English Version
English

سایت کنگره ۶۰، تصویر کنگره در فضای مجازی هست

سایت کنگره ۶۰، تصویر کنگره در فضای مجازی هست

جلسه هشتم از دوره بیستم، کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی سهروردی اصفهان با دستور جلسه «از سایت کنگره و اینستاگرام چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی» به استادی کمک راهنما همسفر پریسا، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر کبری، ساعت ۱۶ ، روز شنبه 3 مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

صحبت‌هایم را با گفته‌ای از آقای مهندس شروع می‌کنم که در روز چهارشنبه فرمودند: طبق وادی چهاردهم، کنگره در دو حرکت بیرونی و درونی به کار خود ادامه می‌دهد. حرکت درونی که واضح است؛ جلسات، لژیون و... است، اما مهم‌ترین مسئله ما، اینستاگرام و سایت است، یعنی تمام وقایع کنگره، توسط فضای مجازی انجام می‌گیرد. دانشگاه، سایت، اینستاگرام، مسابقات ورزشی بین‌المللی برای ما یک حرکت بیرونی محسوب می‌شود. هم اکنون بسیاری از افراد در سراسر دنیا با کنگره و متد درمانی آن از طریق سایت آشنا می‌شوند؛ به طوری‌ که تعداد زیادی از بازدید کنندگان سایت کنگره، از کشورهای اروپایی و آمریکا هستند. از نگاه دیگر سایت کنگره ۶۰، تصویر کنگره در فضای مجازی هست، گویی می‌توان در هر نقطه‌ای در دنیا از لابه لای کوچه‌های مجازی سایت، به تمام بخش‌های کنگره سر زد و در تمام جلسات، لژیون‌ها، جشن‌ها، لژیون سردار شرکت کرد، مشارکت کرد و آموزش گرفت و با آنها همراه شد. فعالیت در حوزه‌ی سایت و وبلاگ نویسی و اطلاع رسانی در این عرصه مهم، نوعی خدمت ارزشمند و تاثیرگذار و در عین حال ماندگار است و انسان‌های زیادی در سراسر جهان می‌توانند از راه و روش کنگره۶۰ که همان راه صحیح درمان است مطلع شوند؛ بسیاری از عزیزان هستند که روزی برای نجات از تاریکی‌ها، با سایت و روش درمان کنگره آشنا شدند و راه به سوی نور برای آنها و خانواده‌هایشان باز شد و این را به عینه در بین اعضای کنگره می‌توانیم مشاهده کنیم و حتی همین عزیزان، اکنون در حال خدمت در سایت و وبلاگ نویسی مشغول هستند. آقای مهندس سایت را بزرگترین نمایندگی کنگره ۶۰ معرفی کردند و عزیزانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند به خود می‌بالند که می‌توانند چراغ راه را برای جهانیان روشن کنند.

خدمت در سایت و اینستاگرام خدمت خاموش است، یعنی افراد دیده نمی‌شوند. اسیستانت سایت، خانم زری در جلسه‌ای در مورد خدمت سایت فرمودند: اگر این خدمت صادقانه و بدون چشمداشت باشد، مثل نور زندگی ما را روشن می‌کند و با این خدمت صبوری، مهربانی، و مردم‌داری را آموزش می‌گیریم.

هر شعبه و نمایندگی، سایت مختص به خود را دارد و مرزبان خبری هر شعبه، به عنوان اولین شخص در سایت خدمت می‌کند و هر خدمتگزاری را مشخص می‌کند و مسئول سایت و وبلاگ‌نویسان زیر نظر مرزبان خبری فعالیت می‌کنند. اما خدمت در سایت و وبلاگ‌نویسی به عهده هر همسفر و مسافری هست که حال خوش، آموزش و محبت کنگره را دریافت کرده؛ اما چگونه؟ شاید بگوییم خدمت در سایت سخت است یا امکانات زیادی می‌خواهد یا به خاطر اینکه عضو وبلاگ‌نویسان نیستم، پس نیاز به خدمت در این بخش نیست! اما نه! منِ پریسا (حتی اگر سفر اولی باشم) خدمت در سایت هیچ محدودیتی ندارد و اصلا سخت نیست؛ من می‌توانم با هماهنگی کمک راهنما، با قلم در دست گرفتن شروع کنم به خدمت، مثلا دلنوشته بنویسم، مقاله بنویسم، دلنوشته‌ای در مورد دستور جلسه و یا حتی خلاصه نویسی سی‌دی‌های هفتگی و با این کار به خودم انرژی می‌دهم و حتما در سایت هم استفاده می‌شود، اما به دلیل استقبال و اشتیاق زیاد همسفران در شعبه سهروردی باید زودتر اعلام کنید.

آقای مهندس در سی‌دی شرایط، فرمودند: اگر همیشه بگردیم می‌توانیم مثلث‌ها را پیدا کنیم، به نظر من مثلثی که در مورد سایت و اهداف کنگره می‌توان پیدا کرد، یک ضلع کنگره و اهداف آن است، یک ضلع افراد فعال و خدمتگزار در سایت واینستاگرام و یک ضلع افراد بازدیدکننده از سایت... در مورد اهداف کنگره و خدمتگزاران سایت صحبت شد، اما در مورد بازدید از سایت، که خود نوعی خدمت است؛ من پریسا موظف هستم برای حمایت از اهداف کنگره و جهانی شدن کنگره، به طور مرتب از سایت اصلی و همینطور سایت نمایندگی‌ها بازدید داشته باشم و حتی گذاشتن کامنت و نظر در پایین مطالب که در پسِ آموزش‌هایی که از مطالب می‌گیرم، انرژی خود را به کسی که برای آن مطلب زحمت کشیده است، انتقال دهم. قطعا مطالبی که در سایت منتشر می‌شود، آموزش زیادی برای من می‌تواند داشته باشد، پس با گذاشتن کامنت از این عزیزان می‌توانم قدر‌دانی کنم.

از زمانی که خودم وارد خدمت سایت شدم با استرسی که برای خدمت داشتم، اما آموزش گرفتم و کم‌کم شروع کردم، خانم شهرزاد عزیز با صبوری به من آموزش دادند و من مشتاق خدمت در این عرصه شدم. از خانم شهرزاد عزیز سپاسگزارم و همین‌طور از کمک راهنمای عزیزم خانم محبوبه که من را به خدمت تشویق می‌کردند. ابتدا این هفته را به آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم، به ایجنت محترم و مرزبان عزیز و همین‌طور مرزبان خبری خانم مهری عزیز که پیگیر سایت هستند. می‌خواهم یک تشکر ویژه کنم از تک‌تک وبلاگ نویسان عزیز همسفران سهروردی که اگر این عزیزان نبودند، من نمی‌توانستم خدمت کنم؛ همیشه با اشتیاق فراوان خدمت می‌گیرند و صادقانه خدمت می‌کنند و همکاری می‌کنند. به تک‌تک این عزیزان تبریک می‌گویم و برای همه از خداوند می‌خواهم برکت این خدمت در زندگی‌شان جاری باشد. از کمک راهنمایان عزیز شعبه تشکر می‌کنم که به من در خدمت سایت کمک می‌کنند و همراه من هستند و همینطور از  تمام شما همسفران عزیز هم، تشکر می‌کنم.

 

 

اعلام پذیرش رهجو 

پیام نشریات، ورزش و مرزبانی

تقدیر از وبلاگ نویسان همسفران نمایندگی سهروردی اصفهان

 

 

پیام سفر دوم و همخوانی آوا

دعای پایان جلسه همسفران سهروردی

مرزبان کشیک مسافران

تایپ: همسفر فرزانه؛ لژیون هشتم

عکس و ارسال: همسفر مریم مرادی؛ لژیون چهارم

همسفران نمایندگی سهروردی اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .