English Version
English

مهندس دژاکام: جسم تا زمانی که زنده است همیشه خودش را بازسازی میکند

مهندس دژاکام: جسم تا زمانی که زنده است همیشه خودش را بازسازی میکند

99/7/7

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید من هم خوب هستم.

بسیار خوشحالم که امروز توانسته‌ایم جلودار حرکت درمان و ریکاوری اعتیاد باشیم، روزهای سختی که همراه با شیرینی خاصی بود تجربه کردیم، از اینکه در مورد رنگ‌آمیزی و گچ کاری محل تشکیلات جلسات خود گفتید بسیار خوشحال شدم و تشکر می‌کنم.

اما در مورد بیماری خودتان که برای من توضیح دادید بی‌نهایت خوشحال هستم و خیال من را راحت کرد که بیماری شما، بیماری خطرناکی نیست و به سهولت قابل‌درمان است، شاید امروزه در باور هیچ‌کس نگنجد که افراد زیادی در کنگره سرطان خون داشتند و با روش با داروی به‌راحتی سرطان آن‌ها درمان گردید.

اگر خاطرتان باشد در مطالب گذشته شاید گفته باشم که این ساختمان جسم ما تا زمانی که زنده است همیشه اقدام به بازسازی خودش می‌کند و برای این بازسازی احتیاج به دو سری مواد دارد، یکی مواد معدنی مثل پتاسیم، کلسیم، فسفر، آهن، مس، سدیم و غیره... شاید هم تمامی جدول شیمیایی دانشمند و همین‌طور ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها، اسیدها آمینه و غیره که از طریق مواد خوراکی تأمین می‌کنیم.

گروه دیگر موادی است که از طریق جسم ساخته می‌شود مثل پالایشگاه نفتی که انواع و اقسام مواد نفتی و پتروشیمی را تولید می‌کند، مثل دینور فین‌ها، دوپامین، سروتونین که قطعاً خاطرتان هست که من به آن سیستم ایکس گفته‌ام مثل انواع و اقسام ناقل‌های عصبی و هورمون‌ها و بدیاتور ها و نیک میدانید هرگونه نقص و با مشکلی در این سیستم به وجود بیاید خودش را بهر عنوان یک بیماری نشان می‌دهد و به اعتقاد من تنها چیزی که قادر به بازسازی سیستم ایکس است تریاک و متد dst است.

یکی از عزیزان من که متخصص روان‌پزشکی بود، یک روز تلفنی به من اطلاع داد که حالش خراب است و آزمایش‌های گوناگون سرطان خون پیشرفته را تشخیص داده‌اند و به دستور پزشک بلافاصله همان شب بایستی به بیمارستان برود تا عملیات شیمی‌درمانی آغاز گردد که من گفتم در خانه باشد و از او خواستم درمان را با ot شروع کند و چون به من اعتماد کامل داشت پذیرفت و با میزان 0.3 سی‌سی OT که معادل یک سی‌ام گرم تریاک است درمان را شروع کردم.

 بیل عزیز، شاید در باور نگنجد که در همان هفته اول نشانه‌های سلامتی در او پدیدار گردید و گلبول‌های سفید که ازدیاد میافتند کاهش خود را شروع کردند و برای اطمینان هر دو ماه یک‌بار آزمایش خون می‌داد و در هر مرحله نتایج آزمایش رضایت‌بخش‌تر از مرحله قبل بود.

برای انجام این کار من درمان او را با میزان یک سی‌ام گرم شروع کردم، با متد DST در طول ده ماه افزایش دادم و به میزان حدود 900 میلی‌گرم در روز سه وعده رساندم و سپس کاهش را آغاز کردم و به طول هر یک دوره ده‌ماهه دیگر میزان مصرف تریاک را به صفر رساندم، اکنون نزدیک دو سال از درمان قطعی او می‌گذرد و دیگر هیچ‌گونه علامتی از سرطان خون در او وجود ندارد و بسیار سالم و سرحال می‌باشد.

من از او خواستم که آزمایش‌های خویش را قبل از درمان و بعد از درمان را به من بدهد که در حال پیدا کردن آزمایش‌ها می‌باشد. اگر توانستم آن‌ها را دریافت کنم حتماً تصاویر آن‌ها را برایتان ارسال می‌کنم.

برای برنامه‌های درسی مطالعات اعتیاد، در موقعیت مناسب حتماً اطلاع خواهم داد و از این بابت سپاسگزارم و اما در مورد تلاش‌های گروه متخصصان ریکاوری هاروارد بسیار خوشحال خواهم شد که نام مرا مطرح کنید تا بتوانیم با دانشمندان این حوزه در ارتباط باشم تا بتوانیم دانش و تجربه به خودمان را منتقل کنیم. شما به نکته بسیار پرارزشی اشاره کردید و این نکته این است که اکثر مطالعات به توصیف و شرح مشکل از زوایای گوناگون پرداخته‌شده است و کمتر کسی راه‌حلی برای رفع مشکل مطرح کرده است. متأسفانه امروزه این مسئله فقط مربوط به اعتیاد و ریکاوری درمان اعتیاد نیست، بلکه در قسمت‌های علوم مختلف این مسئله مشاهده می‌شود، حتی در سیاست، اقتصاد، کشاورزی و غیره.

 و حتی در بعضی موارد بجای حل مشکل،مشکل را بر گردن این‌وآن می‌اندازند،تا بی‌کفایتی خودشان را پنهان کنند .

و اما در مورد تأثیر کوئید 19 بر کنگره و کلینیک‌های درمانی و بعضی گروه‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند ،سؤال نموده بودید.

بایستی بگویم NGO و گروه‌های مختلفی که در این زمینه فعالیت می‌کنند با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند و اجازه تشکیل جلسه با افراد زیاد به آن‌ها داده نمی‌شود و یا اگر اجازه داده شود خیلی سخت است و این گروه‌ها هم با مشکلات متعددی مواجه و آسیب‌دیده‌اند و شما نیک می‌دانید افراد این گروه‌ها جلسات هفتگی برای آن‌ها از شیر مادر برای کودک هم برای آن‌ها ضروری‌تر است و با عدم حضور و یا عدم تشکیل جلسات آسیب‌های جدی دیده‌اند ، ولی هم‌اکنون وضع آن‌ها بسیار بهتر است و به‌آرامی قادر شدن که خودشان را بازسازی نمایند.ولی در مورد اثرات کوئید 19 بر کنگره 60بر کنگره 60 بایستی بگویم : نه‌تنها نتوانسته اثرات منفی به‌جای بگذارد بلکه باعث ایجاد اثرات مثبت هم شده است ، درزمانی که کوئید 19 وارد ایران شد دو نفر از اعضای کنگره 60 که سن آن‌ها بالابود و بیماری‌های دیگر هم داشته‌اند در همان اوایل منجر به مرگ آن‌ها شد البته لازم است بگویم ، آن‌ها حرف‌های مرا جدی نگرفته‌اند. از آن تاریخ تاکنون نزدیک به بیش از شش ماه می‌گذرد تا جایی که به من گزارش‌شده است حتی یک مورد مرگ هم در اثر کرونا در کنگره 60 که نزدیک به یک‌صد هزار عضو دارد نداشته‌ایم ، چون به اعتقاد من ما قادر هستیم ویروس کوئید 19 را به‌راحتی و سهولت از بین ببریم. و تاکنون به‌خوبی در این کار موفق بوده‌ایم ولی کمتر کسی از متخصصین حرف ما را باور می‌کنند.

بیل عزیز ، همان‌طور که گفتم ، که بیماری کرونا یعنی تجمع مقداری ویروس در گلو و بینی و سینوس‌ها و ریه و ما به‌راحتی قادر شده‌ایم مستقیماً به این ویروس حمله کنیم و او را نابود کنیم البته با یک آنتی‌ویروس قوی و بدون ضرر و آن انتی ویروس اسید استیک و اسید لایکتیک است که در سرکه سیب موجود است. ویروس‌ها در گلو را باقرقره کردن و ویروس‌ها در بینی سینوس‌ها را در با بخور به‌راحتی از بین می‌بریم. هر فردی که در کنگره به ویروس کوئید 19 دچار شود ، بلافاصله عملیات بخور با dsab به دستور راهنماها در حقیقت در فضای کنگره 60 گویی خبری از این بیماری نیست و حتی اعضای فامیل مسافران و همسفران کنگره 60 هم که بیمار شوند بلافاصله باراهنمایی‌های لازم به‌سرعت بهبود پیدا می‌کنند. و اکنون کلاس‌های ما مرتباً تشکیل می‌گردد در هر کلاس و البته کلاس مجازی هم فعال هستند.

دوست عزیز امروز انسان‌ها می‌خواهند باور یا باور نکنند داروی درمان ویروس کرونا dsap و یا سرکه سیب است به سهولت می‌توان این ویروس را از بین برد ولی افسوس و صد افسوس که انسان‌ها به دنبال پیچیده‌ترین راه‌حل‌های ممکن می‌گردند با تحقیقات چند صدمیلیاردی تاکنون هیچ کاری هم نتوانستند بکنند. در حقیقت ویروس کرونا به دانشمندان حوزه سلامت می‌گوید شما هیچ‌دانشی ندارید و فقط یک سری القاب ، عنوان و اسم هستید و حتی قادر به مهار و نابود کردن یک ویروس ساده که همانند یک پشه که روی دیوار نشسته است نیستید.

و این غرور و تکبر به مرحله‌ای رسیده است که بعضی از آن‌ها می‌خواسته‌اند خداوند را زیر تیغ جراحی رؤیت کنند. مشکل اصلی بیماری کرونا به اعتقاد من سیاست‌مدارها نیستند، مشکل اصلی بیماری کرونا در این حد گسترده شده است نادانی دانشمندان این حوزه است و این کم‌دانشی و بی‌اطلاعی را سال‌هاست در حوزه درمان اعتیاد هم مشاهده می‌کنیم که دانش پزشکی این دانشمندان به نقطه صفر هم نرسیده است ، یعنی زیر صفر است.

راه‌حلی که آن‌ها برای پیشگیری کرونا می‌دهند یک کودک دبستانی هم می‌تواند ، این راهکار را بدهد ، و آن راه‌حل این است از هم فاصله بگیریم از خانه خارج نشویم ، سرکار نروید تا کرونا نگیرید. آن آنتی‌ویروس و برای درمان هم هیچ راه‌حلی ندارد ، در انتها بسیار خوشحال شدم که پروژه نوشتاری را باخانم دکتر آلیشا برداشته‌اید انشا الله مبارک باشد خواهش می‌کنم سلام را به ایشان و همسرشان و خانم ریتا برسانید.

در ضمن آنی دخترم مقاله خودش را برای کنفرانس بین‌المللی در آمریکا Addiction Medicine Behavioral Health and Psychiatry (Now virtual) ارسال کرد و از او دعوت‌شده که برای سخنرانی اقدام کند البته از طریق فضای مجازی.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

 

 

Sep 28,2020

Dear Bill,

I hope you are fine; I am well.

It is delightful that us as addiction treatment pioneers has passed hard days and now only the sweetness of experience remains. Thank you for sharing the great story about your first treatment program.

Thank you also for explaining your new diagnosis, now I am relived that is not a dangerous illness. I know it sound unbelievable but we have been able to cure leukemia with DST method and OT medicine quite easily within Congress 60.

If you can recall from our past communications; I have mentioned that our body tends to rebuilt itself as long as we are alive and in order to do so body requires two types of materials.

One is the minerals like sodium, potassium, phosphor, and etc. or perhaps even all the materials of famous Periodic table. Combined with vitamins, proteins, fats, carbs and amino acids that we receive by eating foods.

The second type of materials that our body requires are being produced by body itself; Just like an oil refinery. These materials are dynorphin, dopamine, serotonin, and etc.

I have called this system of body the X system. Any defect within the X system emerges as an illness and I believe the only way to rebuilt the X system is by using opium and the DST method.

The DST method is even capable of altering the gene expression.

One of our relatives who is a dentist called me one day and told me that he was diagnosed with Leukemia and he was prescribed to start chemotherapy immediately.

I asked him to let me work on him with OT and the DST method and since he trusts me fully, he accepted.

 His treatment started with a 0.3 ccs of OT which is equal to 1/30 grams of opium.

Dear Bill, it sounds unbelievable but even at first week of treatment he was regaining his health and the white blood cells started to decrease. His blood test was every two months and leukemia were in remission.

His treatment took about 10 months to reach 900 milligrams of opium consumption daily. Another 10 months was the required time to decrease opium to zero. Now about two years is passed and he is completely healthy.

He is trying to find his blood test results so that I can have it sent to you.

About the university curriculum I will inform you in time and I am so thankful.

About the addiction treatment experts network I would be more than happy to be introduced to these experts so that I can convey my experience to them.

You mentioned an important point which is focusing on the solution rather than problem itself.

This problem is not confined to addiction treatment field but also to other areas such as politics, economics, agriculture and etc.

In some cases, they even try to conceal the problem but blaming others!

You have asked about the effects of Corona virus on addiction treatment clinics and NGOs. I must say that these groups have faced many difficulties.

They are not allowed to have sessions and these NGOs are in need of sessions so desperately.

Now they are getting adapted slowly and trying to heal their wounds.

But Covid-19 was not able to hurt Congress 60 and even positive results is what we have.

At the beginning of Covid-19 two of our members died (they didn’t take my speech seriously), since then not even one death is reported within Congress 60.

We are capable of destroying Covid-19 with DSAP quite easily.

In order to destroy this virus, we are in need of an anti-virus which is lactic acid and acetic acid. These acids are in apple vinegar or DSAP.

Whether experts believe it or not, the medicine to tackle this situation is DSAP. Sadly, experts are looking to find the most sophisticated solution for everything.

Covid-19 is showing that they don’t know anything. This is not knowledge to have titles! They can’t even take care of a simple virus! Their vanity reached a point in which they claim they wanted to see God under their surgical blade!

The real problem with Corona virus is not politicians, I believe the real problem is the ignorance of scientists. I have seen this ignorance in addiction treatment field throughout these years.

Their solution for Corona virus is social distancing or isolation or to stay at home! Such a solution! It is like that a child proposed this solution!

I am delighted that you started this project with Alisha. Extend my greetings to her and Mrs. Rita.

My daughter Ani will be having a speech about her article on gene expression (virtually) in an international conference of U.S.

It is titled as:

GAB 2020

Addiction medicine behavioral health and psychiatry (now virtual)

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

  مترجم: احسان رنجبر

تنظیم: سهند

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .