English Version
English

روزه جهانی کارگر و هفته معلم مبارک

روزه جهانی کارگر و هفته معلم مبارک

معلمان طلایه داران پیشرفت و رویش و والاترین امنیت سازان جوامع بشری هستند؛ شأن معلم شأنی ربانی است و قرار دادن این صفت نورانی در قواعد مادی جفای آشکار است. معلمان همچون خورشیدی بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها از جهالت و ضلالت را بر عهده دارند.

آموزش و پـرورش کانون خلق دنیای آینده است از این رو بزرگداشت مقام معلم و گرامی داشت یاد و خاطره صاحب اندیشه‌های مطهر شهید "مرتضی مطهری" فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به معلمانی که ميراث داران انبياء الهي هستند و نقش بی بدیل و سازنده آن ها در راستای شکوفایی و پیشرفت کشور و هدایت فکری انسان در جامعه بر کسی پوشیده نیست چه بسا امروز نیز در شرایط حساس شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و اعمال محدودیت ها و تعطیلی مدارس به صورت حضوری، معلمان با استفاده از زیرساخت‌های موجود در راستای انجام وظایف محوله خود کوتاهی نکرده اند و وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را به عهده دارند.

 

 

 

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند که با زحمت و تلاش فراوان سبب چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی می شوند. برای ارج نهادن به قشر زحمت کش کارگران 11 اردیبهشت را به نام روز جهانی کار و کارگر نامگذاری کرده اند. با تبریک این روز به قشر زحمت کش کارگر،

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .