English Version
English

ساکنین آباد می‌توانند بناهای خراب را احیاء کنند

ساکنین آباد می‌توانند بناهای خراب را احیاء کنند

 مراسم اهدای شال دوره دوم ایجنتی نمایندگی پارک پامچال قزوین؛ روز جمعه 28 خرداد ماه 1400 با حضور دیده‌بان محترم مسافر سعید نمکی برگزار شد. همچنین با توجه به قوانین کنگره 60 و اصول درمانی اعتیاد که از تدبیرات بنیان کنگره 60 نشأت می‌گیرد، ورزش مکمل درمان اعتیاد است و یکی از پارامترهای درمان به شمار می‌رود و هر فرد با قرار گرفتن در این سازمان موظف است یک رشته ورزشی انتخاب و در آن شروع به فعالیت کند، زیرا هم خوراک جسم و هم خوراک روح است. بنابراین ضمن پیروی از دستورات و اجرا کردن آن‌ها طبق چهارچوب قوانین، روزهای جمعه در پارک پامچال قزوین فعالیت‌های ورزشی در قالب چند رشته اعم از: فوتسال، باستانی، والیبال، تنیس، بدمینتون، شطرنج و.... صورت می‌پذیرد.

طبق تصمیمات صورت گرفته از سوی شورای ورزشی کنگره 60، از اواخر سال 1398، پارک پامچال که متشکل شده از اعضای دو نمایندگی کاسپین و دهخدا می‌باشد و در دو گروه مسافران و همسفران فعالیت‌های خود را جهت رسیدن به اهداف کنگره 60 پیش می‌برد، به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های کنگره 60 انتخاب گردید. در پیرو این تصمیم، آقای محمد حسنی‌ها به‌عنوان اولین ایجنت نمایندگی پارک پامچال انتخاب شد که به مدت 14 ماه در این جایگاه خدمت کرد.

در ادامه جایگاه ایجنتی آقای محمد حسنی‌ها برای بار دوم به مدت 14 ماه تمدید شد و جمعه 28 خرداد ماه 1400، جناب آقای سعید نمکی از دیده‌بانان کنگره 60 برای اجرای پیمان و اهدای شال در نمایندگی پامچال حضور یافت و این مراسم انجام شد. شما را به دیدن گزارش تصویری این مراسم دعوت می کنیم:

قبل از شروع اجرای مراسم، آقای نمکی ضمن تبریک به آقای محمد حسنی‌ها بابت تمدید دوره ایجنتیشان گفت: جمع شدن اعضا و انجام فعالیت‌های ورزشی در یک مکان عمومی کار آسانی نیست و برای اینکه این عمل صورت پذیرد سختی‌های زیادی انجام گرفته است؛ پس همگی اعضا باید نهایت همکاری را با لژیون مرزبانی داشته باشند.

آقای محمد حسنی‌ها به‌عنوان ایجنت اولین دوره نمایندگی این پارک ورزشی انتخاب و به علت تلاش‌های ایشان در این جایگاه و عملکرد خوبشان به همراه تیم مرزبانی، مجدداً برای یک دوره 14 ماهه دیگر انتخاب شدند.

در ادامه آقای نمکی ضمن تأکید بر این نکته که ما از جناب مهندس دژاکام یاد گرفته‌ایم که همیشه یا می‌بریم یا آموزش می‌گیریم؛ فرمودند که جای شکر دارد اعضای کنگره 60 در رشته‌های موردعلاقه خود مشغول انجام فعالیت‌های ورزشی هستند و باید سپاسگزار مهندس حسین دژاکام باشیم.

سپس آقای محمد حسنی‌ها ضمن خیرمقدم به آقای سعید نمکی دیده‌بان محترم کنگره 60 و هیئت همراهشان، در سخنان خود گفتند: در کنگره 60، هیچ‌کدام از نمایندگی‌ها برای ما غریبه نیست؛ بزرگانی قبل از ما در کنگره بوده‌اند و بودن این عزیزان به کنگره رنگ و بوی بهتر و بیشتری داده است که ما امروزه شاهد این موضوع هستیم که کنگره 60 در سراسر ایران علاوه بر فعالیت‌های موفق درزمینهٔ درمان قطعی بیماری اعتیاد، در حال انجام کارهای فرهنگی و ورزشی نیز می‌باشد.

در کنگره 60 به این گونه است که هر مسافر، با شروع سفر درمانی خود، یک رشته ورزشی را انتخاب می‌نماید؛ عقیده من این است که ما طی سه جلسه در هفته، جهان‌بینی را توسط کارگاه‌های آموزشی و لژیون‌ها، فرامی‌گیریم و در روزهای جمعه در فضای بیرون از چهارچوب شعبه، آن آموزش‌ها را اجرایی می‌کنیم.

جمعیت پارک گاهی به 400 و 500 نفر نیز می‌رسد؛ اما چون فضای ذهن عزیزان متشکل شده از آموزه‌های کنگره 60 است، اداره کردن و همراه بودن در کنار شما عزیزان نه‌تنها سخت نیست بلکه لذت‌بخش است.

چند روز دیگر دهمین سال رهایی من از دام اعتیاد است؛ در همه‌ی این سال‌ها سعی کرده‌ام خدمتگزار باشم و همیشه بهترین نمونه‌ی خودم را ارائه بدهم و اگر کم و کاستی بوده است عذرخواهی می‌کنم؛ همیشه تلاشم بر این بوده که موارد عنوان‌شده در پیمان را همیشه رعایت نمایم.

در ادامه‌ این مراسم، آقای محمد علیزاده (از اعضای شورای ورزشی کنگره 60)، تقدیرنامه‌ای را از طرف مهندس دژاکام به پاس خدمات آقای محمد حسنی‌ها در طی 14 ماه ایجنتی نمایندگی پارک پامچال، تقدیم ایشان کردند.

سپس ضمن اهدای پیمان‌نامه دوره گذشته که توسط مهندس دژاکام امضاء شده بود، مراسم بستن پیمان دوره جدید و اهدای شال صورت گرفت.

در ادامه این گزارش می‌توانید شاهد فعالیت‌های ورزشی نمایندگی پامچال باشید:

عکاس: مسافر عارف و مسافر مصطفی
تنظیم: مسافر مهدی
نمایندگی پارک پامچال

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .