English Version
English

کارگاه آموزشی جهانبینی چهارشنبه: از سایت کنگره و اینستاگرام چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی

کارگاه آموزشی جهانبینی چهارشنبه: از سایت کنگره و اینستاگرام چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی

یازدهمین جلسه از دوره هفتاد و سوم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰، ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰، با استادی و نگهبانی بنیان کنگره ۶۰ مهندس دژاکام و دبیری مسافر کامران با دستور جلسه " از سایت و اینستاگرام کنگره چگونه استفاده می کنم ؟ مقاله نویسی" چهارشنبه سی و یکم شهریورماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰ آغاز به کار کرد.


 سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. چند نکته را ابتدا قبل از اینکه در رابطه با دستور جلسه صحبت کنم بیان خواهم کرد:

یکی این‌که معنی امضا چیست باید آن را بفهمیم و برای امضا کردن ارزش قائل باشیم. من گفتم برای چهل سی دی اگر راهنماها و ایجنت امضا کنند، دیگر لازم نیست من دفاتر را کنترل کنم.

طبق سیاستی که همیشه می‌گویم یعنی اعتماد کن اما کنترل هم بکن. مشاهده کردم که بعضی از امضاهای ایجنت ها یا راهنماها به در نمی‌خورد.

راهنما یا ایجنت باید بشمارد که تعداد سی‌دی‌ها کامل است یا خیر. هرکجا می‌خواهید امضا کنید سریع امضا نکنید مطلب را بخوانید، فکر کنید و بعد امضا کنید. برای امضا کردن ارزش قائل باشید. سعی کنید امضایتان هم امضا خوبی باشد.

مسئله بعدی پارک طالقانی است. بچه‌ها خیلی خوب همکاری می‌کنند. هم‌اکنون در پارک طالقانی واکسی هم می‌زنند. زمین‌های ورزشی را حفظ کرده‌ایم.

زمین بسکتبال را نتوانستیم نگه‌داریم فعلاً. بچه‌های بسکتبال کمی تحمل کنند انشالا برای هفته آینده کاری می‌کنیم که زمینشان آزاد شود. در رابطه خودروها گفتم که باید مراقبت کنید.

بعضی از خانم‌های همسفر به من مراجعه کردند که براثر استفاده از قرص‌های هورمونی به مشکل خورده‌اند. فوری هر چیزی را نخواهید با قرص حل کنید.

بعضی از قرص‌ها عوارض‌های وحشتناک دارد. به تغذیه سالم بپردازید. از سالاد و میوه‌جات استفاده کنید. باید روزی 5 لیوان حداقل آب بخورید.

باید حداقل در شبانه‌روز 7 الی 8 ساعت بخوابید. بی‌خوابی مادر همه امراض است. بیماری بعدی، یبوست است. سعی کنید حتماً ورزش کنید. تغذیه سالم داشته باشید. افکارتان را اصلاح کنید. گاهی اوقات زندگی را باید از پرندگان آموخت.

ما نمی‌خواهیم ایجنت از صبح تا غروب ایجنت برود پشت میز مرزبان‌ها بشیند اگر چنین اتفاقی رخ دهد هر کسی خرکاری دارد به ایجنت مراجعه می‌کند. با این کار ما داریم مرزبان را حذف می‌کنیم. طوری نباید شود که تمام شعب کنگره 60 به این شکل شود. باید به مرزبان‌ها میدان دهیم تا کارها را خودشان انجام دهند. ایجنت مانند یک بزرگ‌تر هدایت‌کننده مرزبان‌ها هستند.

 

طبق قانون چهاردهم ما می‌گوییم که کنگره در دو حرکت درونی و بیرونی به کار خودش ادامه می‌دهد. حرکت درونی ما که واضح است. مهم‌ترین مسئله بیرون ما اینستاگرام و سایت است.

یعنی تمام وقایع همه توسط فضای مجازی انجام می‌گیرد. دانشگاه، اینستاگرام، سایت، مسابقات ورزشی بین‌المللی برای ما یک حرکت بیرونی محسوب می‌شود.

آن‌قدر سایت و اینستاگرام برای ما مهم بوده است که برای هر شعبه یک مرزبان خبری داریم تا خبرها را به سایت و اینستاگرام ارسال کنند. هر هفته تصاویر پیشرفت دانشگاه در سایت و اینستاگرام منتشر می‌شود. برای اینکه فردی که کمک مالی می‌کند، پیشرفت‌ها را ببیند.

تمام دانشگاه‌ها و محققین از طریق سایت با کنگره آشنا هستند و اطلاعات را دریافت می‌کنند. ما در حال ساخت یک آزمایشگاه در ساختمان پلاک 20 هستیم تا بتوانیم هر تحقیقی که می‌خواهیم انجام دهیم و از کادرهای علمی خودمان استفاده کنیم.

قبلاً ما هر تحقیقی که می‌کردیم، تمام اطلاعات را از ما می‌گرفت و بعد حذف می‌کرد. روی هزار نفر به مدت چهار سال در مرکز مطالعات تحقیقی انجام دادیم که هیچ اسمی از کنگره در آن برده نشد، شاید در بعضی از قسمت‌ها فقط بود.

درصورتی‌که محوریت مرکزی، پروتکل مرکزی و اجرای آن تماماً به عهده اعضا و راهنمایان و جلسات کنگره 60 بود. مرکز فقط شربت تریاک و یک اتاق به ما داد و به نام خودشان ثبت کردند.

ما در کنگره از همه‌ی مرزبان‌ها قدردانی می‌کنیم؛ اما مرزبان‌های سایت و اینستاگرام مرکزی را گاهی خود من هم فراموش می‌کنم. هرروز شنبه و دوشنبه و چهارشنبه از صبح تا غروب در حال فعالیت هستند. مرتب در حال برنامه‌ریزی هستند. حامد رحمتی مسئول سایت و خانم شانی مسئول اینستاگرام است.

من امروز تصمیم گرفتم پیمان‌های مرزبانی و ایجنتی سایت و اینستاگرام را به آن‌ها بدهم. سایت کنگره 60 به دو زبان انگلیسی و فارسی است. من مرزبان‌ها قسمت انگلیسی سایت را فراموش کردم. مرزبان‌های سایت کار زیادی می‌کنند اما در چشم نیستند و آن‌ها را کم‌تر می‌بینیم.

نکته‌ای را باید بیان کنیم که طراحی سایت به عهده شهروز آذر پور است. انشالا در یک جلسه‌ای از شهروز هم تجلیل به عمل می‌آوریم. دوره مرزبانی و ایجنتی 14 ماه است. ایجنت ها می‌توانند یک دوره تمدید کنند.

خیل مچکرم که به صحبت‌های من گوش دادید.

 

 

 

نام فایل

 

تاریخ

لینک

فایل صوتی سخنان مهندس

۱۴۰۰/۰۶/31

 

دانلود

 
 
 
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .