English Version
English

هر خدمت سختی‌های خودش را دارد

هر خدمت سختی‌های خودش را دارد
جلسه ششم از دوره چهلم کارگاه‌های صبحگاهی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی پارک لاله، به استادی مسافر محمدحسین، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر امیررضا، با دستور جلسه "چگونه از سایت و ایستاگرام کنگره ۶۰ است استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی" ۴ مهر ۱۴۰۰، ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز به کار کرد. 
 
 
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمدحسین هستم یک مسافر؛ ابتدا از راهنمای عزیزم آقا حامد تشکر می‌کنم و همچینین از نگهبان عزیز برای اینکه بنده را دعوت کردند که در این جایگاه خدمت کنم. خب درمورد دستور جلسه باید بگویم که بنده در قسمت دیسپ خدمت می‌کردم، یک روز آقای حامد رحمتی ایجنت سایت به من گفتند که نمی‌خواهی در سایت خدمت کنی؟! من با تعجب گفتم فعلا آمادگی این کار را ندارم. این موضوع را با راهنمایم مطرح کردم و ایشان گفتند که خیلی هم عالی است، اگر گفتند که بیا و در سایت خدمت کن حتما این کار را انجام بده. خلاصه وارد خدمت در سایت مرکزی شدم. ابتدا فکر می‌کردم خدمت یعنی اینکه پیراهن سفیدم باید کثیف شود، یعنی اگر شب موقع رفتن به خانه پیراهن سفیدت سیاه نشده باشد آن روز خدمت نکردی.
 
بعد از پیشنهاد این خدمت فکر می‌کردم کار ساده‌ای است، پشت میز می‌نشینم و اخبار را برسی می‌کنم؛ ولی کاملا در اشتباه بودم، هر خدمتی سختی‌های خودش را دارد. ما در سایت با تمام شعب و با اخبارهای مختلف روبه‌رو هستیم، و باید تا پایان ساعت خدمت این اخبار را آماده و تایید کنیم. این خدمت هم سخت است و هم سهل. روزهایی مانند چهارشنبه کار دشوار است، بایستی دوربین و تجهیزات را برای لایو در اینستاگرام آماده کنیم، عکاسی کنیم و خبر آن روز را تایید کنیم. با وجود این سختی‌ها این خدمت حال به خصوص خودش را دارد، تا تجربه نکنید متوجه نمی‌شوید، توصیه می‌کنم حتما برای یک بار هم که شده در وبلاگ نمایندگی خود خدمت کنید. خیلی  و یک خبر برای افراد مشغول خدمت در وبلاگ‌ها که جناب آقای شهروز آذرپور این خبر را اعلام کرده‌اند که وبلاگ در حال به روزرسانی است و تغییرات بزرگی در راه است، ایشان همیشه سعی‌ کردند که کنگره به‌روز باشد و خوشبختانه موفق هم هستند. از اینکه به صحبت‌‌های من گوش دادید از همه شما متشکرم.
 
 
 
 
 
 
 
عکاس: مسافر علی، لژیون ۱۹ آکادمی
تایپ و پیاده‌سازی: مسافر محمدحسین، لژیون ۱۹ آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .