English Version
English

حرمت‌ها انرژی ما را حفظ می کنند

حرمت‌ها انرژی ما را حفظ می کنند

سیزدهمین جلسه از دور هفتاد و چهارم کارگاه‌های آموزشی مجازی کنگره 60؛ در شعبه آکادمی با استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر داوود و دبیری مسافر رحیم و دستور جلسه «حرمت کنگره 60؛ چرا در کنگره روابط مالی ممنوع است» دوشنبه 9 تیرماه 1399 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

 

سخنان استاد:

از استاد خودم تشکر میکنم که به من این فرصت را دادند که در این جایگاه خدمت کنم. دستور جلسه حرمت کنگره شصت چیست؟ و چرا روابط مالی در کنگره ممنوع است ؟ من باید ببینم چرا کنگره یکسری مسائل را برای من ممنوع کرده‌اند، من وقتی میخواهم کاری را انجام بدهم باید قواعد آن کار را بشناسم تا بتونم به نحو احسن انجامش بدهم. به نظرم حرمتهای کنگره هم قواعد کار است و من باید آنها را یاد بگیرم و اجرایی کنم. برای سفر خوب داشتن لازم است که این کار را انجام بدهم. برای همین هم هست که حرمت در جلسه دوبار خوانده میشود.

من وقتی با یک حال خراب وارد کنگره میشوم، مسلما می‌خواهم وارد جایی بشوم که درونش امنیت و آسایش باشد. این بستری که کنگره به وجود آورده با حرمت آن امنیت و آسایش را فراهم کرده است.

 

حرمت‌ها باعث میشوند که ما انرژی خودمان را از دست ندهیم. هرکاری انرژی لازم دارد و انسان‌ها انرژی به دست می‌آورند. اینکه آن انرژی را نگه دارند، مسئله مهمی است که اکثرا نمی‌توانند این کار را انجام بدهند.

من هم وقتی وارد کنگره می‌شوم انرژی میگیرم و حرمت باعث میشود آن انرژی را از دست ندهم. وقتی حرمت میگوید دروغ نگو و من دروغ میگویم باید صدها دروغ دیر برای حفظ آن دروغ بگویم. این یعنی انرژی از دست دادن  وقتی میگوید وسط حرف کسی نپر، اگر من این کار را انجام بدهم باعث دلخوری و انرژی از دست رفتن می‌شود. وقتی میگوید لباس مناسب بپوشید، وقتی من پوشش مناسب نداشته باشم باعث جلب توجه میشود.

 
 

یک آدم مصرف کننده با یک انرژی منفی وارد کنگره میشود و شاید از آن نگاه و جلب توجه برداشت بد کند و ذهنش درگیر میشود و انرژی از دست میدهد. من برای سفر خوب به این انرژی‌ها احتیاج دارم و حرمت باعث میشود انرژی من به راحتی از دست نرود.

در قسمتی از حرمت میگوید کنگره مکان مقدس و امنی است. به نظر من کنگره برای کسی می‌تواند امن باشد که این حرمت‌ها را رعایت کند. پس نتیجه میگیریم حرمتی که در جلسه خوانده می‌شود اینها طی سالیان در کنگره تکمیل شده و پشت تک تک بندهایش هزاران تجربه شاید دردناک نهفته است. من باید حرمت را ملاک خودم قرار بدم تا یک سفر آرام و در آسایش داشته باشم و بتوانم سال‌ها در کنگره خدمت کنم و آموزش بگیرم و انشاالله به تعادل برسم.

 
 
عکس و تهیه مطلب: مسافر مرتضی لژیون پنجم
پیاده سازی: مسافر احسان لژیون 19
 
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .