English Version
English

جهان بینی تعطیلات

جهان بینی تعطیلات

خدا را شکر می‌کنم که کنگره را در مسیر زندگی من قرارداد تا نه فقط جسم درمان شود بلکه افکار و اندیشه من تغییر کند و سعی می‌کنم با توجه به آموزش‌های کنگره در چهارچوب قوانین کنگره حرکت کنم. چند سالی هست از تعطیلات چگونه استفاده کنیم جزو دستور جلسات ما قرارگرفته است. تمام آموزش‌ها و متون کنگره بر پایه جهان‌بینی کاربردی است برای کسانی که می‌خواهند به درمان و حال خوش برسند.

طبق آموزش‌هایی که در کنگره یاد گرفتم هر دستور جلسه‌ای برای من یک پیام و یک مفهومی در پی دارد که این دستور جلسه هم از این قضیه مستثنا نیست. به‌طورکلی تعطیلات به‌منزله استراحت کردن و کسب انرژی برای بهتر استفاده کردن در روزهای کاری است. اگر به‌طور مثال ما یک وسیله‌ی نقلیه را در نظر بگیریم می‌بینیم امکان ندارد یک ماشین ۲۴ ساعت روشن باشد و به مشکل برمی‌خورد و آسیب می‌بیند بنابراین جسم، روح و روان انسان هم نیاز به استراحت و ریکاوری برای کسب انرژی دارد و در این ایام تعطیلات اولین  و مهم‌ترین مسئله‌ای که باید مدنظر داشته باشیم. برنامه‌ریزی صحیح برای خودمان در طول مسافرت داشته باشیم و اگر فکر می‌کنیم این مسافرت مخصوصاً در سفر اولی‌ها ممکن است به جسم آسیب بزند و سفرمان خراب شود و یا زمان مصرف شربتمان به تأخیر بیفتد و یا تغییر کند و دیگر جوابگوی جسممان نباشد پس بهتر است که در سفر اول به مسافرت نرویم چون مسافرت و یا دورهم جمع شدن باعث می‌شود ما از پروتکل dst خارج شویم و اولین صدمه و آسیب را به خودمان می‌زند و باید مدنظر داشته باشیم اولویت در سفر اول فقط درمان و رها شدن از بند اعتیاد و افکار منفی ست. 

منظور از تعطیلات این نیست که حتماً باید برنامه مسافرت بین‌شهری یا خارج شهری داشته باشیم بلکه این مهم است که ما در کنار هم و اعضای خانواده و در جمع باشیم و از کنار هم بودن لذت ببریم و حال و حس خوب را به خانواده‌مان هدیه بدهیم و مهم‌ترین مسئله این است که در این دوران ابزارهایی که کنگره در اختیار ما گذاشته نهایت استفاده را بکنیم و افکار منفی و شیطانی که همان مصرف مواد است از خودمان دور کنیم تا ریزش نداشته باشیم. طبق فرمایش آقای مهندس اگر کسی بتواند در تعطیلات کاملاً روی برنامه باشد جهش لازم را انجام داده است.

وقتی به گذشته خودم برمی‌گردم می‌بینم که من خیلی وقت‌ها در حال مسافرت بودم اما مسافرتی که توأم باحال خرابی خودم و اعضای خانواده همراه بود و این باعث می‌شد که من انرژی کاذب دریافت کنم، هم ازنظر مالی و هم ازنظر روحی آسیب می‌دیدم. امیدوارم در پایان تک‌تک ما نهایت استفاده را از تعطیلات ببریم و قدر باهم بودن و آموزش‌های کنگره را بدانیم و قبل از هر کاری تفکر کنیم و بدون برنامه‌ریزی مثل دوران مصرف یک‌دفعه شروع به مسافرت نکنیم.

 

نویسنده: کمک راهنما مسافر رضا

نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .