English Version
English

مرزبان باید از خودگدشته باشد تا به هدف برسد

مرزبان باید از خودگدشته باشد تا به هدف برسد
جلسه هشتم از دور بیست و هفتم جلسات آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی دانیال اهواز، با استادی ایجنت محترم مسافر شارود، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر مصطفی با دستور جلسه  ( هفته ایجنت و مرزبان + جشن ایجنت و مرزبان در روز  سه شنبه22 مهر 1399ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
 

خلاصه سخنان استاد:

هفته ایجنت و مرزبان را در رأس به مهندس و به‌تمامی مرزبان‌ها و ایجنتهای کنگره60 همچنین به مرزبان‌های شعبه دانیال اهواز تبریک میگویم. ما در کنگره چند هفته مهم داریم که به‌واسطه این هفته‌ها را جشن می‌گیریم و از خدمتگزاران تقدیر و تشکر می‌کنیم. یکی از این مناسبت‌ها هفته ایجنت و مرزبان است. در هرکدام از این قسمت‌ها یک افرادی هستند که به ما خدمت می‌کنند تا به درمان برسیم. من یک روزی با حال خراب وارد کنگره شدم و یک افرادی در جایگاه مرزبان به من خدمت کردند تا به رهایی برسم و امروز هم ما به‌واسطه خدمت چنین افرادی در اینجا جمع شده‌ایم. خب در نظر بگیرید که مرزبان اولین نفر است که وارد کنگره میشود  یعنی ساعت حدوداً یازده در را باز می‌کند و تا ساعت نه آخرین نفر است که در را می‌بندد و میرود.

 این‌ها برای این است که من به رهایی و درمان برسم. مرزبان‌ها افرادی هستند که درمان شده و به رهایی رسیده، همچنین سفر نیکوتین انجام داده و  درمان شده‌اند. این افراد که حضور مستمر و فعال در کنگره‌دارند در انتخابات شرکت می‌کنند و به این جایگاه می‌رسند تا به دیگران خدمت کنند. مهندس میگوید مرزبان کسی است که باید پای‌برهنه روی گدازه‌های آتش راه برود، چرا؟ چون مرزبان اولین کسی است که با تازه‌وارد برخورد می‌کند بنابراین باید بامحبت بتواند تازه‌وارد را جذب کرده و پذیرش کند تا به رهایی برسد.مرزبان باید از خود گذشته باشد تا به هدفش برسد.

مرزبان‌ها حتی روزهای دوشنبه که ما جلسه نداریم باید بیاید اینجا در را باز کنند و در بیرون از ساختمان بمانند تا جلسه هم‌سفرها تمام شود، آن‌وقت در را ببندند و بروند. مرزبان‌ها دارای شال زرد هستند و ما در شعبه مرزبان ورزش، مرزبان OT، مرزبان تازه واردین، مرزبان آمار، مرزبان تأسیسات، مرزبان نوشتارها و مرزبان مالی و ... داریم که هرکدام از این عزیزان چند تا از این وظایف را بر عهده‌دارند. حالا این مرزبان‌ها یک راهنما هم دارند که یا توسط مهندس و یا توسط دیده بان تعیین میشود. این راهنما ایجنت  با شال کرم است که حد واسط و حلقه اتصال بین مرزبان‌ها و دیدبان‌هاست.

 

ما امروز به‌موجب این بیماری کرونا در شرایط سختی قرار داریم و مجبور هستیم جلسه را کمی محدودتر برگزار کنیم اما در نظر داشته باشید که در این هفته می‌خواهیم از کسانی تقدیر کنیم که در سخت‌ترین شرایط جهانی آمدند و رفتند، وقت گذاشتند، خطر بیماری را به جان خریدند و حتی چند نفرشان هم بیمار شدند تا این شعبه را سر پا نگه‌دارند پس باید تقدیر و تشکرمان شایسته کارشان باشد. همان‌طور که مهندس میگوید تشکر کردن و سپاسگزاری است که حال من را خوب می‌کند و باعث افزایش نعمت میشود. انشا الله که در این عمل به بهترین نحو عمل نماییم.

در خلال برگزاری جلسه پس قراعت پیام جناب مهندس، مراسم تجلیل از ایجنت و مرزبانها توسط اعضا به انجام رسید.

در ادامه شاهد گوشه ای از این مراسم پرشور هستید

 

خدمتگزاران جلسه

مرزبان کشیک مسافر حسین

 

گردآوری: وبلاگ نویسان دانیال اهواز

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .