English Version
English

برکت در زندگی

برکت در زندگی

دوازدهمین لژیون‌ مجازی ویلیام ال وایت همسفران، به استادی راهنما خانم جلالی با دستور جلسه «برای استحکام پایه‌های علمی و مالی کنگره من چه کرده‌ام؟» روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه 1399 در ساعت ۱۷ بعدازظهر آغاز به کار نمود.

 خلاصه سخنان استاد:

وقتی به‌روزهای قبل از کنگره نگاه می‌کنم نسبت به آموزش‌ها و آرامشی که با سلامتی دو مسافرم می‌بینم که با هیچ‌چیزی قابل‌مقایسه نیست متوجه می‌شوم که در مقابل این‌همه خدمت من کاری برای کنگره نکرده‌ام، از زمانی که لژیون داشتم همیشه به رهجویانم آموزش داده‌ام که نباید فکر کنید کنگره مختص امروز و فردا است بلکه کنگره برای آیندگانی است که می‌آیند و شاید من نباشم و می‌خواهند از سیستم آموزشی و امنیت و آرامشی که ما بهره‌مند شدیم، بهره ببرند. بنیان کنگره تفکرشان برای سال‌های دور است همان‌طور که از قبل ساختاری داشته‌اند که الآن کنگره به این شرایطِ پایدار فعلی رسیده است، من در طی این سال‌ها هر وقت که ازنظر مالی به کنگره کمک کرده‌ام برکت زیادی به زندگی من برگشته است که برایم بسیار لذت‌بخش بوده، آرزو می‌کنم که من هم بتوانم عضو لژیون سردار شوم چون مطمئن هستم که این مسئله در کاشت و برداشت زندگی من خیلی تأثیر می‌گذارد، امیدوارم این آرزوی من به‌زودی محقق شود.

در قسمت علمی کنگره همیشه سعی کرده‌ام که گیرنده باشم و از علم کنگره استفاده کنم و با فرمان‌برداری و اطاعت از آموزش‌ها و گفته‌های استادانم و گوش کردن و نوشتن سی‌دی‌ها و کاربردی کردن آموزش‌ها در زندگی بهره لازم را ببرم؛ ما الگوهای کنگره هستیم علاوه بر خود سیستم کنگره در زندگی روزمره و در تعاملات اجتماعی هم باید الگویی خوب از کنگره باشیم.

خلاصه مشارکت اعضاء

 سارا مسافر نیکوتین از شعبه پروین اعتصامی اراک:

این دستور جلسه در من نگاه عمیقی را ایجاد می‌کند درباره مسائل کنگره و سیستم که به‌گونه‌ای است که تمام آموزش‌ها برای سلامتی من همسفر درباره جسم، روان و جهان‌بینی است باعث شد من به این فکر کنم وقتی در چنین مکانی استادان من به‌راحتی دانش خودشان را به‌راحتی و زبان ساده و قابل‌درک درنهایت ازخودگذشتگی و محبت به ما انتقال می‌دهند من چه‌کار می‌توانم بکنم؟ من به‌عنوان یک فرد از این‌همه خانواده که از بند تاریکی‌ها رهاشده‌اند فقط می‌توانم خدمتی کنم که درهای کنگره برای آیندگان باز باشد با بخشش مال و ادای دین از طریق آموزش دادن به دیگران در جایگاه راهنما زیرا دانشی است که به سرچشمه آفرینش وصل است؛ در کنار علم حتماً باید مسئله مالی هم باشد اگر پول نباشد انتقال علم سخت می‌شود گذشتن از مال مثل گذشتن از جان‌سخت است من با این دستور جلسه از جزء به‌کل رسیده‌ام و با خدمت کردن پاداشی ناب و خاص دریافت کرده‌ام و آموخته‌ام که من هم باید قدردان خدمت‌ها و زحمت‌های دیگران باشم.

عذرا مسافر نیکوتین از اهواز:

 من همسفر چگونه می‌توانم در مقابل آموزش و آرامشی که دریافت کرده‌ام بی‌تفاوت باشم؟ اگر خودم را یک درخت تصور کنم باید به این فکر کنم که در مقابل زحمات باغبان چه‌کاری می‌توانم برایش انجام بدهم و باید سعی کنم میوه و سایه خوب تحویل بدهم. در کنگره هم همین‌طور است من به‌هم‌ریخته و آشفته احوال با آموزش‌ها به آرامش رسیده‌ام باید دقت کنم به اینکه کجا بودم و الآن کجا هستم، هرکسی با یک روش باید قدردان کنگره و خدمتگزارانش باشد یکی با مال یکی با خدمت و یکی با قلم، من اول باید برای دانستن، توانایی آموزش دیدن داشته باشم تا تکالیفم را بتوانم انجام بدهم.

سمیه مسافر نیکوتین شعبه ابوریحان:

این دستور جلسه از من سؤال می‌کند که من برای استحکام مالی و علمی کنگره ۶۰ چه کرده‌ام؟ کنگره به من و خانواده‌ام آرامش بخشید و آموزش داد که چگونه با مسافرم هم‌زبان باشم و او را درک کنم همان‌گونه که راهنماها و خدمتگزاران کنگره برای آرامش ما با تمام وجودشان عشق ورزیدند من هم باید سعی کنم ازلحاظ مالی و علمی خدمت کنم؛ کنگره مسافر من را از ظلمت و تاریکی اعتیاد رهانید و مرا در درمان نیکوتین یاری کرد باید قدردان باشم و آموزش‌ها را به دیگران منتقل کنم و این نقطه اتصال باید برقرار بماند این کنگره نه‌تنها برای ماست بلکه برای نسل‌های بعد از ما که درراه هستند هم هست و ما باید پایه‌های آن را قوی کنیم.

سمیه مسافر نیکوتین رودهن:

 وقتی به‌روزهای قبل نگاه می‌کنم روزهای سخت و مشکلات فراوان برایم یادآوری می‌شود و خدا را بابت این آرامش شکرگزار هستم هر کاری هم کنم جبران نخواهد شد فقط سعی می‌کنم که در مسیر صراط مستقیم خدمتگزار باشم تمام خدمت‌هایی که به کنگره کنم مطمئناً خیروبرکتش ازنظر مالی و معنوی وارد زندگی‌ام می‌شود.

سمیرا مسافر نیکوتین:

 کنگره به من راه درست زندگی کردن، عشق ورزیدن و رهایی از تاریکی را آموخته است به من آموزش داد از قلیان که یک عمل ضد ارزشی است چگونه کناره‌گیری کنم و رها شوم هر خدمتی که به کنگره می‌کنم برکتش به زندگی خودم برمی‌گردد و مشکلاتم را گره‌گشایی می‌کند زیرا کنگره در صراط مستقیم قرار دارد.

 زهرا مسافر نیکوتین از رباط‌کریم

 در کنگره یک مثلث وجود دارد که از اضلاع آن منابع مالی، منابع علمی و نیروهای متخصص است، علمی که در کنگره است باید توسط افرادی آموزش داده شود و اگر الآن من در جای امنی هستم و سقفی بالای سر من است نتیجه دوراندیشی‌های جناب مهندس و مجریان کنگره است.

 ناهید مسافر نیکوتین:

 همه ما وقتی وارد کنگره شدیم، حال و احوال آشفته‌ای داشتیم و به قول جناب مهندس اگر الآن در شرایط و حال خوب هستی هرگز گذاشته‌ات را فراموش نکن بزرگ‌ترین خدمت را کنگره به من کرد، منی که در تاریکی‌ها بودم را نجات داد و من هرچقدر هم که کمک کنم نمی‌توانم ذره‌ای از این کمک‌ها و محبت‌ها را جبران کنم ولی باید درازای این رهایی و حال خوش‌خدمت کنیم که این حال خوش و رهایی در ما ماندگار شود. جناب مهندس می‌فرمایند: شما همه‌جوره می‌توانید کمک کنید با قدم‌هایتان، باجانتان و با قلم ولی بازهم کمک مالی مهم است البته این کمک مالی هم اثرات حال خوب و خوشش قطعاً به خودم برمی‌گردد، هر خدمتی که انجام می‌دهیم باید کمک مالی هم در کنارش باشد زیرا لازمه رشد و تکامل ما است تا شاید کمی از دینم ادا شود.

 فاطمه مسافر نیکوتین شعبه شفا مشهد:

 اولین آموزش ارزشمندی که کنگره به داده، منظم بودن در انجام کارها و زمان‌بندی است، دومین موهبت کنگره به من آرامش و امینت است به من یاد داده که برای خودم ارزش قائل شوم ترس و منیت ام را درمان کنم ضد ارزش‌ها را بشناسم و درراه تزکیه و پالایش قدم بردارم به همین دلیل هرچقدر هم کمک مالی کنم گوشه‌ای از این‌همه خدمات و محبت‌ها را نمی‌توانم جبران کنم و کاملاً برکت و انرژی این خدمت را در زندگی‌ام درک کرده‌ام.

سمانه مسافر نیکوتین:

 درواقع من باید از خودم بپرسم که کنگره ازنظر مالی و علمی برای من چه کرده، من و مسافرم در سفر اول بسیار در تنگنا بودیم و به‌سختی رفت‌وآمد می‌کردیم به لطف صور پنهان کنگره خیروبرکت و حال خوش به زندگی ما برگشته است و الآن من و مسافرم عضو لژیون سردار هستیم و خدا را شاکرم و قدردان زحمات تک‌تک افراد کنگره هستیم و سعی می‌کنم با خدمت کردن و کمک‌های مالی هرچند اندک این قدردانی خودم را انجام بدهم و برای آرامش خودم این کارها را انجام می‌دهم؛ و الآن که کمک راهنما هستم در کمال آرامش به تربیت فرزندانم می‌پردازم و از همه مهم‌تر درمان نیکوتین من بود که من را برای همیشه به آرامش و حال خوب رسانده و بهشت موعود را تجربه کرده‌ام و من هر کاری کنم نمی‌توانم ذره‌ای از این محبت‌ها را جبران کنم.

 

تهیه و تنظیم‌: اکرم ‌مسافر نیکوتین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .