English Version
English

مهندس دژاکام: قوی‌ترین چیزی که می‌تواند کمک زیادی برای جلوگیری کرونا بنماید سرکه سیب طبیعی است

مهندس دژاکام: قوی‌ترین چیزی که می‌تواند کمک زیادی برای جلوگیری کرونا بنماید سرکه سیب طبیعی است

 

99/1/11

بیل عزیز

 من امیدوارم شما خوب باشید، من خوب هستم و هر روز سر کار حاضر می‌شوم تا برنامه‌های کاری را مرتب کنترل و برنامه‌ریزی کنم. همانطوریکه گفتید این پاندمی وحشت بسیاری را در کل جوامع به وجود آورده و قطعاً تلفات و خسارات زیادی را به وجود خواهد آورد و جان‌های زیای را بی‌جان خواهد کرد. ولی در کل ماجرا این پاندمی یک به‌جای خود محکم و کامل به‌تمامی انسان‌ها که در خواب غفلت فرو رفته بودند و در حال نابودی این سیاره بودند و با تمامی قدرت در حال کشتن کرده زمین بودند، خواهد داد و این پاندمی دقیقاً مثل یک رنسانس تغییرات و جابه‌جایی بزرگی را ایجاد خواهد کرد؛ و تاریخ بشر به دو نیمه قبل از کرونا و بعد از کرنا تقسیم خواهد کرد که کل قضیه به نفع حیات در زمین خواهد شد.

به اعتقاد من کره زمین و یا سیاره زمین صاحب دارد و ما خیال می‌کنیم بدون صاحب است و ما هر کاری دلمان خواست می‌توانیم انجام دهیم و در طول این چند سال آتش‌سوزی جنگل‌های بسیار، طوفان‌ها و سیل‌های بسیار، همه و همه هشداری هستند به ما انسان‌ها و من ایمان دارم که در کل حیات در کره زمین تجدید نظر خوبی خواهد شد و به‌زودی سلامتی در تمام نقاط زمین گسترش خواهد رفت و بیماری کرونا پس از آموزش لازم زمین را ترک خواهد کرد.

اما در کنگره 60 فقط افراد انگشت‌شماری گرفتار بیماری کرونا شده‌اند که چند نفری مربوط به سفر اولی‌ها بوده که تازه وارد کنگره شدند که هم اکنون خوب شده‌اند و چند نفری هم از همسفران خانم که آن‌ها هم در حال بهبودی می‌باشند و یک نفر از سفر دومی‌ها که 5 سال پاکی داشت و دو سال به کنگره نمی‌آمد که این فرد تا پای مرگ رفت و خوشبختانه برگشت و به سلامتی رسید.

بیل عزیز آمار مبتلا شدن به بیماری کرونا در کنگره 60 نسبت به مردم عادی و سایر گروه بسیار تا بسیار کم است. همانطوریکه قبلاً گفته بودم سیستم ایمنی مسافران کنگره 60 و حتی همسفران از وضعیت مناسبی برخوردار هستند و موضوع دیگری که توانست در حد بسیار تا بسیاری بالائی از مبتلا شدن به کرنا اعضای کنگره 60 جلوگیری کند، D.SAP  و یا همان سرکه سیب است، همانطوریکه می‌دانید و گفته بودم، سرکه سیب حاوی اسید استیک است و اسید استیک ضدویروس است و اگر در اینترنت جست‌وجو کنید به اهمیت سرکه سیب پی خواهید برد. به اعتقاد من فعلاً یکی از قوی‌ترین چیزی که می‌تواند کمک زیادی برای جلوگیری کرونا بنماید سرکه سیب طبیعی است که ما هر روز صبح قبل از صبحانه هر نفر حدود یک قاشق غذاخوری حدود 10 سی‌سی از آن را در یک لیوان آب معمولی، می‌خوریم و همین مقدار هم قبل از خواب و افرادی هم که گرفتار کرونا شده‌اند همین مقدار را هر 6 ساعت یک‌بارمصرف می‌کنند و کار دیگری که انجام می‌دهیم، البته برای افراد بیمار بخور D.SAP و یا سرکه سیب است که آن هم نصف استکان سرکه سیب را در نیم لیتر آب جوش می‌ریزیم و خود را بخور می‌دهیم و همانطوریکه می‌دانید ویروس کرونا در داخل بینی و سینوس‌ها و گلو و ریه لانه می‌کند که در این شرایط بخور سرکه سیب و یا همان اسید استیک ویروس را نابود می‌کند. من این تجربه را خودم کسب کردم و چند نفری که گرفتار این بیماری شدند با انجام عملیاتی که گفتم به‌سلامتی بازگشت کرده‌اند. می‌توان گفت در تمامی جمعیت کنگره 60 که چندین ده هزار نفر هستند تاکنون حتی یک مورد از کسانی که مرتباً D.SAP  می‌خورند به من گزارش نشده است که گرفتار کرنا شده باشد. من فکر می‌کنم به طور کلی کرونا یک ویروسی است و برای نابودی ویروس نیاز به آنتی‌ویروس داریم و اسید استیک یک آنتی‌ویروس قوی و ضد چربی است و ما می‌توانیم از سرکه سیب هم به‌صورت خوراکی و هم به‌صورت بخور ویروس را از بین ببریم و هم می‌توانیم دست‌های خودمان را یا وسایل خودمان را با سرکه سیب ضدعفونی کنیم. چنانکه در این مورد سؤالی بود برایم بنویسید تا در صورت داشتن اطلاعات پاسخ بدهم.

و اما کارگاه‌های آموزشی به‌صورت فضای مجازی بسیار خوب در کنگره فعال است و روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت پنج بعدازظهر به مدت یک ساعت کارگاه آموزشی سرا سری از طریق اینستاگرام به‌صورت زنده پخش می‌شود که البته این جلسه با حضور نگهبان جلسه، دبیر جلسه و استاد جلسه و چندین نفر، زیر ده نفر تشکیل می‌گردد و کلیه اعضای کنگره 60 الزاماً باید این برنامه را ببینند و پس از اتمام کلاس یعنی ساعت 6 بعدازظهر هر استاد یا راهنما با شاگردان خصوصی خودش لژیون تشکیل می‌دهد و این لژیون حدود یک ساعت تا 5/1 ساعت زمان می‌برد و افراد مشارکت می‌کنند و راهنما تکلیف‌ها و یا مشق‌های رهجویان خود را کنترل می‌کنند؛ البته هفته یک روز چهارشنبه‌ها صبح ساعت 9 صبح تا 10 صبح هم کارگاه آموزشی جهان‌بینی من شروع می‌شود که برای کلیه اعضای کنگره 60 صحبت می‌کنم و سیاست‌ها و برنامه‌ها و گزارش‌های کلی کنگره 60 را بیان می‌کنم و همین‌طور کارگاه‌های آموزشی مخصوص خانواده‌ها و سایر قسمت‌ها هم داریم که خیلی جدی فعال هستند.

تمامی افراد کنگره 60 از وضعیت روحی و روانی خوبی برخوردار هستند و من مطمئن هستم که شما و خانم ریتا هم با روحیه قوی در حال گذراندن وضعیت فوق‌العاده هستید.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

Mar 30,2019

Dear Bill,

 

 I hope you are fine, I am well.

I am coming to my office every day to plan and control activities of Congress 60.

As you mentioned this pandemic created fear and terror around the globe. The results of it will be destruction and death undoubtedly.

However, this pandemic is a great lesson to the human race, the destroyer of planet earth. This virus will be like a Renaissance of changes and our history will be divided to pre- coronavirus and post coronavirus.

All in all, it will be beneficial to earth.

I believe planet earth has an owner yet we believe it has not and we can do whatever we want to it. Recent years were full of warnings like vast fires, floods and storms. I believe healthiness will be back soon and Coronavirus will leave earth after its teachings.

We had few infected cases within Congress 60; some of them where new-comers, and they are well now others where co-travelers and they are feeling well too.

But severe case was a person with five years of sobriety but he ceased coming to sessions. He was so close to death and he is cured now.

Dear Bill,

The number of infected within Congress 60 is far lower than society and our members’ immunity system is functioning properly.

Another important fact that helped our members against coronavirus is the D. Sap which is some sort of apple vinegar.

As I mentioned before, apple vinegar consisted of acetic acid, and this acid is against virus. You can google it to see the importance of apple vinegar.

I posit one of the strongest allies that we have against corona virus is natural apple vinegar.

We are all using 10cc D. Sap dissolved in water in the morning and same amount at night.

Those who are infected with corona virus must use the same amount every 6 hours.

Another intervention that we are doing for infected people is using incense (different approach). In this scenario we pour water in a pot and boil it. Then we add half a glass of apple vinegar and we drive the steam to our nose.

As you are aware the corona virus nests in nose, pan sinusitis, throat and lungs. Therefore, the steam of water and apple vinegar or the acetic acid can destroy the virus.

This was my experience, it helped infected people within Congress 60 to regain their health.   

Not even one corona virus infection case of those who are using D. Sap twice a day is reported.

Acetic acid is our best ally against corona virus and we can drink it or use its steam as I explained or even use apple vinegar for disinfection purposes.

If you had any questions regarding apple vinegar and its use do send me.

Our virtual sessions are being held on Saturdays, Mondays, Wednesdays exactly of five p.m. and it can be watched via Instagram.

This session is being held with presence of guest speaker, guardian and secretary as before and few members (less than 10) are physically present.

It is mandatory that all members watch this session online. When this cyber meeting is over, each guide has his own cyber session with his pupils for about an hour to control their status and daily chores.

Each week on Wednesdays I have an online-session starts at 9 or 10 a.m. for all the members. In this session I address our policies and plannings.

Co-travelers have their own sessions as well.

All of our members are well both physically and psychologically and I am certain that you and Mrs. Rita are spending this extraordinary situation with strong will.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

hossein

مترجم: احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .