English Version
English

لژیون مجازی؛ خلاصه عملکرد لژیون پنجم( اهمیت خواب شب)

لژیون مجازی؛ خلاصه عملکرد لژیون پنجم( اهمیت خواب شب)

سومین جلسه از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره60 (روزهای شنبه) نمایندگی صالحی در روز شنبه 2 فروردین‌ماه 1398 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت 17:30 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون پنجم در باب سی‌دی «اهمیت خواب شب» پیش روی شماست.

خلاصه سخنان اعضای لژیون پنجم:

_یکی از دوستانم به علت آشفتگی، پریشانی، مشکلات روحی، روانی، جسمی و بی‌خوابی (به دلیل فوت پدرشان) برای مدت کمی و به دستور پزشک قرص خواب با دوز پایین مصرف کرد. او خودسرانه قرص خود را زیاد کرد که نه تنها مشکل بی خوابی‌اش حل نشد؛ بلکه اکنون اعتیاد به قرص نیز پیدا کرده است. سپس برای درمان اعتیاد به قرص، در چند کلینک‌ با هزینه‌های بالا بستری شده و چندین بار نیز تشنج کرده است. او اکنون تبدیل به یک مصرف کننده قرص شده و به لکنت زبان نیز دچار شده است. علاوه بر این ظاهری شبیه به یک مصرف کننده مواد مخدر را پیدا کرده است. توصیه من این است که در هیچ شرایطی قرص مصرف نکنیم. بی‌خوابی بهتر از مصرف خودسرانه قرص است. همین طور که جناب مهندس فرمودند درمان قرص از تمام مواد سخت‌تر است و ایشان کسانی که فقط مصرف قرص دارند، در کنگره نمی‌پذیرند.

_همانطور که می‌دانید خواب شب فقط از صبح بیدار شدن تنظیم می‌شود و نکته‌ای که حتما زمان خوابیدن باید به آن توجه کرد این است که سر به سمت شرق و پاها به سمت مغرب قرار بگیرد و اولین نشانه در درمان بیماری اعتیاد طبق روش دی.اس.تی با داروی اوتی تنظیم خواب بیمار و از بین رفتن کابوس‌های شبانه در فرد است. همچنین زمانیکه فرد به خواب می‌رود هاله انسان که مانند تخم مرغ در اطراف بدن است و با دستگاه‌های خاصی قابل دیدن است از بدن فاصله می‌گیرد (اما به‌وسیله بند سیمین به کالبد متصل است) و با انرژی‌های کیهانی شارژ می‌شود. این انرژی فقط در شب در کهکشان ساطع می‌شود و فقط بر روی افرادی که خواب هستند تاثیر دارد. زمانی که افراد این انرژی را خوب دریافت کنند سیستم بدن آنها نیز خوب عمل می‌کند. یکی از علت‌هایی که زمان خوابیدن در طی روز انسان احساس کسالت دارد همین عدم جذب انرژی‌های کیهانی است. برای به خواب رفتن، هورمون‌های مخصوصی در بدن شروع به ترشح می‌کنند که باعث به خواب رفتن انسان می‌شوند و در صورتی که سیستم ایکس بدن در تعادل باشد هورمون‌ها سر ساعت و مرتب کار می‌کنند. در ضمن لازم به ذکر است که این انرژی‌های کیهانی بین حدود ساعت ۱۲ شب تا ۵ صبح در کهکشان ساطع می‌شود. همچنین طبق فرموده جناب مهندس برای کمک به کیفیت خواب می‌توانیم پیش از خواب از دیسپ استفاده کنیم.

_زمانی که شاغل بودم طی مدت بیست وپنج سال همواره ساعت یازده شب می‌خوابیدم و پنج صبح بیدار می‌شدم، همیشه از سطح انرژی مناسبی برخوردار و بسیار سرحال بودم اما چیزی در مورد اهمیت خواب شب نمی‌دانستم. زمانی که وارد کنگره شدم و آموزش دیدم متوجه شدم که در خواب کبد، کلیه، معده و... سم زدایی می‌شود و از هستی انرژی می‌گیرد. درواقع کسانی که خواب مناسب ندارند دچار مشکل‌های بسیار می‌شوند و کسانی که قرص خواب استفاده می‌کنند به نوعی یک مصرف کننده و معتاد به حساب می‌آیند. در بدن انسان سه هورمون خواب وجود دارد(استیل کولین، آدرنالین و سروتونین) که در صورتی که درست ترشح بشوند باعث به خواب رفتن انسان می‌شود و خواب انسان را به تعادل می‌رساند.

_نکات مهمی که من ازسی‌دی اهمیت خواب شب (استادامین) دریافت کردم:

۱- کسانی که در سفر اول هستند و داروی اوتی مصرف می‌کنند بعد از مصرف وعده صبح خود نباید بخوابند در غیر اینصورت سیستم ایکس بدن به خوبی بازسازی نمی‌شود. برای صبح بیدار شدن بهتر است برای خود انگیزه ایجاد کرد و از امکانات کنگره۶۰ استفاده کرد. تشکیل لژیون‌ها، جلسات و ورزش دسته جمعی و... پس بهتر است از انرژی جمع بهره برد.

2-بدن انسان با طلوع و غروب خورشید هماهنگ است و مواد شبه‌افیونی بدن برای تنظیم شدن، با طبیعت در ارتباط هستند. با طلوع خورشید یک سری مواد و با غروب خورشید یک سری مواد شبه‌افیونی در بدن تولید می‌شود و اگر انسان در این ساعات به خوبی عمل نکند (دیر بخوابد و دیر بیدار شود) نمی‌تواند از تولید مواد شبه‌افیونی در بدنش به درستی استفاده کند. علت اینکه خواب صبح بسیار شیرین و لذت بخش است این است که بدن مواد شبه افیونی را در سطح بالا ترشح می‌کند که محرک و شادی آفرین است و برای استفاده در کار روزانه است اما انسان آن را با خوابیدن استفاده می‌کند و این دینورفین و اندروفین را به صورت یک مسکن استفاده می‌کنیم. درواقع ماده‌ای که باید در طول ۱۰ساعت مصرف شود ۵۰ درصد آن در طول یک ساعت مصرف می‌شود و همین علت خواب شیرین و عمیق صبح است بنابراین فرد به زور بیدار می‌شود.

3-خشم و ناراحتی و کینه که در طی روز در ذهن انسان وجود دارد باعث می‌شود تا ذهن به صورت خودکار برای حل آن در خواب آن را ادامه بدهد و فعال باشد بنابراین برای درمان بی خوابی باید ذهن آرام باشد. اگر فرد طی روز برای حل مشکلاتش تلاش کند و به نتیجه درست برسد بدن هورمون مناسب تولید می‌کند و این احساس رضایت باعث خواب عمیق در شب می‌شود. افرادی که در طول روز انسان را به نوعی آزار داده‌اند و باعث خشم و کینه شده‌اند را ببخشیم و درک کنیم همه  انسان‌ها ماسک‌هایی برای ارتباط با یکدیگر بر چهره دارند و در واقع انسان ۳ لایه دارد.

لایه نخست: چهره مثبت، خوب و مورد تاییدی است که برای برخورد اول با دیگران استفاده می‌کنیم (دانشگاه، دوران نامزدی و...)

لایه دوم: صورپنهان ماست که از دیگران آن راپنهان می‌کنیم (شیشه خورده‌های وجودمان، بدخواهی، حسادت و...)

لایه سوم: خوبی و ذات خوب انسان که خدا در وجود تمام انسان‌ها ودیعه قرارداده است اما توسط تاریکی و پلیدی نفس اسیر شده و فرد در خفا دور از چشم دیگران از آن در رنج و عذاب است و اصطلاحا خون گریه می‌کند.

عده‌ای از انسان‌ها از لایه اول فرد عبور می‌کنند و به لایه دوم می‌رسند و همانجا می‌مانند و از فرد متنفر و آزرده و خشمگین می‌شوند و او را رها می‌کنند اما نکته اینجاست برای اینکه بتوانیم خشم خود را برطرف کنیم باید اول عامل خشم خود را شناسایی کنیم و به لایه سوم آن فرد نفوذ کنیم و درک کنیم فردی که مرا آزار داده اول خود را مورد خشم و اذیت قرارداده و بار سنگینی را می‌کشد و برای اینکه خسته شده آن مشکل را روی دوش من می‌گذارد. پس من آن را نگه می‌دارم و زمانی که خستگی او برطرف شد به او بازمی‌گردانم. درواقع من او را درک می‌کنم که یک بیمار است و از این صفات بد و تاریکی و پلیدی عاجز شده بنابراین فقط عصبانی می‌شوم زیرا امری طبیعی است؛ اما هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهم و این کار بسیار سخت و مهمی است سپس این خشم را فراموش می‌کنم (با توجه به بیمار بودن فرد مقابل، خود را آرام می‌کنم) بنابراین شب این مشکل و خشم را با خود به رختخواب نمی‌برم و ارتعاش ذهنم را منفی نمی‌کنم.

4-تغذیه و ورزش برای یک خواب خوب بسیارمهم است. خوردن غذاهای محرک (پیاز، فلفل، ترشی، اودیه و کافئین) مضر است و خوردن شیر و لبنیات به خاطره اینکه حیوانات از سبزیجات تازه استفاده می‌کنند و مواد شبه افیونی و مخدر در بدن حیوانات بسیار بالا است در شیر آنان تاثیر دارد و باعث آرمش در شب می‌شود و خوردن آن توصیه می‌شود همچنین ورزش سنگین قبل خواب بسیار مضر است و ضرر آن در طولانی مدت مشخص می‌شود.

 

 

 

تایپ: همسفر بهاره_ لژیون پنجم

ویرایش: همسفر زهرا(ف) _ لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .