English Version
English

سایت صور پنهان کنگره 60

سایت صور پنهان کنگره 60

جلسه مجازی همسفران شعبه صائب تبریزی با استادی مرزبان خبری همسفر فاطمه با دستور جلسه «از سایت و اینستاگرام کنگره چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله‌ نویسی» برگزار شد.

امروزه علم و تکنولوژی در همه‌ی زمینه‌ها، جایگاه خود را باز کرده است و دنیای مجازی، اینترنت و سایت‌های مختلف جزئی از زندگی انسان امروزی شده‌اند. کنگره ۶۰ نیز با استفاده از پیشرفت این علم توانسته است به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کند. بنیان کنگره ۶۰ که همیشه در همه امور با تدبیر و درایت خاصی سیستم را راهنمایی می‌کنند در این زمینه نیز به بهترین شکل ممکن هوشیاری خود را نشان داده‌اند.

از مزایایی سایت کنگره ۶۰ برای هر شخصی، چه مسافر و چه هم‌سفر این است که هر روز جلسات کنگره دایر است، می‌توانیم به سایت کنگره ۶۰ هم‌سفران صائب تبریزی یا به سایت نمایندگی‌های مختلف کنگره ۶۰ سرزده و از تجربیات و آموزش‌های همه دوستان و نمایندگی‌های مختلف کشور در مورد، یک دستور جلسه استفاده کنیم. همچنین امروزه که همه‌ی انسان‌ها روزانه چندین ساعت از وقت خود را در دنیای مجازی به سر می‌برند، خیلی راحت می‌توانند، وارد سایت کنگره ۶۰ شده و از آموزش‌های به‌روز کنگره جهت درمان اعتیاد خود استفاده کنند. وقتی از بودن در کنگره در صندلی لذت ببریم، باید به کنگره وصل باشیم. برای اینکه به کنگره وصل باشیم، باید خدمت کنیم. این دستور جلسه می‌گوید؛ فضای خدمتی در کنگره بسیار وسیع است، خیلی از افراد می‌گویند؛ ما می‌خواهیم، خدمت کنیم؛ ولی فضای خدمتی نیست، این افراد به این دلیل این موضوع را می‌گویند که؛ فکر می‌کنند، فقط خدمت‌هایی که دیده می‌شوند، خدمت محسوب می‌شوند و فکر می‌کنند، تنها مرزبانی، ایجنتی، نگهبانی، استادی، دبیری، نشریات و... خدمت هستند ولی این درست نیست.

این دستور جلسه می‌گوید: خدمت‌هایی هم در صور پنهان هستند که تک‌تک ما حتی اگر سواد کمی داشته باشیم، با نوشتن یک مقاله یا دل نوشته تجربیات و حسمان و راهی را که پیدا کرده‌ایم را می‌توانیم به دیگران انتقال دهیم. این خدمت می‌تواند، خدمت بسیار ارزشمندی باشد. خدمتی که هرکدام از ما و من می‌توانیم در سایت کنگره انجام دهیم، این است که وقتی مطلبی را در سایت می‌خوانیم و از آن مطلب استفاده می‌کنیم در قسمت نظرات، نظر خود را در مورد آن مطلب بنویسم تا این کار هم دلگرمی برای عزیزان خدمتگزار در سایت باشد و هم به شکلی در این امر مشارکت داشته باشیم و باعث شویم که این عزیزان کارشان را درست انجام دهند، یا اینکه دل نوشته‌ای از زندگی خودمان را بنویسم و در سایت قرار دهیم تا شاید این کار باعث شود، یک نفر به کنگره جذب شود و درمان خودش را شروع کند.

در واقع دستور جلسه این هفته مطرح می‌شود که قدردانی بشود از عزیزانی که در این راستا زحمت می‌کشند و تلنگری بشود، برای عزیزانی که خودشان را از سایت جدا و بیگانه می‌دانند که امروز بدانند، ما فضای خدمتی و آموزشی به اسم سایت داریم و افراد بتوانند، آگاه باشند و به حال خوش برسند.  وظیفه خود می‌دانم که در ابتدا هفته سایت را خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک بگویم و از زحمات تک‌تک عزیزانی که قبل از من در سایت کنگره ۶۰ صائب تبریزی خدمت کرده‌اند و به اینجا رسیده جا دارد از آن‌ها هم سپاسگزاری کنم. همچنین تشکر و قدردانی می‌کنم از خدمتگزاران سایت شعبه‌مان و به همه عزیزان خدا قوت عرض می‌کنم و بهترین‌ها را برایشان آرزو دارم.

نویسنده: مرزبان خبری همسفر فاطمه

ارسال کننده: همسفر کبری

همسفران کنگره ۶۰ صائب تبریزی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .