English Version
English

اصل درمان من مسافر همان فرمان‌برداری است

اصل درمان من مسافر همان فرمان‌برداری است

پنجمین جلسه از دور بیست و هشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگرۀ 60 نمایندگی شفای مشهد با استادی دنور مسافر مهدی، نگهبانی مسافر جواد و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه «از فرمانبرداری تا فرماندهی» سه شنبه 5 مرداد ماه 1400 ساعت 17 آغاز بکار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر، خیلی خوشحالم که در جمع بامحبت شما دوستان هستم و می‌توانم در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم، از ایجنت محترم، گروه مرزبانی و لژیون سردار کمال تشکر را دارم که اجازه دادند این جایگاه را تجربه نمایم. دستور جلسه امروز فرمان‌برداری تا فرماندهی است، حالا من با اجازه ایجنت محترم می‌خواستم این دستور جلسه را دو قسمت نمایم و کمی هم در مورد لژیون سردار صحبت کنم، چون اکثر مسافرین که وارد کنگره 60 می‌شوند اطلاعاتی در مورد لژیون سردار ندارند. در مورد قسمت اول فرمان‌برداری تا فرماندهی، باید بگویم من از زمانی که مصرف‌کننده مواد مخدر شدم ذره‌ذره فرماندهی جسم خود را از دست دادم و مواد مخدر و نیروهای منفی به جای من تصمیم‌گیرنده بودند و خواب شب من به هم ریخته بود. هیچ‌وقت نتوانستم در دوران مصرف خواب راحتی داشته باشم، حتی برای مسائل خیلی کوچک از قبیل مسواک زدن، حمام رفتن یا گذاشتن زباله‌ها درب حیاط مشکل داشتم، زیرا مواد مخدر اجازه نمی‌داد که فرماندهی جسم خود را به دست بگیرم. خدا را شاکرم که وارد کنگره 60 شدم و آموزش گرفتم و فهمیدم که اگر قرار باشد فرمانده خوبی باشم باید فرمان‌بردار خوبی باشم و گوش ‌به‌ فرمان راهنمای درمانم باشم، چون راهنما قبل از من یک‌بار این راه را رفته و به دانایی مؤثر رسیده است.

خیلی از مسافرین فکر می‌کنند در کنگره 60 فقط مبحث شربت خوردن است ولی باید بگویم اصل درمان من مسافر همان فرمان‌برداری است که اگر من فرمان‌بردار خوبی باشم می‌توانم به درمان قطعی اعتیاد برسم و این فرمان‌برداری مختص تنها راهنما نیست و باید از تمامی خدمت‌گزاران که در جایگاه‌های مختلف کنگره خدمت می‌کنند فرمان‌برداری کنم، این یعنی همان جهان‌بینی که در کنگره 60 به ما آموزش می‌دهند و استاد امین در سی دی مربوطه به زیبایی بیان فرمودند، افرادی که در کهن‌سالی قرار دارند علت افسردگی و مشکلات آن‌ها همان فرماندهی جسم است که از اختیارشان خارج شده است، اگر در کنگره فرمان‌برداری را در طول 10 الی 11 ماه سفر به‌صورت قطعی اجرا نماییم و پیرو آموزش‌های کنگره باشیم قطعاً به درمان و رهایی می‌رسیم، چون حدود 22 سال است که کنگره 60 درمان قطعی اعتیاد را انجام می‌دهد. وقتی من به جایگاه فرماندهی رسیدم می‌توانم آن را در زندگی شخصی خود و جامعه کاربردی نمایم و فرد مفیدی برای جامعه و هستی نسبت به زمان مصرف که از تعادل خارج شده بودم باشم. برای اینکه فرماندهی جسم خود را در زمان مصرف مواد دوباره به دست آوریم به‌ناچار مجبور بودیم مواد خود را تغییر دهیم و یا مقدار مواد را بیشتر کنیم. در زمان مصرف مواد صبح که از خواب بیدار می‌شدم ابتدا قبل از اینکه هر کاری انجام دهم به مصرف مواد فکر می‌کردم، چون جسم من تعادل نداشت، در طول سفر باید سر ساعت در جلسات حضور داشته باشم، قوانین و حرمت‌ها را رعایت کنم، مشارکت کنم، خدمت بگیرم و خیلی از کارهایی که راهنما فرمان می‌دهد را اجرا کنم.

در مورد لژیون سردار باید بگویم، تمام اعضای لژیون سردار از مسافران کنگره هستند که به این نتیجه رسیدند، اگر کنگره رایگان به درمانشان کمک کرده است و قبل از آن‌ها افرادی با کمک مالی به کنگره باعث شدند که این جلسات هرچه باشکوه‌تر شکل بگیرد پس باید آن‌ها هم به همنوع خود کمک کنند. در کنگره آموزش گرفتم که اگر پرداخت نداشته باشم دریافت هم ندارم، وقتی خدمت مالی در کنگره انجام می‌دهیم حس و حال خوبی را تجربه می‌کنیم و به درمان اعتیاد ما کمک زیادی می‌کند. افرادی که دوست داشته باشند این حس و حال فوق‌العاده را درک کنند می‌توانند با پرداخت مبلغ 6 میلیون تومان به اهداف والای کنگره که همان شناخت خود انسان است کمک کنند. خدمت مالی برای من مسافر تعهد ایجاد کرد و باعث شد که با تمام قدرت در جهت درمان خود تلاش کنم. امیدوارم که در ادامه سفر بتوانم خدمتگزار خوبی برای کنگره باشم.

مرزبان کشیک

اهدا لوح تقدیر به اعضا لژیون سردار

اهدا نشان ویلیام به مسافران رحیم و مصطفی از لژیون دوم ویلیام وایت

کمک راهنما مسافر حمید

 

 

عکاس: مسافر علی لژیون هفدهم

تایپ: مسافر مجتبی لژیون شانزدهم

ارسال خبر: مسافر رحیم لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .