English Version
English

معرکه گیران دنبال آموزش نیستند

معرکه گیران دنبال آموزش نیستند

جلسه دوم از دور بیست سوم سری کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی شمس با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر ایمان و دبیری مسافر ایوب با دستور جلسه «رابطه باد گیری و معرکه گیری» شنبه 1 آذرماه 1399  ساعت 16 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

از نگهبان و دبیر تشکر می کنم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم. در مورد دستور جلسه آقای مهندس فرموده اند که در ابتدای شروع به کار کنگره 60 خیلی از اعضاء سقوط آزادی یا به روشهای مختلف ترک کرده بودند و با روش کنگره 60 مشکل داشتند و برای همین بعضی از کمک راهنماهای آن زمان رهجوهای خودشان را به کمپ می بردند و یا بعضی ها مشروب می خوردند و به خیال خود ترک می دادند، چرا که در آن زمان مثل امروز متون آموزشی و علمی کنگره اینقدر غنی و پر بار نبود و آقای مهندس برای مقابله با این اشخاص لژیون ها را تشکیل دادند و برای هر لژیون یک کمک راهنما قرار دادند تا مشکلات رهجویان را با متد و قوانین کنگره حل نماید و از تجمع افراد معرکه گیر جلو گیری کنند.

امروزه در کنگره 60 آموزش ها کامل شده و کمتر دیده می شود که اشخاص معرکه گیری کنند. دلیل قرار گرفتن این دو واژه در کنار هم به نظرم رابطه آنها می باشد، افرادی که معرکه گیری می نمایند بدنبال آموزش گرفتن نیستند و افرادی که به دنبال آموزش هستند اهل شرکت در معرکه گیری نیستند. امروزه ما کمتر شاهد معرکه گیری اشخاص در کنگره 60 هستیم، من اگر کمی دقت کنم می بینم که در کنگره 60 برای من هر نوع خدمتی در جهت درمان به صورت کاملا رایگان ارائه می شود، پنابراین من چگونه می توانم از این مکان آموزشی ایراد بگیرم، اصلا من در جایگاهی قرار دارم که بخواهم اعتراض نمایم. اکثر ما قبل از آمدن به کنگره 60 خیلی مراکز درمانی دیگر را تجربه کردیم و برخورد افراد مختلف را در این مراکز با بیماران دیده ایم و برخورد خدمتگزاران کنگره 60 با مسافرین را هم دیده ایم که چقدر مودبانه و با احترام است. ما در کنگره 60 خیلی افراد را دیده ایم که از مراکز دیگر می آیند و به درمان می رسند ولی کمتر دیده می شو د افراد از کنگره به جاهای دیگر برای درمان خود بروند. این دلیل بر این مدعا می باشد که ما به دنبال آموزش و درمان هستیم و معرکه گیری جایی در کنگره 60 نداشته و نخواهد داشت 

مسافران محمد، شمس و سهیل از راهنمای خود نشان رهایی در یافت کردند

تهیه گزارش: مسافر مجید لژیون دوازدهم
تهیه عکس و ارسال به سایت مسافر محسن لژیون دوازدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .