English Version
English

از نقطه‌ سیاه تا رنگین کمان

از نقطه‌ سیاه تا رنگین کمان

دومین جلسه از دوره سی‌ام کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی صالحی؛ به استادی دیده‌بان محترم جناب آقای صداقت، نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه "چگونه از سایت و اینستاگرام کنگره ۶۰ استقاده می‌کنم؟ مقاله‌نویسی" و بخش دوم دستور جلسه تولد هفت سال رهایی مسافر کمک راهنمای محترم حسام، شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰؛ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

در مورد دستور جلسه هفتگی که مربوط به سایت کنگره ۶۰ خیلی کوتاه صحبت می کنم؛ یادم می آید سال 82 بود که سایت کنگره ۶۰ شکل گرفت و بعد از یک مدت من هم خدمتگزار سایت شدم و آنقدر برای من تعداد بازدیدها مهم بود که آنها را می شمردیم و اوایل فقط ۵ الی ۶ تا مقالات کنگره ۶۰ درون سایت قرار گرفته بود و بعد کلاً شکل سایت عوض شد و امروز سایت کنگره ۶۰ یک سایت مرجع در حوزه‌ی درمان اعتیاد در کل ایران و دنیا شده است.

این بر اثر تلاش تک تک عزیزان و خدمتگزاران سایت تمامی شعب کنگره ۶۰ است و جا دارد از این عزیزان سپاسگزاری کنیم و ما باید این را بدانیم اگر امروز اینجا نشسته‌ایم چه کسانی برای ما زحمت کشیده اند و امروز چه کسانی دارند زحمت می کشند و این را بیاموزیم که فردا برای دیگران باید زحمت بکشیم، ساده تر بگویم دیروز یکسری ها خدمت کردند که امروز ما اینجا باشیم ما امروز اینجا خدمت می کنیم برای یک سری انسان جدید که در این سیستم پا می گذارند، و اگر در کنگره ۶۰ هستم باید خدمت کنم  و در قسمت سایت اگر مقاله ای دل نوشته ای دارم بنویسم و به پیشرفت سایت کنگره و خود کنگره ۶۰ کمک کنم.

 و بخش دوم دستور جلسه تولد هفت سال رهایی مسافرحسام:

از اوایل سفر حسام بگویم خیلی اوضاع خرابی داشت و در آن زمان که حسام سفرش را شروع کرد تقریباً ۷ سال پیش اوج مصرف شیشه در ایران بود و هنگامی که وارد کنگره ۶۰ شد انسانی بسیار بسیار خطرناک بود، الان که از زمان مصرف تعریف می‌کند، یک انسان بسیار بسیار مخرب برای جامعه بوده، ولی امروز در کنگره ۶۰ چه جایگاهی دارد و با جانن و دل و علاقه تمام زمانش را صرف خدمت می‌کند برای اینکه حال خودش بهتر شود. خداوند به حسام زمان داده و این زمان را برای پیشرفت و تعالی خودش خرج می کند و به بهترین شکل از عمری که دارد را استفاده می‌کند. من به جناب مهندس حسین دژاکام و خانواده حسام عزیز تبریک می‌گویم و برایش آرزوی سلامتی دارم.

اعلام سفرمسافر حسام:
تخریب ۱۷سال، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی، شیشه و تریاک، مدت سفر اول 15 ماه به روش DST، داروی درمان OT، با راهنمایی استاد بزرگوار آقای صداقت، رشته‌ی ورزشی والیبال و بسکتبال، رهایی از دام اعتیاد هفت سال و یک ماه.

خلاصه سخنان مسافر حسام:

امروز من به این امر واقف هستم که تولد ها شبیه هم نیستند و تولد گرفتن رهایی یک شکرگذاری از سیستم کنگره ۶۰ است و این تولد برای کسانی که روزهای اول سفرش را تجربه می‌کند و یا تازه وارد کنگره ۶۰ شده قطعاً پیام خوبی دارد. تنها دلیلی که برای من مهم بود و من را به کنگره ۶۰ راهنمایی کرد این بود که احساس کردم برای خودم و خانواده ام و بقیه افراد جامعه محیط ناامنی درست کرده‌ام و از این موضوع خیلی ناراحت بودم و بعد از ورودم به کنگره ۶۰ این دریای عظیم کنگره ۶۰ بود که من را با خودش برد. و با راهنمایی، ذکاوت و خلاقیت عزیزی که واقعاً زندگی را به من هدیه داد، اگر واقعاً به مسیر کنگره ۶۰ و راهنمایت ایمان داشته باشی حتما به نتیجه مطلوبی خواهی رسید و تمام آنچه نداریم را به ما باز می‌دهد. من از تمام زحمات آقای صداقت تشکر می‌کنم و مدیون این سیستم درمانی فوق‌العاده هستم. از همه اعضای کنگره ۶۰، از جناب مهندس حسین دژاکام و خانواده‌ ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم تا روزی که زنده‌ام خدمتگذار کنگره ۶۰ باشم.

 

 دریافت نشان هفت سال رهایی:

دریافت نشان یکسال رهایی:

جمعیت حاضر در نمایندگی:

تهیه و تنظیم: مسافرمصطفی لژیون دوم
عکاس: مسافر عباس لژیون یازدهم
نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .