English Version
English

مهندس دژاکام: محلول D.SAP دارای شش نوع اسید خوراکی است که اکثر آن‌ها انتی ویروس هستند

مهندس دژاکام: محلول D.SAP دارای شش نوع اسید خوراکی است که اکثر آن‌ها انتی ویروس هستند

99/5/6

بیل عزیز

 

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم و همین‌طور تمامی اعضای خانواده‌ام و تمامی اعضای کنگره 60، از اینکه شما و خانم ریتا حالتان خوب است، بسیار خوشحال هستم و خوشحالم از اینکه هرروز به راهپیمایی خودتان ادامه می‌دهید و با تلاش و کوشش به راه خود ادامه می‌دهید این راهپیمایی همه‌روزه شما یکی از بهترین حرکت‌هاست، برای سالم نگه‌داشتن جسم و روح و روان شما، ای‌کاش تمامی انسان‌های روی کره زمین از این حرکت شما الگوبرداری می‌کردند و همه‌روزه ساعاتی را برای بازسازی جسم و جان خودشان به ورزش یا راهپیمایی می‌پرداختند. امیدوارم شرایط موجود برای شما ساعاتی را فراهم نماید که با فراغت کامل به امور نویسندگی و تحقیقات بپردازید.

هم‌اکنون چندین ماه است که هیچ نوع مرگی در اثر بیماری کرونا برای اعضای کنگره 60 پیش نیامده است، البته گزارش‌های متعددی از مبتلایان به بیماری کوئید 19 در بین اعضای کنگره 60 دریافت کرده‌ام که البته افراد مبتلابه این بیماری بلافاصله با خوردن و بخور D.sap به سهولت درمان شدند و از مرگ حتمی آنها جلوگیری شد جالب است، بگویم نتایج آزمایش D.sap به مجهزترین آزمایشگاه‌ها داده بودم. بسیار جالب بود ازجمله این محلول دارای شش نوع اسید خوراکی بود که اکثر آن‌ها انتی ویروس هستند که عبارت‌اند از:

  1. سیتریک اسید 0.029 درصد
  2. تار تاریک اسید 0.013 درصد
  3. گالیک اسید 00027/0 درصد
  4. لاکتیک اسید 1/1 درصد
  5. مالیک اسید 0.07 درصد
  6. استیک اسید 2.5 درصد

به‌هرحال من نمی‌دانم آیا در فلوریدا سرکه سیب وجود دارد، البته نوع طبیعی آن و آیا مردم آمریکا از سرکه سیب به‌عنوان چاشنی غذا استفاده می‌کنند یا خیر. چون در ایران سرکه یکی از چاشنی‌های مواد خوراکی است مخصوص در سالاد و از آن استفاده می‌کنند و یا همین‌طور ساخت و تولید انواع ترشی‌ها، حتماً میدانید که کشور ایران یک کشور چهارفصل است و انواع و اقسام درختان و میوه‌های سردسیری و گرمسیری در این به‌صورت فراوان یافت می‌شود، فرهنگ غذا خوردن در ایران بسیار متنوع است، به‌طوری‌که انواع و اقسام غذاها را درست می‌کنند که من تصور می‌کنم در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود، و برخلاف بعضی از کشورها که هر نوع جانوری که حرکت می‌کند، آن‌ها گوشتش را می‌خورند، ایرانی‌ها اجازه مصرف هر نوع گوشتی را ندارند.

امیدوارم در صورت امکان از سرکه برایم بگویید.

امروزه ما کارگاه‌های خودمان را بر مبنای سیاست هفته‌ای و یا گاهی روزانه بر پا می‌کنیم که اکثریت آن‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌گردد.

در مورد مقاله آنی از اینکه آن را مطالعه کردید، بسیار سپاس گذارم، و راهنمایی‌های شما بسیار مهم و ضروری بود که گفتم در مقاله آن‌ها را ذکر کنند، امیدوارم بعد از کامل شدن دوباره برای شما ارسال کنم که اگر ازنظر شما مشکلی نداشت برای چاپ اقدام گردد.

بیل عزیز، این روزها فصل کشاورزی هم فرارسیده و کار من دو برابر شده است که در پایان هر هفته به مزرعه می‌روم و به کارهای کشاورزی می‌پردازیم، البته امسال یک استخر بسیار بزرگ در مزرعه ساخته‌ام تا با کمک این استخر برای آبیاری مزرعه از آبیاری قطره‌ای استفاده کنیم که البته کار این استخر ولوله کشی قطره‌ای مزرعه همین چندروزه به پایان رسیده است و می‌توانم بگویم راندمان کار ما با استفاده از این روش دو برابر شده است. یعنی آب مصرفی ما به نصف تقلیل یافته است و همین‌طور درختان از آب بیشتری استفاده می‌کنند و ازاین‌پس آب کشاورزی ما در جوی‌ها از بین نمی‌رود.

دوست عزیز در این نامه مقداری از مطالب غیر از اعتیاد صحبت کردم تا بدانیم غیر از کارهای اعتیاد به کارهای دیگری هم برای رفع خستگی بایستی بپردازیم.

همیشه شاد و سربلند باشید، سلام من را به خانم ریتا برسانید.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان ها

حسین

 

Jul 28,2019

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well. My family and Congress 60 members are well.

I am delighted that you and Mrs. Rita are fine. This is so good that you are having your daily walks, in order to keep body and psych healthy one must exercise. I wish that whole world would have routine walks.

Hopefully the current situation is suitable for writing and researching.

I have received reports of covid-19 within Congress 60 but no death due to it has been reported.

The results of D. Sap components are back from the lab and 6 edible acids of D. Sap are considered as anti-virus listed below:

Citric acid 0.029%

Tartaric acid 0.013%

Gallic acid 0.00027%

Lactic acid 1.1%

Malic acid 0.017 %

Acetic acid 2.5 %

I am not sure if you can find organic apple vinegar in Florida. Do American people use apple vinegar as seasoning?

In Iran apple vinegar is used as a flavor in salads or as pickling medium.

Iran is a four season country; variety of fruit trees are found here.

The eating culture in Iran is so diverse. In some countries any moving animal serves as food but in Iran only certain animals are edible.

Please do tell me about apple vinegar.

Most of our sessions are being held within cyber environment.

Thank you for reading Ani’s paper, thank you also for your guidance. I have asked them to execute your suggestion.

I will have it sent to you upon completion to explore our chances of printing it.

Dear Bill,

Agricultural season is upon us and each week I am traveling to my farm to take care of my chores there. I have built a huge pool in my farm to use drip irrigation. Now the trees are well watered and the usage amount of water is reduced to half.

Dear friend,

This letter was mostly about other things than addiction. Sometimes we do need rest from our main work.

 

Extend my greetings to Mrs. Rita.

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

 مترجم: احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .