English Version
English

گفتگو با کمک راهنما خانم هما عضو دنور در شعبه سمنان

گفتگو با کمک راهنما خانم هما عضو دنور در شعبه سمنان
با سلام خدمت شما لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی نمایید.

به نام خدای مهربان 

سلام دوستان هما هستم همسفر فرزاد، با ۸ سال تخریب وارد کنگره شدیم، آنتی ایکس مصرفی قرص دتا، روش درمان DST ، داروی درمان OT ، راهنمای خوب مسافرم آقای علیرضا فدایی و راهنمای خوب خودم خانم مهتاب، ورزش  درکنگره دارت، اکنون ۳ سال و ده ماه است که آزاد و رهاشده‌ایم.

چه مدت از شروع لژیون شما می‌گذرد و چه تجربه‌هایی برایتان به همراه داشت؟

حدود دو سال می‌شود که لژیون زدم، در طول این دو سال خیلی بیشتر از سفر اول و دوم تغییر کردم و ازاین بابت خیلی خدا را شاکرم. در طول این مدت با مسائل عمیق‌تری در درون خود روبرو می‌شوی که می‌بایست برای تغییر آن‌ها حرکت‌های جدی‌تری انجام دهی. در کل کمک راهنمایی ادامه مسیر درمان و تکامل درونی درکنگره ۶۰ است. شاید بتوانم بکوبم خودم بیشتر آموزش گرفتم.

خانم هما شما یکی از اعضاء لژیون سردار نمایندگی سمنان هستید نگاه شما در پیوستن به لژیون سردار چیست؟

ورود به لژیون سردار، ورود به یک خودباوری مالی ست. درکنگره هر آنچه آقای مهندس طراحی کرده از حرمت‌ها تا جایگاه‌های خدمتی گرفته، همگی دو هدف را دنبال می‌کنند یکی رشد و توسعه فردی و دیگری رشد و توسعه کنگره، دقیقاً در لژیون سردار هم همین‌طور است، هر یک از ما با ورود به لژیون سردار نه‌تنها به تکامل کنگره کمک می‌کنیم و سهمی در نجات بشر از تاریکی و ظلمت داریم بلکه به خودباوری مالی می‌رسیم و درواقع با این بخشش سوار بر پول می‌شویم و آن را به خدمت خود درمی‌آوریم. بعضی از باورهای غلط مالی که درگذشته باتجربه‌های تلخ مالی به‌دست‌آمده را فقط می‌شود باتجربه‌های جدید و شجاعانه تبدیل به باورهای جدید کرد. منی که سال ۹۵ ، توان دادن ۳۰ هزار تومان شارژ را نداشتم با ورود به کنگره و کمک به سبد کم‌کم دارم خودم را تقویت می‌کنم و وقتی وارد لژیون سردار می‌شوم باور می‌کنم که من همای بدهکار قبلی نیستم، من امروز یک همای جدید هستم که توان مالی برای بخشیدن دارد و البته که رسیدن به این مرحله یک‌باره شکل نمی‌گیرد بلکه  به‌صورت DST  و با کمک به سبد و شرکت در جشن گل‌ریزان اتفاق می‌افتد.

 

تبریک به شما بابت دنور شدنتان، حستان ازاین حرکت زیبا چیست؟

خیلی ممنونم، لطف خداوند بود به من، من فقط خواستم و نیت آن را داشتم  و او برایم فراهم کرد. بخواهید تا به شما داده شود ‌.» اگر این کلام قدرت مطلق را باور کنیم به هر آنچه بخواهیم می‌رسیم.

حس خیلی خوبی است، به یاد دارم  آقای مجدیان دریکی از جلسات لژیون سردار  می‌گفتند: در عالم فیزیک و ماده اگر بخواهی بلند شوی و دستت به‌جای بالاتری برسد باید وسیله‌ای به خود اضافه کنی، یک نردبان یا یک صندلی ولی در عالم معنا و معنویات اگر بخواهی بلندتر شوی برعکس است، باید چیزی از خودت  کم کنی و این کم کردن بارها کردن و بخشیدن اتفاق می‌افتد. باید از پول دل بکنی و بگذری تا به جایگاه‌های بالاتر برسی و بزرگ شوی. این‌یکی از قوانین الهی ست که هر چه بیشتر عطا کنی، بیشتر دریافت می‌کنی، چراکه با هر عطا کردنی ما ظرف وجودی خودمان را بزرگ‌تر می‌کنیم. هر چه بیشتر درکنگره با عشق خدمت کنی، ظرفیتت افزایش می‌یابد پس دریافت‌های بیشتری هم خواهی داشت .

چه جایگاه‌های خدمتی را درکنگره تجربه نمودید؟ در زندگی شما چه تأثیراتی داشته و دارد؟

خدمت در سایت شعبه کرج،  کمک راهنمایی و لژیون سردار.

می‌توانم بگویم خدمت در سایت نقش مهمی در قبولی من در امتحان کمک راهنمایی داشت چراکه وقتی در سایت خدمت می‌کنی مدام با دستور جلسه‌ها و دروس کنگره‌داری کار می‌کنی و برایت تکرار می‌شود. کسانی که در سایت خدمت می‌کنند بسیار به‌روز هستند و به‌مرور به دروس مسلط می‌شوند

خدمت کمک راهنمایی شبیه به تحصیلات تکمیلی بعد از گرفتن دیپلم است، آموزش‌ها سطحش بالاتر می‌رود و به عبارتی دشوارتر می‌شود و همین امر از تو نسخه‌ی بهتری می‌سازد. اگر در خود احساس مشکلات بیشتری دارید و فکر می‌کنید به تغییرات و آموزش بیشتری نیاز دارید، حتماً وارد این خدمت شوید. من که عاشق این خدمتم. هر آنچه به ره‌جوها آموزش می‌دهم،  اول خودم آموزش می‌گیرم و از آن لذت می‌برم.

خدمت در لژیون مالی هم برای شخص خودم و هم برای زندگی‌ام برکات زیادی داشت. همان‌طور که گفتم خودباوری مالی و اعتمادبه‌نفسم را به‌صورت محسوسی بالا برد و مرا مصمم کرد که می‌بایست روی آگاهی مالی‌ام کارکنم و خود را قوی‌تر کنم. این بار طلایم را فروختم اما به لطف خدا دفعه بعد باید این قدم را از افزایش درآمدم بردارم. ورود به لژیون مالی دید مرا باز کرد و من شروع کردم به کسب آگاهی مالی. خدمت بسیار خوبی ست، بخشیدن و گذشتن از پول را یاد می‌گیری و در کل به پول به چشم یک خدمتگزار خوب می‌نگری که می‌خواهد به تو خدمت کند و تو و دیگران را خوشحال کند‌.

نظرتان را در مورد حرمت کنگره 60 بیان بفرمائید.

حرمت درکنگره ۶۰ مثل نگهبانی ست که از کنگره و اهداف آن و نیز از تک‌تک ما مادامی‌که آن را رعایت می‌کنیم، در برابر نیروهای تاریکی  محافظت می‌کند. سیستم کنگره ۶۰ ازآنجایی‌که یک سیستم الهی است بسیار هوشمند است و به آنکه آن را زیر پا بگذارد، درس می‌دهد و اگر اهل درس گرفتن نباشد از سیستم خارج می شود. پس به نفع خودمان و کنگره است که به آن احترام بگذاریم و  عمل کنیم. حرمت باعث می‌شود ما آزادانه و در امنیت کامل درکنگره آموزش بگیریم.

و کلام آخر:

 خدا را شاکرم که توانستم این جایگاه را هم تجربه کنم و حس خوب را دریافت نمایم برای تک‌تک هم‌سفران آرزوی بهترین‌ها رادارم.

خانم هما عزیز از اینکه در مصاحبه ما شرکت کردید سپاسگزارم.

من هم ممنونم.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .