English Version
English

درختکاری زنجیره‌ای برای احیا هستی

درختکاری زنجیره‌ای برای احیا هستی
جلسه چهارم از دوره بیست و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان با دستور جلسه «درختکاری» با استادی کمک‌راهنما همسفر مریم، نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر زهرا روز دوشنبه مورخ 99/12/4 راس ساعت ۱۵ آغاز به کار نمود.
 
 
 
سخنان استاد:

دستور جلسه امروز درختکاری است. شاید ما به درخت به‌عنوان سرسبزی و یا دادن محصول و میوه‌ نگاه کنیم، ولی درخت عاملی برای زنده ماندن سیاره زمین است. یک تشابهی بین جسم انسان و زمین وجود دارد؛ هم جسم انسان و هم کره زمین موجودی زنده هستند و هر موجود زنده دور خود یک هاله‌ای دارد که به‌عنوان محافظ همان موجود است که در مورد انسان به آن هاله، هاله‌ای تابان گفته می‌شود که منبع انرژی است و تا زمانی که انسان زنده است این‌هاله دور انسان است و بعد از مرگ هاله‌ای تابان هم از بین می‌رود.

مواد مخدر، قرص‌های روان‌گردان، افکار منفی همگی باعث تخریب این‌هاله تابان می‌شود و این‌هاله سوراخ می‌شود که باعث کابوس‌های شبانه می‌گردد. کابوس یک سری از نیروهای نامرئی هستند که وارد افکار و کالبد انسان می‌شود و در هنگام شب انسان به‌صورت خواب می‌بیند که به لطف خداوند و کنگره کسانی که با روش Dst درمان می‌شوند و این‌ هاله به‌طور کامل ترمیم می‌گردد.

زمین هم دارای هاله می‌باشد و مثل موجود زنده می‌تواند خود را بازسازی کند. هاله‌ای دور زمین همان پوشش گیاهی و درختان می‌باشد که طی چندین میلیون سال آن هاله را به وجود آورده است و از برخورد شهاب‌سنگ به زمین جلوگیری می‌کند و مانع امواج مضر به زمین است.

حالا انسان‌ها با تأسیس کارخانه‌های تجاری، گرمایش زمین را بالابرده‌اند و فاضلاب‌ها را در رودخانه‌ها ریخته‌اند و درختان را قطع نموده‌اند و باعث گردیدند که حرارت زمین بالا برود و هرروز هم بالاتر می‌رود. دلیل این کار هم نافرمانی ما انسان‌هاست و منشأ خرابی‌ها و ویرانی‌های بیرون از درون خود انسان است. در وادی دوازدهم گفته‌شده، کسی که در کنگره درمان می‌شود، یعنی احیا شده و به برکت این زنده شدن، باید یک درخت بکارد؛ چراکه پس از احیا حسش زنده می‌شود، قبلاً در کویر و انجماد بوده ولی الآن احیا شده و دوست دارد آبادانی ایجاد کند. به همین دلیل شخصی که در کنگره به درمان می‌رسد اولین کارش کاشتن درخت می‌باشد.

اکسیژن خیلی مهم است و بدن انسان هم نیاز به آهن و پتاسیم و… دارد و این‌ها باید از خاک و درختان تأمین بشوند. درختان نور خورشید را جذب می‌کنند و باعث ایجاد رطوبت در زمین می‌شوند و باعث گرمای متعادل روی زمین می‌گردند.

متأسفانه زمین هرروز گرم‌تر و تخریبش بیشتر می‌شود و هیچ راهکاری از طرف دانشمندان داده نشده است. به گفته استاد امین تا خوبی نیاید بدی از بین نمی‌رود. خوبی زمین همین درختان هستند و درخت عامل حیات زمین است. باید حس در انسان به وجود بیاید و پیدایش این حس با آموزش است. انسان‌ها باید بدانند و آموزش بگیرند که درختان و گیاهان مایه‌ی حیات هستند و به گیاه و درختکاری اهمیت بدهند. انسان وقتی با حس خود یک درخت می‌کارد، خودش از آن مراقبت می‌کند و نمی‌گذارد که خراب بشود. 

در سی‌دی طبیعت استاد امین متنی را گوش دادم که بسیار جالب بود. ایشان می‌گفتند که رابطه‌ی مستقیمی بین امواج مغزی انسان با امواج طبیعت وجود دارد. امواج مغزی انسان بین صفر تا چهل است. وقتی‌که امواج مغزی انسان به ده می‌رسد، شخص به خواب می‌رود و هنگامی‌که این امواج به چهل می‌رسد، اوج عصبانیت و خشم انسان است که می‌تواند جنون باشد و حتی قتل انجام دهد.

استاد امین فرمودند بین امواج مغز انسان و شرایط آب‌وهوا یک نزدیکی و تقارنی وجود دارد؛ مثلاً اگر باران یا برفی ببارد و در آن منطقه انسان‌هایی که وجودشان پر از کینه و نفرت و در مسیر ضد ارزش‌ها باشند، فرکانس مغزی آن‌ها بالا است و در آن منطقه طوفان به پا می‌شود. ولی اگر در منطقه‌ای انسان‌هایی صالح و آرام باشند، در آن منطقه از نظر شرایط آب‌وهوایی مانند امواج مغزی خود را جذب می‌کنند و آنجا همیشه آبادانی است.

بنابراین افکار و رفتار ما روی زمین و آب‌وهوا تأثیر دارد، زیرا زمین هوشمند است و حس ما را دریافت می‌کند و آن چیزی را که می‌دهیم دوباره به ما پس می‌دهد. چون ما انسان‌ها زمین را تخریب کرده‌ایم، خودمان هم باید آن را احیا کنیم. نمونه‌اش همین بیماری کرونا است که طی سالیان سال ما انسان‌ها بدرفتار کردیم و بد عمل کردیم. در درون خودمان ویرانی کردیم و زمین را ویران کردیم ولی به قول آقای مهندس به خواست خداوند آنچه که در آخراتفاق می‌افتد به خیروخوشی ختم می‌شود.

 
 
 
 
عکس و تایپ: همسفر فاطیما
ارسال: همسفر فاطمه
همسفران نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .