English Version
English

همسفر در حال حرکت به سمت آموزش ، تعادل و تکامل

همسفر در حال حرکت به سمت آموزش ، تعادل و تکامل

هشتمین جلسه از دوره نوزدهم کارگاه‌های آموزشی جهان‌بینی کنگره 60نمایندگی ارتش با استادی ایجنت شعبه همسفر راحله، نگهبانی همسفر مهین و دبیری همسفر علویه با دستور جلسه «هفته همسفر» روز شنبه 9 اسفند ماه ساعت 16 آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد:

من در ابتدا این هفته را به اولین همسفر کنگره60 خانم آنی بزرگ و همچنین عزیزان و فرزندان عزیزشان استاد امین، خانم کماندار و خانم شانی، تبریک عرض می نمایم. این عزیزان، با استقامت و همچنین صبر و شکیبایی شان راهی را گشودند که آن، هم برای منِ همسفر نمایان گشت و اکنون، بنده در کنگره60 حضور پیدا کنم و در ادامه این راه ارزشمند، عزیزانی دیگر به ما بپیوندند. ما خانواده‌ها همسفر مسافرانی هستیم که تصمیم گرفته اند، از تاریکی‌ها به سمت روشنایی‌ ها حرکت کنند و ما هم خودمان را به همین معنا، همراه و همسفر معرفی می‌کنیم. در کنگره 60 همسفر جایگاه ویژه‌ای دارد و آن از این بابت است که ما هم در حال سفر هستیم و همچنین در حرکت به سمت آموزش، تعادل و تکامل.

یک همسفر بر مبنای خواسته‌هایی که داشته و دارد، در این دنیا در کنار مسافر خود قرارگرفته و در حال سفر است. چه خواسته و چه نخواسته در این شرایط قرارگرفته و یکسری از خواسته‌ها است که ما از وجود آن‌ها بی‌اطلاع هستیم، یک سری خواسته‌ها است که نمی‌دانیم چه هستند. زیرا آن ها در لایه‌های زیرین و صور پنهان ما قرار دارند و حرکت‌های ما هم از روز الست تا به الان بر مبنای همین خواسته‌ها بوده است ‌که یک همسفر می‌آید و در بُعد زمین قرار می‌گیرد، در کنار مسافری که سفرش را آغاز کرده. 

درواقع کل کائنات و هستی بر مبنای عشق و محبت بنا نهاده شده و این امواج عشق در تک‌تک ذرات هستی جاری و برقرار می باشد. یک همسفر هم بر مبنای همین عشق و محبت حرکت می‌کند و اینکه حس او واقعی است، جنسش جاذبه نیست، حقیقتی پشت این عشق نهفته که همین حقیقت باعث می‌شود تا همسفر بتواند‌ به تاریکی مسافر غلبه و نفوذ نماید و آن را کنار بزند. در تمام مدتِ حرکت انرژی لازم را فراهم می کند و روشنی راه مسافر می شود. این مطلب در مورد عشق او، بسیار مهم است این پیوند محبتی که بین همسفران و مسافرانشان وجود دارد، باعث شده که آنها این سختی راه را تحمل کنند و در این راه استقامت داشته باشند. نیروهای منفی همان‌طور که همه ما می‌دانیم از خودشان نوری ندارند و آنها مجبورند برای تغذیه خودشان از نیروهای الهی استفاده نمایند. باور من این است که مسافران یک‌زمانی دارای یک باور، یک توانایی و استعدادهای قوی بوده اند که آن‌قدر این‌ها می‌توانستند، تأثیرگذار باشند که نیروی منفی، آنها را هدف قرار داده و آنها را وارد این تاریکی کرده و به‌راحتی هم اجازه خروج را به آنها نمی داده. بر اساس همین، تاریکی در اطراف مسافر ایجاد شده و یک پوسته سخت و بسیار عظیمی را تشکیل داده که این پوسته باعث دافعه شدیدی می‌شود. دافعه‌ای که باعثِ این شده، خیلی‌ها از اطراف مسافر کنار بروند و مسافر در اسارت نیروی تاریکی بماند و ناامید شود. اما در اینجا نقش همسفر بسیار تعیین‌کننده راه مسافر می باشد، یک همسفر می‌تواند با آن عشق حقیقی و محبتی که در درونش وجود دارد حرکت کند و این پوسته عظیم را بشکافد. اما او، نیازمند یک آگاهی و باور است که این ها همگی در کنگره60 بدست می‌آید و می‌داند که برای اینکه خودش را در تعادل نگه‌دارد باید از قوانین الهی پیروی کند و حرکت‌های سالمی را بردارد.

یک مصرف کنند، در زمان مصرف خود به دلیل خارج شدن از تعادل جسم و روان، همچنین تغییرات اساسی در نگرش و تفکراتش که قطعاً حرکت او هم بر اساس همین مبنای اشتباه و غلط است، با یک نگرش افیونی نسبت به مسائل، زمانی که خانواده در کنار او قراردارد بدون آگاهی لازم و با وجود نیروی القاء و سختی ها، با آن که همیشه در حال حرکت هستند و تلاش خود را می نمایند تا به سمت نور در حرکت باشد ولی نمی تواند، زیرا این اتفاقات بدون علم لازم است و باعث می شود بیشتر و بیشتر در شرایط سختی قرار بگیرند. با وجود سختی‌ها و کمبودهای مضاعف و نبودِ حس‌های مثبت از طرف مسافر همه و همه باعث می‌شود، همسفر روزبه‌روز حس‌های منفی را بیشتر، تجربه کند و تخریب‌های زیادی به روی او ایجاد شود. اما کنگره 60 کمکی است که او از این تخریب‌ها به بهترین شکل ممکن گذر کند و اعتماد ازدست‌ رفته را که در خانواده‌ها وجود داشته دوباره بازگرداند. زیرا اگر اعتماد نباشد قطعاً احساسی که همسفر به مسافر دارد باعث می‌شود که مسافر، یک دیدگاهِ مجدد منفی پیدا کند و این نگرش منفی انرژی و انگیزه لازم را از مسافر می‌گیرد و باعث می شود که او نتواند به سفر خود، به ‌خوبی ادامه دهد.

در ادامه می‌خواهم به مسافران و تازه‌واردانی که همسفرانشان را هنوز به کنگره نیاورده‌اند بگویم که کنگره60 مکان مقدس و امنی می‌باشد که تمام اعضای آن، با حس خوب و احترام به آموزش های آقای مهندس و همچنین با احترام کامل به حرمت‌ها و با تمام تلاش، سعی می‌کنند کنگره را که یک مکان مقدس و امن است را به خوبی حفظ و نگهداری نمایند و درواقع یک فضایی را  برای همسفران شما فراهم نمایند تا آن ها هم حضور پر رنگی به عمل آورند و ستون‌های محکم شما و خانواده‌ تان باشند.

استاد سیلور می‌فرمایند که؛ در عمل خود تردید نداشته باشید جای خود را قطعاً پیدا خواهید نمود.

 

تایپ: همسفر شبنم (لژیون یکم)، همسفر حمیده (کمک راهنمای تازه واردین)

عکاس: همسفر نگار (لژیون دوم)

ویرایش و ارسال: همسفر نگار (لژیون دوم)

همسفران نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .