
تنظیم و ارسال: مسافر احسان لژیون پنجم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .